Zawieszenie - modyfikacje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeżeli taki temat już był to przepraszam za powtórkę ale go nie odnalazłem.

Zmieniam zawieszenie w 2103 wymieniam sprężyny, drążki, ogólnie wszystko zarówno z przodu jak i z tyłu. Tył wymieniłem, przodu jeszcze nie. Ze względu na ograniczony czas najpierw kompletuje wszystkie części żeby za jednym zamachem wszystko zrobić i tu się pojawia moje pytanie ponieważ przeglądając ofertę jacarsu znalazłem coś takiego:
Podkładka sprężyny 1

Podkładka sprężyny 2

Podkładka sprężyny 3

Podkładka sprężyny 4

I tu pojawia się moje pytanie bo widzę zestaw aż 3 podkładek pod sprężyny z tyłu a jak rozbierałem zawieszenie nie było żadnej. Znalazłem za to w sprężynach coś takiego:
Wkładka ale to raczej miało ograniczać ugięcie padniętych już sprężyn.

Nie wiem jak z przodu. Tzn nie ma tam tych wkładek a czy są podkładki nie wiem. W jacarsie podkładka na przód jest gumowa natomiast znalazłem też taką 3 częściową:

Podkładka chociaż jest do Nivy (nie wiem czy pasuje)

Moje pytanie jest takie, które podkładki potrzebuje w jakiej ilości i gdzie, i jak mają być zamontowane?

Z góry ogromne dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam
  
 
zawieszenie przednie - góra pierścień gumowy a na to pierścień metalowy, to zakładasz na sprężynę i tyle, nie ma nic na dole sprężyny choć czasami bywają nowe sprężyny z takim kondonem "anty ciernym", który i tak się przetrze

zawieszenie tylne - tak samo jak przednie + podkładka plastykowa, na której stoi sprężyna w moście

przekładka jest do "utwardzenia" zawieszenia
  
 
Dzięki ogromne, czyli czeka mnie wyjęcie sprężyn z tyłu i złożenie jak należy ale to na szczęście nie problem. A czy ta podkładka metalowa z przodu i z tyłu jest taka sama? Bo w Jacarsie nie widże metalowej na przód a zamówiłbym wszystko razem z jednego źródła najchętniej. Poza tym np. na alledrogo nie widzę innych niż do nivy.
  
 


Znalazłem takie coś i musze przyznać że mi szczęka opadła



kompletna modyfikacja przedniego zawieszania do klasyka !! zajebisty pomysł do sportu i driftu

[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2016-08-21 21:54:24 ]
  
 
zastanawiałem się się też nad zastosowaniem takiego adaptera zwiększającego kąt skrętu jaki robią do chociażby bmw.
mianowicie coś takiego jak poniżej, odpowiednio oczywiście zmodyfikowane do zwrotnicy Łady