Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2003-10-13 14:07:21 kazdy by poszedl na latwizne i sprzedal autko. Reanimuj go i zrob tak zeby bylo dobrze. Niezalamuj sie badz twardy |
Pepton Gość w Klubie Lexus LS460 & Lexus ... Ruda Śląska | 2003-10-14 08:14:32 Ludzie!! Myślałem, że mogę liczyć jednak na Waszą pomoc...
Co jest z Wami...???? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-14 08:44:25 Proponuje zakonczyc naciaganie montazem rozpórki |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-14 09:00:30 Mozna zrobic samemu. Wiec koszt u spawacza to mysle 50 zl.
A daje to tyle, ze usztywnia cala bude, znika sporo trzeszczen ze srodka. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-14 12:32:51 Z tego co piszesz co masz teraz zawieszenie prawie sportowe ..... ja tez mam mocniej pochylone ale to przez obniżone sprężyny i to jest w porządku. Podaj dokładne wyniki pomiarów.. poza tym jeżeli dobrze auto jeździ to po co kombinować..?? |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-10-14 12:42:41 Lekkie pochylenie koła jest normalne - jest jakaś tam tolerancja.
Ja mam już trochę przyklapniete sprężyny i z jednej jak i z drugiej strony koła są lekko pochylone (z obydwu stron tak samo)- tak wykazał pomiar, ale mój mechanik powiedział, że jest to jeszcze w normie fabrycznej. Może gość który Ci to robił nie miał o tym do końca pojecia????? |
Pepton Gość w Klubie Lexus LS460 & Lexus ... Ruda Śląska | 2003-10-14 14:06:33 Pomiary pochyłości kół wyszły następujące:
L Przód - 1,54 P Przód - 1,45, L tył - 1,20 P Tył - 1,36. Jeśli chodzi o przednie koła to sprawa jest jasna, ale jeśli chodzi o tył to facet mi sugerował, że mogą być juz sprężyny za słabe. Jeśli to nie sprężyny to nie da rady tego wyprostować Co wy na to??? Podobno kąty pochylenia tylnych kół są różne w zależności czy z ABS-em czy bez?? jak to w końcu jest??? Może facet na geometrii tego pod uwagę nie wziął |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2003-10-14 18:22:59 A może Panowie Daewooki na Bogucickiej 7 się wypowiedzą w sprawie ???...ja bym tam podjechał, pokazał pomiary porozmawiał bo tylko tam zostało paru dobrych i doświadczonych fachowców /bynajmni w tematyce Daewoo!/ |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-14 19:25:34 Rzeczywiście jak porównałem z moimi danymi to masz mocno sportowe zawieszenie... lepiej się trzyma na zakrętach
Podaję dane jakie obowiązują przy seryjnym zawieszeniu (* t stopnie, ' to minuty) Przód Kąt PK : od -1*10' do 0*20' Kąt WSZ: 0*45' do 2*45' Zbieżność: 0*08' do 0*18' Różnica kątów PK L-P od -1*00' do 1*00' Różnica kątów WSZ L-P od -1*00' do 1*00' Zbieżność sumaryczna: od 0*10' do 0*35' Tył Kąt PK : od -1*00' do 0*00' Zbieżność: 0*08' do 0*18' Różnica kątów PK L-P od -0*30' do 0*30' Zbieżność sumaryczna: od -0*50' do 0*30' Przód mam w maksymalnym negatywie (kąt PK) a tył mam przekroczony na minusie... Moim zdaniem masz wymiary w porządku i nic bym nie robił na Twoim miejscu (zwróć uwagę że różnica PK mieści się spokojnie w granicach norm). Sprawdż czy sprężyny Ci nie siadły za mocno, a z tyłu to możesz mieć wybity silentblock w belce... Jest OK nie przejmuj się... Ale o rozpórce mógłbyś pomysleć bo najwyraźniej karoseria lekko Ci siada. Co TY ziemniaki wozisz?.. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-15 21:32:41 Mam taką prośbę może by tak wrzucić gdzieś te dane nt. geometrii Espero, bo za jakiś czas ktoś znowu zapyta ile powinno być.... |
Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-10-15 22:31:40 Cwikus nie len sie wrzuc na strone te dane! |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2003-10-16 00:21:35
Prawda? Ile to mozna czekac zanim cos sie na stronie znajdzie... ehh... co to za problem |
Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-10-16 00:35:56 a co teraz ja zagnaim do robty
ale Cwikus ostatnimi czasy przycichl mam nadzieje ze adminowanie mu sie nei znudzilo |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2005-09-16 20:51:24 POWOŁUJĘ STARY TEMAT DO ŻYCIA
Od długiego czasu słyszę zmodulowane huczenie w moim aucie. Łożyska są już wykluczone - przyczyny nie znam, ale ścięło mi wewnętrzna część opon tylnych. A oto, co zrobiłem w ostatnim czasie: - Wymiana oryginalnych kół na felgi 15" i opon na R15/195/55 - średnica całego koła jest prawie identyczna (99.8%) - Opony i felgi kupiłem nowe (2 lata temu) - Wymiana sprężyn na oryginalne Daewoo - Wymiana amortyzatorów na olejowe kayaby Stojąc z tyłu auta wyraźnie widać, że koła są pochylone (auto stoi w rozkroku) Auto na pewno jest bezwypadkowe. W naszych samochodach nie ma możliwości regulacji geometrii kół tylnych. Koła mam już tak zużyte na wewnętrznych krawędziach, że gdyby były takie całe musiałbym je wymienić PROSZE o RADY |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-09-16 22:04:11 moim zdaniem belka tylna do wymiany... niestety... choc moze uda sie to jakos zregenerowac??
widzialem kilka esperakow i opli z "kolami jak kaczka" Kola tylne dotykaja jezdni krawedziami i stad buczenie. |
koza0007 Espero Aut. Koszalin | 2005-09-16 23:48:27 A według mnie pomoże wymiana silenblokow w tylnej belce |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2005-09-18 20:12:07 Dziękuję, muszę to sprawdzić.
Nie mam pojęcia w jakim stanie są silenbloki. Na co zwrócic uwagę? Co mogło by uszkodzić belkę tylną? Jak ją sprawdzić? |