Samara - przeniesienie czujnika ciśnienia oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problemik - w miejscu, gdzie w samarze głowicę wkręca się standardowy czujnik ciśnienia oleju (do kontrolki) nie mam miejsca, żeby zmieścił się trójnik z gruszką dającą odczyt na zegar ciśnienia oleju (z klasycznej łady). Wszystko przez kolektor dolotowy od poziomych gaźników, który się tam ,,panoszy".

Można sobie z tym poradzić robiąc przewód w oplocie w charakterze przedłużki, która wkręcona w miejsce standardowego czujnika pozwoli cały trójnik z czujnikami zamocować gdzieś, gdzie będą miały miejsce. Teraz pytanie - czy takie rozwiązanie wpłynie na cokolwiek? Są jakieś minusy? Coś tych parę dodatkowych cm3 objętości, które taki wąż doda nikogo/niczego nie zaboli?

Domyślam się, że pytanie dla mocno technicznej braci forumowej może być śmieszne, ale ja prosty księgowy jestem, a różne techniczne tematy ,,rozpoznaję bojem" A gdzie czuję, że rozpoznanie bojem może doprowadzić do większych szkód, zdaję się na takich, co się znają
  
 
Spokojnie możesz zrobić przedłużke, nie będzie to w żaden sposób przeszkadzać.
  
 
rzekłbym wręcz, na postęp motoryzacji żadnego wpływu mieć to nie będzie
byle byś właściwy przewód, zastosował a nie szlauch ogrodowy
  
 
Cytat:
2015-09-12 01:11:48, morphio pisze:
byle byś właściwy przewód, zastosował a nie szlauch ogrodowy



Się wie - pójdę z tym tematem do jakiegoś ,,miszcza" od hydrauliki, to mi jakiś ładny wąż w oplocie pozakuwa. Nie wspominając o tym, że każdy cm bieżący przewodu w oplocie, jaki się ma pod maską (podobnie jak płyta CD wisząca pod lusterkiem) dodaje koni mechanicznych i Nm Tylko muszę wymyślić gdzie trójnik docelowo będzie przymocowany, żeby wiedzieć jak długi ten szlauch musi być

A propos szlauchów - jak się popatrzy na węże, które są dodawane do najtańszych oil catch tanków, to śmiech człowieka ogarnia - cienizna, która się zapadnie na sam dźwięk słowa ,,podciśnienie"
  
 
generalnie trójnik możesz przyczepić albo do przewodu chłodzenia na silniku albo do budy, kwestia długości przewodu i estetyki wykonania, równie dobrze możesz zamontować manometr i wystawic go jak w muscle car'ech na podszybiu lub masce ja się zastanawiałem nad zamontowaniu w ten sposób obrotomierza