Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2015-05-07 23:57:55
A ja dla odmiany ładę będe zdejmował i wracał do fso |
sp200 PN 2000 wwa | 2015-05-08 12:37:59 Pod lucasa lepsze wentyle z palio czy lada? |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2015-05-08 22:35:10 Efesowiec a przewody elastyczne wymieniłeś? Często zdarza się że pod ciśnieniem płynu podczas hamowania puchną a wtedy tłoczki nie chcą się wysuwać i hamulec słaby. Przejrzyj układ raz jeszcze i niech kumpel ci pompuje hamulcem a ty złap przewód i zobacz co się dzieje. A korektor działa? A w ogóle pedał hamulca jak masz ustawiony nisko czy wysoko? I gdzie ci łapią hamulce nisko czy wysoko? Im więcej takich info tym lepiej. Może coś poradzimy. |
OLO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2015-05-09 04:44:02
Zwykły zacisk pływający też jest "dwutłoczkowy" - drugim tłoczkiem jest dno cylindra w zacisku. I jeszcze raz Cię zmartwię. łada, lucas i std mają wszystkie tłoczek 48mm. Jedyny plus to większa tarcza. Im dalej od osi jest odsunięty zacisk, tym większy jest średni promień tarcia i co za tym idzie moment hamujący. Czysta fizyka: F=p*A M=F*r ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2015-05-10 08:59:11
U siebie mam tarcze went. 257 mm z Cromy + zaciski z Bravo i wchodzą na to ATSy 7x13 |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-05-10 09:54:33
Enes pedał hamulca łapie dość wysoko, ale dość głęboko wchodzi w podłogę. Możliwe, że elastyczne przewody puchną, ewentualnie pompa już nie jest pierwszej świeżości. Będę niebawem u Winiara to oceni stan i spróbujemy wybrać coś sensownego. Póki co zbieram zielone, sprawdzam opcje Chciałbym założyć zestaw, który da pewny hamulec |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-05-10 09:56:07
Jak ze zwrotnicami ? musiałeś zamieniać je pod tarczę i jarzmo zacisku? Czy stosowałeś jakiś adapter pod jarzma? |
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2015-05-10 22:13:25 Jedyne co musiałem zrobić to sfrezować o 5 mm (o ile dobrze pamiętam) jarzma zacisku (oryginalne od lucasa). Tarcza od Cromy jest "głębsza" i dzięki temu zacisk wchodzi głębiej i nie koliduje z obręczą. Dodatkowo do zacisku Bravo jest duży wybór klocków hamulcowych, również tych wyczynowych. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-05-10 22:24:11
jest trochę możliwości |
OLO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2015-05-17 17:56:15 W niektóre alu 13" wchodzi większy hebel. Intra 7x13 mija się na milimetry z zaciskiem z trucka - lucasa 260mm. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |