[MKV] zawieszenie gwintowane

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie, mam pytanie co do gwintu do mojego essiego mkV 1.6 xr3i
ile kosztuje taka zabawa i jakie marki polecacie ??
znalazłem na alledrogo gwint AP sport
jest on wart ceny 1880 zł??
czy jest to poprostu tandeta ??

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2010-12-17 06:14:45 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
  
 
nie jest wart tej ceny, jak poszukasz dobrej używki - ok 1300 zł znajdziesz dobry zawias, albo ebay.de
  
 
Fakt faktem niestety coraz ciężej dostać gwint do escorta a już do mkV/VI tym bardziej, bo zazwyczaj widuje na aukcjach gwint do mkVII, ale cóż latka lecą, aut tego typu jest coraz mniej, a gwintowane zawieszenie to jeszcze rzadszy element wyposażenia tych modeli.

Na zagranicznych portalach jest tego jeszcze ciut więcej , na allego znacznie mniej. Jeżeli chodzi o AP za taką kasę to raczej bym sobie odpuścił i poszukał mimo wszystko używki KW lub Weitec
  
 
z tego co doczytalem od MKVII do MKV pasuje po malych modach... chodzi o przerobke mocowanie lacznika stabilizatora na przodzie i przerobke mocowanie w kielichu tylnym...

ale ja sie nie znam
  
 
Cytat:
2010-12-16 23:15:07, srvrserver pisze:
z tego co doczytalem od MKVII do MKV pasuje po malych modach... chodzi o przerobke mocowanie lacznika stabilizatora na przodzie i przerobke mocowanie w kielichu tylnym... ale ja sie nie znam


Tak, małych modach począwszy, że tylne górne mocowanie w mkV ma dwie szpilki w mkvII 3 więc wybijasz dwie nawiercasz po środku dziurę i wbijasz jedną, poduszki przednich amortyzatorów także w mkv mają dwie szpilki w mkVII znów trzy, ale tu można przełożyć poduchy, no i w mkV masz przy amorze przyspawaną poprzeczkę do której przykręcasz przelotkę przewodu hamulcowego i z drugiej strony łącznik stabilizatora a w mkVII wygląda to zupełnie inaczej

No ale jeżeli ktoś kupuje z nastawieniem żeby bawić sie w przeróbki to już jego sprawa, ja wolałbym oryginał, pasujący p&p bo nie mam wystarczającej ilości wolnego czasu oraz nie lubię komplikować sobie czegoś co można zrobić pewniej prościej i szybciej.
  
 
A czemu AP jest złe? nie moge sie doszukać rzeczowych opinii na temat tej firmy.
  
 
Cytat:
2010-12-17 00:05:40, Venom_4x4 pisze:
A czemu AP jest złe? nie moge sie doszukać rzeczowych opinii na temat tej firmy.



ano włanie, dobrze Venom prawisz, ktoś miał przyjemność jeździć na AP suspension? Osobiście nie tak dawno temu przejechałem się Focusem postawionym na zawieszeniu gwintowanym AP i.... było twardo jak dla mnie, świetnie w zakrętach ale to była moja pierwsza przygoda z jakimkolwiek gwintem. Chłopak który zakładał to zawieszenie do foki wcześniej jeździł na gwincie Weitec i tyle co mi powiedział to to, że Weitec był jeszcze twardszy...

Od tego momentu wiem, że zawieszenie gwintowane AP trafi do mojego escorta, jest już uwzględnione na liście zakupów i będzie zamontowane. Wrażeniami nie omieszkam się podzielić...

  
 
oki wielkie dzięki za ukierunkowanie
jeszcze mam pytanko
na ebay.de znalazłem zawieszenie marki " supersport "
z tego co napisali jest niemieckiej produkcji
miał ktoś kiedyś styczność z tym zawiasem ??
  
 
nikt nie napisał, ze jest złe, ale na pewno nie jest warte 1880 zł!! z tego co się orientuję, to ta sama półka co np. TA Technix - dobry zawias, twardy ale słabo z jakością wykonania i żywotnością!! Osobiście nie jeździłem... Jeszcze raz mowie AP nie jest tyle wart!!
  
 
odswieze kotleta bo szukam zawiasu do swojego escorta ktos cos doradzi cos poleci.