Rezerwa - LPG - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W niektórych instalacjach można wykorzystać oryginalny wskaźnik rezerwy na desce - koszt urządzenia ok 100 zł, jak jedziemy na LPG - wskazówka pokazuje aktualny poziom gazu w baku, zmienimy zasilanie na PB - wskazówka pokazuje oczywiscie stan paliwa w baku
takie urządzenie ma kolega Skóra u siebie w C+
  
 
Ano mam taki bajer nawet przyjemny gadzet .Mam instalacje Elpigaz "Leonardo" z kompem i wskaznik jest montowany jako opcja kosztowalo to dodatkowa stowke.

[ wiadomość edytowana przez: Skora dnia 2003-10-07 02:02:38 ]
  
 
a ja mam taki skecz że rezerwa zapala mi sie po zalaniu gazu do pełna niestety jak gaz sie kończy to już nie coś chyba ćwoki odwrotnie podłączyli montowałem gaz miesiąc temu instalacja Lovato jechałem 150 km żeby mieć instalacje za 1000 do wtrysku jednopunktowego
  
 
Miesiąc powiadasz To jedź do nich niech usuną usterkę masz przecież gwarancję conajmniej roczną!

btw: po załozeniu instalki moja rezerwa świeciła jak chciała raz się zapalała drugi raz nie..pojechałem na regulację niby ustawili ale diodka zapalała mi się chyba gdzieś w okolicach połowy butli. Coź kluczyk do łapy metoda prób i błędów oraz obserwacji i sam sobie ustawiłem to badziewie (któremu i tak nie ufam)






[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2003-10-07 09:26:28 ]
  
 
W moim próbowali ustawić rezerwę 6 razy i efekt był taki że albo zapalała sie dioda po przejechaniu 50 km na pełnym baku albo nigdy sie nie zapalała. Za 7 razem wymienili mi czujnik w butli i podłaczyli wskazania gazu do deski rozdzielczej do wskaźnika paliwa. Teraz mam tak jak kolega Skóra. Z tego co mówili MUSI być inny czujnik w butli i inny kabelek musi być niż ten co jest do diody (mam mieć chyba więcej żył)
  
 
Taki wskaznik by sie przydal. Ja mam (mialem) tylko taki na butli - wskazowke. Niedawno owa wskazowka odpadla - wiec teraz nawet po zagladnieciu do bagaznika nie wiem ile jest gazu. Radze sobie tylko i wylacznie za pomoca licznika przebiegu dziennego. Czasem jak zbraknie nawet gazu, to od czego jest benzyna! Staram sie zawsze cos tam miec.

Pozdrowka
Adamus
  
 
Kiedyś miałem OPLA KAdetta 1,8 z oryginalną instalacją gazową OPLA. Samochód został sprowadzony z Holandi. I tam własnie było tak ze na butli nie było zadnego wskaźnika, a wszystko było podłączone pod wskażnik paliwa! Jak była jazda na benzynce pokazywał poziom w baku, jak jazda na gazie to poziom gazu. Fajna sprawa.
  
 
A co zrobić, jeśli rezerwa świeci mi się prawie non stop? Cały czas muszę liczyć ile to zatankowałam a ile przejechałam, zerować licznik, bla bla bla bla... Szału już dostaję i głupieję przy tym!
Jechać do nich i żądać ponownego ustawienia? (instalka ma dopiero 2 m-ce).
pozdrawiam
  
 
moja rezerwa zapala sie jak w zbiorniku jest ok. 65% stanu początkowego - paranoja! Szkiełko sie nei kręci bo jest ustalone takimi wypustkami i nie da sie tego przestawić
hmm Jak to sie nie da? JA NIE PRZESTAIWE?????


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2003-10-07 12:48:47 ]
  
 
Cytat:
2003-10-07 11:13:12, Rusty pisze:
Jechać do nich i żądać ponownego ustawienia? (instalka ma dopiero 2 m-ce).
pozdrawiam


Jasne że jechać niech się pomęczą z ustawieniem!
Najlepiej na pusty zbiornik nalac gazu za 10zł (ok6-7l lpg)i ustawić rezerwę tak aby się zapalała przy w/w poziomie lpg w zbiorniku
  
 
Ja mam centralke z kilkoma ciodami tylko tyle ze jak kupilem to zapala sie tylko czerwona dioda rezerwa.A ostatnio odpadlo mi na wielozaworze takie plastikowe szkielko z kabelkami i wogole nie swieci
na strzalce mam taki metalowy precik pewnie jak sie zwiera ze stykiem na szkielku to zapala sie dioda
tak ???
  
 
Zewrzyj i zobacz czy się zapala
  
 

Barry: masz ten patent co ja: "precik" to magnesik, kabelki w szkielku sa polaczone w szklanej rurce, fachowo nazywa sie to kontaktron. Jak magnesik znajdzie sie w poblizu rurki, styki wewnatrz zwieraja sie i zapala sie dioda. Moment zapalenia ustawia sie obracajac calym szkielkiem ("obudowa") wskaznika.
Generalnie patent malo dokladny i zawodny, powiem tyle, ze w trucku przez nieuwage zlamalem rureczke i rezerwe mam "na wyczucie"..
  
 
A ja mam gdzieś rezerwę. Po pierwsze świeciła się jak chciała więć już sie nie świeci, a po drugie wskaźnika jak butla jest pusta zatrzymuje sie w poziomie między 0 a 1/4 i stoi tak nawet jak jest z 6-7 litrów gazu w butli, wiec i tak nie wiem kiedy sie skończy. Zawsze tankuje za 25 zł i wiem po ilu mniej więcej sie skończy i jadę na stacje. Mi to nawet gazownicy mówili że i wskaźnik i rezerwa przekłamuje albo wogóle źle może pokazywać, więc lepiej wiedzieć ile pali i po ilu się skończy gaz.
  
 

Dokladnie..
Ja wiem ile mniej/wiecej przejade na pelnej butli, wiec mam gdzies rezerwe, zegareczek w bagazniku i patrze na licznik kilometrow a nie do bagaznika.
  
 
Moja rezerwa zaczyna świecić gdzieś przy 10l w zbiorniku, ale ja i tak zawsz sprawdzam w/g licznika kilometrów. Mój Poldek po mieście pali równo 10l na setkę i obliczanie ile jeszcze mi zostało gazu nie jest trudne.
  
 
No dobrze, ale co wtedy, jeśli ktoś (ja) nie może tankować to pełna? (finanse)
Po drugie: jak to mam niby teraz zrobić: "nalać np. 10 l gazu do pustej butli"... wyjeździć gaz do końca? Da się tak?.. I to jeszcze być wtedy w pobliżu tego warsztatu... żeby ustawili..
Nie wyobrażam sobie tego za bardzo..
pozdrawiam
  
 
Nalać za dychu lub za 15zeta i jecghać na ustawienie rezerwy. Masz gwarancję więc niech Ci ją ustawią