Previa 2.0 d4d hałas prszy dodawaniu gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam forumowiczów. Mam problem ze swoją previą 2,0 d4d, 116km 2002rok, 340000km.Samochód dobrze odpala, równo pracuje na wolnych obrotach,nie dymi, ale podczas jazdy, powyżej około 2000obrotów zaczyna głośno dudnić. Im wyższe obroty tym głośniej. Szczególnie głośno słychać jak puszczam gaz i gwałtownie go dodaję. Jak wciskam sprzęgło to odrobinę ciszej hałasuje. Dudnienie wydaje się ściśle związane z obrotami silnika i obciążeniem. Poradźcie jak znaleźć przyczynę
  
 
Dodam jeszcze że to nie koło dwumasowe, bo go tu nie ma, w previach montowano zwykłe sprzęgła bez dwumasy
  
 
Dzięki za pomoc, nie spodziewałem się tak dużego odzewu. Dla mających podobne objawy dodam że przyczynom był nagar na tłokach. Przez to zawory uderzały w tłoki aż się powyginały. Prawdopodobnie lały wtryskiwacze.
  
 
Cytat:
2015-05-15 12:16:50, ryba012 pisze:
Dzięki za pomoc, nie spodziewałem się tak dużego odzewu. Dla mających podobne objawy dodam że przyczynom był nagar na tłokach. Przez to zawory uderzały w tłoki aż się powyginały. Prawdopodobnie lały wtryskiwacze.

Bez komentarza...
stary forumowicz a takie głupoty wypisuje
no tak przecież po tych objawach jakie opisales to od razu widać ze tloki w zawory a te hodu przez rure wydechowa i stukają grzybkami w lewe tylne kolo dwumasowe którego niema bo jest zapasowe pneumatyczne.I innych objawow nie było.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-05-16 14:47:29 ]
  
 
Z pogiętymi zaworami to przesadziłem może, ale nagaru na tłokach było tyle że nie było w ogóle rowków na zawory widać a na zaworach były ślady od uderzeń. Poza tym turbina miała luz wzdłużny 4mm, katalizator był w nieciekawym stanie, jeden wtryskiwacz był padnięty.
  
 
Cytat:
2015-05-16 18:42:10, ryba012 pisze:
Z pogiętymi zaworami to przesadziłem może, ale nagaru na tłokach było tyle że nie było w ogóle rowków na zawory widać a na zaworach były ślady od uderzeń. Poza tym turbina miała luz wzdłużny 4mm, katalizator był w nieciekawym stanie, jeden wtryskiwacz był padnięty.

Znaczy ze ktos go strasznie mulil jezdzac delikatnie na niskich obrotach

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer