Czekoladowa чeтвёpka dawbialo1 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czerwone silniki są najszybsze, wiadomo

Na razie nic niepokojącego nie widać, ale jeszcze długa droga. Dałem 750 za silnik bez osprzętu i bez koła zamachowego.

A z tą pompą paliwa podpowiecie?
  
 
Politolog, pisze po raz ostatni, wszystko jest plug&play. Kiedy ty to w końcu załapiesz?
  
 
Może angielskiego chłopak nie zna ?

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Nie angielski jest tu główną przeszkodą w transferze wiedzy

Pamiętam, że plug and play, ale to nie rozwiewa wszystkich wątpliwości jak się coś robi pierwszy raz... Wolę zapytać niż potem coś poprawiać. A jak komuś brakuje już cierpliwości do moich pytań, to... niech się przygotuje na kolejne Na pewno się pojawią
  
 
Cytat:
SzokoLada pisze: Politolog, pisze po raz ostatni, wszystko jest plug&play.
Kiedy ty to w końcu załapiesz?



też już to dawno chciałem napisać
  
 
No dobra, zaryzykuję

Wiem z innego wątku, że przekładka skrzyni 5-tki z Nivy to też plud and play (poza poduszką i łapą), ale mój kolega mechanik, który tę przekładkę robi stanął z robotą. Mówi, że nie bardzo wie jak przełożyć napęd prędkościomierza ze starej czwórki do skrzyni od nivy. Jego zdaniem nie ma tam miejsca na ten napęd (bo dołożony jest 5-ty bieg) i stąd w nivie napęd jest w reduktorze. Pomożecie ruszyć z miejsca?
  
 
Zmień mechanika, bo jest mało bystry. Tak jak piszą, jest wszystko plug & play. Dam małą podpowiedź, niech uważa na małą kulkę. Jeżeli jest kumaty, to cały zabieg zajmie 20 minut. No chyba, że nie będzie uważał na kulkę.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2016-01-26 14:48:23 ]
  
 
Kolegów się tak łatwo nie wymienia

Może ktoś skrobnie ze 2-3 zdania, ale w sposób mniej zaszyfrowany...
  
 
Najpierw niech odkręci zabierak w 5ce, wyciągnie wybierak, wtedy zobaczy jak działa napęd. Wtedy będzie już wiedział jak to jest zbudowane i w którym miejscu jest kulka. Potem zrobi to samo w 4ce. Zamieni miejscami zębatke z tulejką, przełoży kulkę i będzie śmigać. Wymień uszczelniacze, bo inaczej się nie da.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2016-01-26 15:05:50 ]
  
 
Dzięki!

Wiedziałem, że się tylko przekomarzasz i tak mnie nie zostawisz

[ wiadomość edytowana przez: politolog16 dnia 2016-01-26 15:00:49 ]
  
 
Kurde, pod górkę z tą skrzynią. W 5 od nivy w miejscu, w którym powinna być na wałku głównym zębatka prędkościomierza powinna być tylko tulejka? U mnie wygląda jakby ktoś to zaspawał. Wrzucę zdjęcie wieczorem.
  
 
Tak, tylko tulejka. Którą to bez problemu demontujemy.
  
 
No to u mnie coś było kombinowane.

  
 
To Twoja 4ka? Szlifierka i odcinaj spawy.
  
 
To 5 od nivy niestety. W 4 jest tak jak miało być. Tak czy inaczej bez szlifierki się nie obędzie.
  
 
To czemu ona jest na aucie? W takim stanie wsadziłeś? Bez wymiany simmeringow? Hmm, nie wiem co mam myśleć.
  
 
Nieporozumienie zaszło Ostatnio mechanik robi sam, bo ja zupełnie nie mam czasu. Już sprawa się prostuje
  
 
Czy do dostania jest coś takiego jak filtr odmy? Znalazłem coś co jest bardzo usyfione i wygląda jak filtr (w miejscu gdzie rurka wchodzi do filtra powietrza) - chyba filtr odmy właśnie, ale w jacarsie nie słyszeli, żeby coś takiego ktoś brał do łady...
  
 
Cytat:
2016-02-02 11:38:23, politolog16 pisze:
Czy do dostania jest coś takiego jak filtr odmy? Znalazłem coś co jest bardzo usyfione i wygląda jak filtr (w miejscu gdzie rurka wchodzi do filtra powietrza) - chyba filtr odmy właśnie, ale w jacarsie nie słyszeli, żeby coś takiego ktoś brał do łady...


Pytaj pod nazwą tłumik płomieni do odmy

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Dzięki, na hasło "sitko do odmy" część się znalazła