Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-15 20:27:22 kurka pomyliłem chyba pojęcia chodzi mi o odpowietrzenie wału korbowego....(co jest pod kolektorem wydechowym i idzie przewodem pod cewką...w tym miejscu sączy się olej...
z odmy (mowa o tym przy klawiaturze...jest sucho) druga sprawa to obroty mam już w normie ....ale auto na postoju przy gorącym silniku poprostu spadną obroty do 500 i gaśnie tak bez powodu..co może być przyczyną??? a najgorsze w tym wszystkim jest to że auto nadal nie ciągnie chyba jak powinno a na gorącym silniku dostaje momenty że podczas otworzenia przepustnicy auto dostaje muła....coś go ewidentnie blokuje, pół mocy brakuje....ma może ktoś już takie historie za sobą? co jeszcze jest nie tak...dodam, że na zimnym silniku nie ma takich objawów dodam że po sytuacji z samoczynnym zgaśnięciem auto odpali i zaraz zgaśnie jeśli nie dodam nogą gazu [ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2015-05-15 20:32:04 ] |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2015-05-15 21:19:05 To jest czujnik położenia wału. Jak on padnie to auto nie odpali. Wiec jesli stamtąd masz olej to moze on nieborzluega dobrze czy cuś ?
To co z obrotami - przeplywka. Przynajmniej ja tak miałem jak wrzuciłem z mdo 2.0. Druga i trzecia okazały sie dobre dopiero. Jaki w koncu masz krokowy ? Jak sie jego uszczelka/oringi w kolektorze maja ? |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-16 07:23:23 silniczek krokowy aktualnie założony nowy zamiennik link poniżej:
silnik krokowy ale jak dodam gazu to odpala i trzyma równe obroty, lecz po jakieś 0,5-1 minucie równej pracy znowu zgaśnie [sytuacja tylko na gorącym silniku] pod krokowca założona nowa uszczelka... ogólnie zaczął pokazywać mi się olej na 1 i 4 gnieździe od świec...kupiłem nową uszczelkę i dupa...nadal się sączy co do czujnika z góry obudowy od termostatu to musiałem przełożyć go z mojego 1,6 bo ten wcześniejszy miał inną wtyczkę [ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2015-05-16 07:24:23 ] |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2015-05-16 08:10:51 Takich rzeczy jak krokowy, przeplywka, tps itp. moim zdaniem nie wrzuca sie w zamiennikach. Musza byc oryginały.
[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2015-05-16 08:12:29 ] |
PiEkU Sympatyk FEFK Escort rs2000 zawiercie | 2015-05-16 12:14:06 TPS moim zdaniem jest winowajcą zamulenia... U mnie tak było w rda i po wymianie istny szatan ----------------- Był: Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000 Jest: *Escort Sedan 1.3 8v *Escort sedan 1.8 16v zender *Escort rs2000 mk6 *Escort Cabrio 92r 1.8 16v *Volvo v40 1.9T t4 |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-17 19:35:34 Witam, czyli mówicie że ten zaworek musi chodzić tylko w jedną stronę?zaworek |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2015-05-17 20:56:41 Ja mówiłem o tym przewodzie w kształcie litery L. Nr fabryczny podałem w swoim poście. |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-26 07:41:36 Witam po chwili nieobecności...nieszczelność która wystąpiła to sparciały ornig na czujniku położenia wałka rozrządu...
niestety przez to że ubyło stanu dolałem mu wczoraj wieczorem ok 250ml oleju castrol full syntectic 5w-40 (na takim pracował cały czas mój stary silnik)...przegoniłem auto po s8 z łodzi do wielunia...i dziś rano sprawdzając stan oleju było poniżej minimum na bagnecie :c...dolałem mu 750ml, aktualnie jest na srodku stanu bagnetu...nie widziałem żeby kopcił, rura nie była jakoś osmolona...możliwe żeby tyle zjadł przez niecałe 260km trasę( średnia prędkość z trasy ok. 150...przeważnie 180, v-max 200 i nie chciał więcej 2 sprawa to nadal problem z dziurą w przyspieszeniu...sprawa wygląda następująco jadąc ze stałą prędkością 140km/h, chcąc przyspieszyć wciskając gaz do końca auto nie ma siły jechać, słychać że przepustnica otwarta lecz auto nie przyspiesza...dopiero po puszczeniu gazu w okolice pół-otwartej przepustnicy auto nabiera wigoru... zauważyłem też że jadąc stałą prędkością są chwilę gdzie czuć jak by raz miał cieżko i nagle jak by coś się w nim odblokowywało 3 sprawa auto raz na jakiś czas lubi sobie zgasnąć... Jeśli chodzi o olej to co....przepłukałem silnik, można dolać teraz półsyntetyk? oczywiście podmieniłem czujnik położenia przepustnicy z mojego 1,6...był sprawny bo nie miałem takich objawów [ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2015-05-26 07:43:42 ] |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-26 10:14:41 dziwi mnie to, że pierwszy 1000km na tym silniku przejechałem bez ubytku( pomijając wyciek z pod czujnika oraz lanie się oleju na gniazda świec) gdzie ubyło 250ml, a wczoraj aż litr po 260km....zaraz idę znowu zajrzeć do niego pod kanał może tam coś sie więcej dowiem...a jeśli będzie jednostka do remontu, ktoś wie jaki koszt? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2015-05-26 10:32:53 najpierw poszukałbym wycieku, może jakiś simmering puścił. |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-26 15:12:52 kanał zaliczony...jednostka od spodu lekko spocona od strony koła pasowego, na łączeniu skrzyni był bardziej ulany ale to przez spływający olej z czujnika po skrzyni...załamka ręce i jaja opadają...
znajomy ma mi sprawdzić kompresję....da mi to jakiś pogląd czy pierścienie słabo zbierają?...czy spuścić mu olej i zalać jakim półsyntetykiem? |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2015-05-26 18:31:34 Nic to nie da jak zalejesz polsyntetykiem. Już lepiej czymś takim jak 5w50. Ale najpierw pomiar kompresji |
Dawido1205 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Tuszyn | 2015-05-26 19:42:27 z pewnością puszcza ale to jest lekkie upocenie...nie wygląda żeby tą drogą wyleciało litr oleju |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2015-05-26 20:11:25 a przed swapem nie mierzyłeś kompresji? |
WhiteGarbi Escort Driver Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2015-05-26 20:15:54
jak masz dostęp do kanału to wyczyść wszystko od góry i od spodu pojeździj chwile i za pare dni sprawdź znowu według ciebie "niewielkie pocenie" może okazać się tylko złudnie niewielkim poceniem poza tym piszesz, że na świece też "puszcza" pozbieraj wszystko do kupy - może akurat "literek" wyjdzie ale tak jak pisze wiesiu - sprawdź kompresje - to pierwszy krok chociaż i to nie da 100 % odpowiedzi niekoniecznie musi puszczać przez pierścienie - mogą też być uszczelniacze zaworowe - może nie tak to źle wszystko wygląda jak wygląda |