Wiera 2107 by Broda - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam jedną używkę ale nie wiem czy chce się jej pozbyć
  
 
na pewno chcesz ile??
  
 
Dzisiaj nareszcie była okazja aby wybudzic z zimowego snu Datsuna i przy okazji zrobić kilka szybkich fotek z Wierą.
Nareszcie mam też realne porównanie prowadzenia obu aut. Mimo iż Datsun jest 16 lat starszy to technologicznie jest jakieś 50 lat przed Ładą.... Nie zmienia to oczywiście faktu że uwielbiam Ładę





  
 
Wiera się trochę schowała w cień jakby się wstydziła towarzystwa swojego starszego kolegi.

Poprosiłbym o fotkę deski rozdzielczej tego Datsuna, tak przy okazji.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Mam prośbę. Musze kupić komplet panewek głównych i korbowodowych na pierwszy szlif i pierścienie 79,40. Możecie mi doradzic jakiej firmy i gdzie kupic? Nie chce zakładać badziewia a niestety połowa nowych cześci do łady nie powinna byc w ogóle sprzedawana :/
a może ktos nawet ma taki komplet i chce się pozbyć? Wszystko do silnika 1,6
  
 
Jeśli chcesz dobre to pisz do Bartixr Lepszych części niż u Bartka nie znajdziesz.
  
 
Mogę wiedzieć z której generacji mastera amortyzatory włożyłeś na tył?
  
 
ja włożyłem z Master II generacji
  
 
nic nie pisałem a tymczasem Wiera dostała na dzień dziecka spojler od Szoko wygląda z nim super! Przyszły też części od Bartka więc powoli moge brać się za składanie 1,6









  
 
I nawet zdążyłeś już pomalować ? Klasse !

Robi się fajny, sportowy styl.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Nie chcę kolegę martwić, ale kupił pan kolektor wydechowy do silnika 16V, niestety, nie pasuje on do klasyka. Więc masz problem.
  
 
nie ja taki kupiłem tylko Bartek się pierd.... juz mu ten odesłałem i czekam na prawidłowy.
Ale żebyś widział moje zdziwienie jak przyłozyłem go do głowicy....
  
 
nie wiem po co go przykładałeś
  
 
Powolutku składam silnik 1,6 do mojej Wiery i mam pytanko. Pogrzebałem trochę przy głowicy i zakładam regulowane koło rozrządu. Ma ktoś jakąś instrukcję/opis jak je ustawiać?
  
 
Trzeba sie pobawić.
Zaczynasz od 0 i znaków, a potem albo cofasz, na kole, albo przyspieszasz.
Musisz sam wystoperować auto.
Jaki wałek ?
  
 
Nic nie trzeba się bawić. Potem opiszę w wolnej chwili jak to ustawić.

Jaki wałek? Każdy wałek w ładzie potrzebuje kolo nastawne. Każdy.
  
 
Cytat:
Nic nie trzeba się bawić. Potem opiszę w wolnej chwili jak to ustawić.

Jaki wałek? Każdy wałek w ładzie potrzebuje kolo nastawne. Każdy.



A to ciekawe.
Jeżeli mówisz że każdy - to po co do seryjnego wałka- regulowane koło ??
  
 
Wałek mam 290/286 stopni
  
 
Gregor, nie kompromituj się. Nie znasz podstawy budowy aut? Powtarzam jeszcze raz, każdy wałek , nawet fabryczny, musi mieć nastawne koło. Tutaj wypisujesz posty o podstawowych zasadach, charakterystykach pracy, a pytasz po co jest koło nastawne przy fabrycznym wałku?
  
 
i obliczaniu amortyzatorów