Gaśnie GSI Wielopunkt PLUS o co chodzi pomocy !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Poloneza GSI z 99 roku z wielopunktem, i ma dziwne akcje, chodzi równiutko (jak to tylko możliwe) trzyma obroty, ale jak doloze mu do pieca tj pow. 3,5 tyś obr/min i puszcze gaz, samochód gaśnie, a jak jakimś cudem to się nie stanie to pływa na obrotach między ok. 500 a 1000 obr/min. Czym to moze byc spowodowane? Dzieki za odpowiedz i pomoc

PS Jesli to moze pomoc to swiece i kable po wymianie
  
 
Witaj na naszym forum (kolejny z Opola )

Napisz jeszcze kiedy to się dzieje - paliwo czy lpg ?
  
 
cze. nie jestem pewny czy to co powiem mozna zastosowac w GSI. zawsze gdy dzialy sie ruzne glupie rzeczy w CARO na 1 punktowym wtrysku to pierwsze co robilismy w polmozbycie to bylo zrestartowanie komputera.tzn .odpinalo sie akumulator i czekalismy az silnik ostygnie. potem podlaczalismy akumulator spowrotem. nalezalo auto uruchomic i nie dotykajac pedalu gazu czekac za sie wlaczy wentylator od chlodnicy.po chwili gasisz silnik i komp zresetowany.w nie jednym przypadku to pomagalo. CZY TAKA SAMA JEST PROCEDURA W GSI TO NIEWIEM.
  
 
Dzieki za pomoc i powitanie no fakt poldżary to mnie się imają

Pierwsza sprawa to tak, w wielopunkcie tez tak zrobilem, nawet dalo rezultat przez 1 dzień potem znowu jazda GDA, to jest Benzyna, filtr palifka wymieniany regularnie wiec koncowki wtryskiwaczy zabite? nie mialby mocy, a ma poprostu, wsiadam, zagrzewam, jezdze spokojnie gasnie co jakis czas, dokladam do pieca tak jak mowilem pow. 3,5 tys obr/min odrazu gasnie, nie mam pojecia co to

Jeszcze jedno pytanko, mam drugiego poloneza przejściówke, wie ktos kto jeszcze produkuje okular do nich? taka metalowa ramka zaraz za reflektorami

Pozdruffka