Stacyjka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problemik, w mojej 07 od jakiegoś czasu nie mogłem wyciągnąć kluczyka ze stacyjki a jak tylko spróbowałem to trzeba było się męczyć aby go przekręcić z powrotem.

Kupiłem inną stacyjkę od kolegi Andrysa, ale w tej też nie mogę przekręcić kluczyka. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc bo po 2 godzinach kręcenia na siłę raz się udało przekręcić kluczyk ale przy próbie zamontowania szlag wszystko trafił.

Stacyjka wygląda tak:




i tu kolejne zdjęcie :



Ktoś jakieś pomysły ?
  
 
KUP NOWĄ STACYJKĘ
Miałem to samo i lipa.
Widocznie jużsą wyrobione w środku prowadnice - blokada.
  
 
Adrys mówi, że to z jego ostatniej i działała bez problemu, nie da się tego inaczej naprawić?
  
 
Jak dla mnie nie warto, jak się teraz zacina to jest niepewna. Ja juz mialem przyjemność rozwalać zablokowaną stacyjkę o 2 w nocy 70 km od domu.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Dobra sprawę udało się rozwiązać.

Oddałem stacyjkę do klucznika. Ten powiedział, że mojej nie ma sensu robić a tą co kupiłem, klucz jest wyrobiony i nie dociska tych zapadek. Dorobił mi większy klucz i teraz działa.
Choć z oporem delikatnym ale teraz mogę przynajmniej wyciągnąć klucz.

Chociaż w przyszłości nie wykluczam kupna nowej oryginalnej jak sie trafi

Pozdro!
  
 
Nie będę zakładał nowego tematu i śmiecił. Wystąpił taki problem, przekręcam kluczyk do zapłonu i nic. Zero reakcji rozrusznik nie kręci nic a nic. Słychać co jakiś czas cyknięcie nawet jak nie ma kluczyków w stacyjce.

Akumulator był naładowany, kontrolki świecą, jednak zawsze po przekręceniu wskazówka ładowania była na białym polu (12V) teraz jest na czerwonym a jak dam na zapłon to spada do końca.

Ktoś ma może jakieś pomysły? Nic nie wskazywało na problemy z rozrusznikiem bo na paliwie odpalała wczoraj od pierwszego kręcenia bez problemów. Dziś wchodzę i nic. Czyżby rozrusznik trafił szlak albo szczotki się zużyły?

  
 
sprawdź kable + i - na rozruszniku i na budzie auto (akumulator - nadwozie) potem automat na rozruszniku.. a i rozrusznik może nieoczekiwanie nawalił (jeśli tulejkowy to bardzo mozliwe)