Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ncafe Żywiec | 2016-10-22 14:00:16 Witam mam taki problem,że podczas jazdy w prawo lub lewo czy tez na rondzie i tylko wtedy wydobywa mi sie z okolic przednich kół taki oto dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=adIEFDGO-Ks&feature=youtu.be nie mam pojecia od czego to moze byc. miałem kilka miesiecy temu ten sam problem lecz po jakims czasie sam z siebie przeszedł a teraz znow.
nie wiem czy to łozysko czy moze cos z ukladu hamulcowego |
Bialy (A) wawa | 2016-10-23 12:01:25 Moze bys napisał czym jedziesz? Mamy zgadywać czy to deskorolka hulajnoga samochód czy inny pojazd? ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
ncafe Żywiec | 2016-10-23 21:12:10 A sorki. Zapomnialem napisac. Renault clio II 1999r 1.2 60km pb+lpg |
Bialy (A) wawa | 2016-10-24 22:50:31 Dlatego pytałem o hamulce
Czy po ostatniej naprawie sprawdziłeś geometrię? [ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2016-10-24 22:54:37 ] |
ncafe Żywiec | 2016-10-25 11:55:55 Geometrie? Czyli zbieznosc tak? Jesli tak to robilem |
ncafe Żywiec | 2016-10-25 21:19:03 no mam minimalne luzy. czuc je jak ruszam opona |
Bialy (A) wawa | 2016-10-26 12:32:00
Jak widać mechanik nie popatrzył czyli pi....... a nie mechanik. Masz luzy więc musisz sprawdzić zawieszenie czyli sworzeń, końcówka, drążek, przekładnia. I te dźwięki o których piszesz zapewne mają z tym związek. Jeżeli sam nie ogarniasz to podjedź na stacje diagnostyki. Zapłacisz około 30 zł i sprawdzą Ci konkretnie co i jak. ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
ncafe Żywiec | 2016-10-26 18:03:58 jak sprawdzałem te poprzeczne luzy i sa wyczuwalne to nie bedzie to miało zwiazek z łozyskiem czasem??kiedys mi sie obiło o uszy ze tak sie sprawdza luzy na łozysku |
Bialy (A) wawa | 2016-10-27 11:00:23 Chłopie nie snuj domysłów. Nie znam zawieszenia w Clio II ale w innych autach taki luz świadczy o luzach wahacza górnego. ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
SfinxTurbo_pl Iława | 2016-12-06 09:11:32 Zamiast na siłę kombinować samemu i czekać, proponuję czym prędzej udać się do profesjonalnego warsztat u gdzie dokładnie sprawdzą stan zawieszenia, te luzy o których piszesz mogą świadczyć o zużyty wahaczu jak i drążkach kierowniczych. |