Przerywa, nie chce zapalić RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Przerywa.
Problem w tym że dałem cewki z renaulta i nie chce na nich zapalić.
Jakie jeszcze elementy silnika mogą odpowiadać za nierówną pracę?
Przy podłączeniu zwykłej cewki z escorta jakoś odpala ale z bólem.
  
 
Ale kiedy Ci się to zaczęło dziać?bo już jeździłeś przecież.
  
 
w czwartek zaczął palić na dwa-trzy gary. Wiem, kable, cewka.
Zmieniałem na inne i też to się dzieje.
Dodam że jak odejmę gazu i znowu dodam to przyśpiesza chwilę albo jak jest na wyższych obrotach to też jedzie.
Instalacja zrobiona.
Filtry wymienione.
  
 
Podeślę się. Zrobiłem 2 tys, i podobne objawy nagle się pojawiły. Najgorzej w okolicach 2 tys obrotów ale jak wcisne w podłogę gaz to po chwili przyspiesza. Kable nowe, świece nowe, cewki podmienie Lem, tps podmienialem filtr nowe Oprócz paliwowego ale ma zrobione może 5 tys..
  
 
Przejrzyj wiazke silnika bo lubi sie popsuc. U mnie byla cala robiona bo kupe kabli bez izolacji mialem

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Sprawdź wiązankę przy sondach i tą co idzie w nadkolu.

Sprawdź tez EDIS i jego wiazke. Wtyczkę i łączenia pinów z przewodami obejrzyj.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2015-06-06 14:25:39 ]
  
 
Edis jest schowany przy komputerze, cała wiązka została rozebrana i złożona od podstaw. Wiązka na nadkolu była też robiona.
Te czujniki podciśnienia co były koło edisa na nadkolu zostały wywalone.
Znalazłem jakieś kable w garażu, one też zostały wymienione ale narazie nigdzie nie jeździłem tak aby sprawdzić, na chwilę to silnik chodzi dobrze ale cyrki zaczynają się później.
  
 
Kleszczu, a zadaj dodatkową masę na silnik, i posprawdzaj punkty masowe w komorze.
  
 
co do tego to też jestem pewny, pare dni temu zmieniałem obudowę termostatu i ten główny dobrze jest przykręcony, pozostałe też ale sprawdzę.
  
 
Krokowiec, czujnik położenia wału korobowego, czujnik polozenia wałka rozrzadu, jakies lewe powietrze...moze jakis przekaznik co daje napiecie na pompke paliwa, albo na wtryski

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Sprawdź ciśnienie paliwa na szynie paliwowej, może pompka zdycha, czuj temp może uwalony,
  
 
Cytat:
2015-06-06 21:03:39, Mikatt pisze:
Sprawdź ciśnienie paliwa na szynie paliwowej, może pompka zdycha, czuj temp może uwalony,



Który czujnik :p?
  
 
ten duży co daje sygnał do kompa o temp. silnika
Ewentualnie czy nie popękały świece, miałem przypadek z ngk które wytrzymały 2 tygodnie i popękały 3sztuki( brak palenia). Potem drugi komplet(też ngk)- miesiąc i to samo. W końcu kupiłem beru na czterech elektrodach i cały czas spokój
Zmierz kompresje jak masz czym.

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2015-06-06 21:25:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2015-06-06 21:26:29 ]