Nie odpala po remoncie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://vaz-remont.ru/kak-vystavit-zazhiganie-vaz-2106-svoimi-silami/

  
 
sprawdź jeszcze zawory...czy dobrze wszystko ustawiłeś...
  
 
Panowie wszystko juz ok ładna zagadala. Dzieki za pomoc poczytalem poogladalem ale stwierdzilem ze sam musze ogarnac i okazalo sie ze zle byl wlozony aparat na frezie i zamiast iskra padac na 1 padala na 3 cylku takze wszystko ok. a jeszcze takie szybkie pytanie jakie cisnienie oleju powinno byc ?
  
 
u mnie cisnienie jast na pierwszym zielonym polu a na wolnych przewie na poczatku skali nie wiem czy dobrze
  
 
Dobrze zrobiony remont, to 2,5 atm na wolnych, i do 5 na pracującym.
  
 
jam mam na wolnych gdy sie rozgrzeje kolo 1 a pracujacy tak z 3 przy niecalych 2000 obr. ale to przez to chyba ze jest stara pompa oleju i zalalem ja 10w40 ale jak sie dotrze to zaleje mineral 15w40 co myslicie ?
  
 
Sorry, że tak napisze, ale sobie do głowy zalej mineralny. Pełny syntetyk. Najlepiej 5w50.
Czy był zmieniony wałek pośredni i panewki? Co do pompy, to stara pompa będzie lepsza od nowej, bo będzie już dotarta, z tym że, nie może mieć luzów.
  
 
mhm no dobra rozumiem to po dotarciu zmienie na taki. a walka nie zmienialem ale dorabialem pod niego nowe panewki
  
 
To zrobiłeś też dobrze. Obudowa wałka rozrządu i sam wałek był zmieniony?
  
 
nie obudowa byla zdjeta z walkiem i nie ruszana walek byl razem i zalozylem spowrotem razem. a jeszcze takie pytanie mam bo ostatnio jezdzilem troche i zaczely mi lapac hamulce i zlapala tak kolo 100 stopni a nie mialem gdzie zjechac i kawalek tak jechalem zgasilem i potem nie chciala trzymac obrotow i dymi z odmy i korka wlewu . uszczelka pod glowica strzelila sb w leb czy jak ?
  
 
Ciśnienie oleju ucieka albo na panewkach, bo za duży luz lubią robić na szlifierni, albo na walku rozrządu. Co do dymienia, to raczej pierścienie.
  
 
skąś to znam...jednym słowem cała robota poszła sie jebać...!!!!
teraz są takie części że pasując nominalne pierścienie w nominalny cylinder i wychodzą szczeliny po 0.6 ===0.7 mm
i mowa tu o pierścionkach goetze - które mi się trafiły
oryginalnych BA3 które po 8tyś wytarły się od tłoka...!!!!
i wiele innych irytujących historii...





  
 
ale sprawa wyglada tak ze to wszystko jest nowka tloki byly wygotowane przed szlifem i mocy jest kompresja tez bo korba ciezko zakrecic tak jak po remoncie odrazu a dym jest taki bialy siwy troche i ubylo troche plynu zamowilem juz uszczelke wymienie i zobacze co bedzie odezwe sie jak zrobie. a walek mam jeszcze jeden znalazlem w opakowaniu nowka nie uzywany chyba to przy okazji moze dorobie panewki lub nowe kupie i zobaczy sie
  
 
na wałku rozrządu nie ma panewek jest tylko obudowa...
  
 
Tak rzeczywiscie kolega ma racje pomylilem sie jest tylko obudowa . A zeby zamknac temat wymienilem uszczelke dymienie z odmy ustalo a za falujace obroty i gasniecie odpowiadala platynka teraz jest wszystko odbrze odpala z polobrotu i trzyma obroty takze mozna zamknac temat dzieki za pomoc
  
 
Tutaj tematów się nie zamyka.
  
 
No rozumiem ale problemy rozwiazane