Toyota Corolla e12 2004rok 1.4 problem z migajacym security

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Samochód posiadam od 2 lat wszytko pięknie chodziło do niedawna . Otóż trzy trzy tygodnie temu próbowałem odpalić samochód i lipa rozrusznik kręcił ładnie ale tak jak by paliwa nie dostawał. Więc samochód na hol i zacholowalem do warsztatu. Mechanik po sprawdzeniu stwierdził że jest walniety czujnik położenia wału. Wymienił to i samochód zagrał ale coś obroty mu skakały. Odpiął nowy czujnik żeby coś z
sprawdzić i znowu lipa samochód nie gra . Na drugi dzień zostałem poinformowany że muszą wymienić sterownik silnika. Ok kupili od takiego samego modelu i rocznika wymienili to razem z cewką imobiliazera i kluczykiem do tej cewki. Żeby nie zmieniać stacyjki zostawili tą stara z starym kluczykiem żeby wszytko z jednego kluczego było otwieranie i odpalanie a ta cewka z kluczykiem co kupili podwiesili pod kolumną kierownicza . Z tego co mi mówili to jest tak zrobione że imobilaizer cały czas widzi kluczyk a tym starym tylko odpalam ( sorki za takie tłumaczenie ale ja się zbytnio nie znam o co mama ) . Samochód zagrał odebrałem go z uwagą taką że jak zacznie mrugać kontrolka security to co nie odpale. Wcześniej nie zwracałem uwagi na to czy to się paliło czy nie. Na drugi dzień po odbiorze samochodu znowu nie chciał mi odpalić po włożeniu kluczyka i przekreceniu kluczyka zaczęła śmigać kontrolka immo. Po kilku próbach wkladaniu i przekreceniu kluczyka zapalił i chodzi cały tydzień czasu. Więc znowu na hol do warsztatu samochód odebrałem po kilku dniach z informacją że zrobili coś takiego że niby teraz immo widzi że kluczyk jest cały czas w stacyjce jak bym go nie wyciągał w ogóle . Jak otwierałem drzwi to mi cały czas piszczy jak by kluczyk był w stacyjce. Znowu udało mi się pojeździć około tygodnia i znowu to samo zaczęła mrugać kontrolka immo ( security ) . Samochód znowu zaholowy do warsztatu. Stwierdzili że może uda się wyłączyć immo w sterowniku ale podobno nie da się teraz dostałem info że muszą załatwić schemat cewki immo niby tam jest 5 przewodów wiedza do czego idą te 4 a 5 nie wiedzą. Ręce mi opadają może ktoś z was ma taki schemat tej cewki . Bardzo był bym wdzięczny
Sorki za taki zamęt w tym moim opisie .

  
 
Cytat:
2017-08-12 19:32:10, adopol76 pisze:
Witam Samochód posiadam od 2 lat wszytko pięknie chodziło do niedawna . Otóż trzy trzy tygodnie temu próbowałem odpalić samochód i lipa rozrusznik kręcił ładnie ale tak jak by paliwa nie dostawał. Więc samochód na hol i zacholowalem do warsztatu. Mechanik po sprawdzeniu stwierdził że jest walniety czujnik położenia wału. Wymienił to i samochód zagrał ale coś obroty mu skakały. Odpiął nowy czujnik żeby coś z sprawdzić i znowu lipa samochód nie gra . Na drugi dzień zostałem poinformowany że muszą wymienić sterownik silnika. Ok kupili od takiego samego modelu i rocznika wymienili to razem z cewką imobiliazera i kluczykiem do tej cewki. Żeby nie zmieniać stacyjki zostawili tą stara z starym kluczykiem żeby wszytko z jednego kluczego było otwieranie i odpalanie a ta cewka z kluczykiem co kupili podwiesili pod kolumną kierownicza . Z tego co mi mówili to jest tak zrobione że imobilaizer cały czas widzi kluczyk a tym starym tylko odpalam ( sorki za takie tłumaczenie ale ja się zbytnio nie znam o co mama ) . Samochód zagrał odebrałem go z uwagą taką że jak zacznie mrugać kontrolka security to co nie odpale. Wcześniej nie zwracałem uwagi na to czy to się paliło czy nie. Na drugi dzień po odbiorze samochodu znowu nie chciał mi odpalić po włożeniu kluczyka i przekreceniu kluczyka zaczęła śmigać kontrolka immo. Po kilku próbach wkladaniu i przekreceniu kluczyka zapalił i chodzi cały tydzień czasu. Więc znowu na hol do warsztatu samochód odebrałem po kilku dniach z informacją że zrobili coś takiego że niby teraz immo widzi że kluczyk jest cały czas w stacyjce jak bym go nie wyciągał w ogóle . Jak otwierałem drzwi to mi cały czas piszczy jak by kluczyk był w stacyjce. Znowu udało mi się pojeździć około tygodnia i znowu to samo zaczęła mrugać kontrolka immo ( security ) . Samochód znowu zaholowy do warsztatu. Stwierdzili że może uda się wyłączyć immo w sterowniku ale podobno nie da się teraz dostałem info że muszą załatwić schemat cewki immo niby tam jest 5 przewodów wiedza do czego idą te 4 a 5 nie wiedzą. Ręce mi opadają może ktoś z was ma taki schemat tej cewki . Bardzo był bym wdzięczny Sorki za taki zamęt w tym moim opisie .


Jedz do kogos kto naprawia Toyoty bo ci goscie nie maja pojecia o czym mowia a o tym co robiq to juz wogole.
W tych modelach padaly komputery silnika i tak sie dzialo jak opisujesz ale oni nie wymienili komputera silnika tylko diabli wiedza co i teraz wciskaja kit.
Trzeba to najpierw zdiagnozowac i jezeli faktycznie komputer silnika szwankuje trzeba kupic o takich samych nr czesci wymienic i puscic synchronizacje z immo na 30 minut .

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2017-08-12 23:01:29, Bigelektron pisze:
Jedz do kogos kto naprawia Toyoty bo ci goscie nie maja pojecia o czym mowia a o tym co robiq to juz wogole. W tych modelach padaly komputery silnika i tak sie dzialo jak opisujesz ale oni nie wymienili komputera silnika tylko diabli wiedza co i teraz wciskaja kit. Trzeba to najpierw zdiagnozowac i jezeli faktycznie komputer silnika szwankuje trzeba kupic o takich samych nr czesci wymienic i puscic synchronizacje z immo na 30 minut .



Pojechał bym jak bym znał kogoś takiego w mojej okolicy ale takiej osoby nie .ma .Komputer rzeczywiście wymienili tak myślę bo oddali mi ten stary więc muiszieli coś włożyć za niego. Co do synchronizacji to coś mówił mechanik ale nie o synchronizacji tylko że musiał na nowo zaprogramować. Zapomniałem dodać że wszytko się dzieje na wyspie w Irlandi . Samochód stoi z tego co mi wiadomo w najlepszym garażu w okolicy dodoam jeszcze że to nie Irlandczycy tylko Polska ekipa . Najgorzej mnie dziwi czemu wszytko idzie z tą naprawą tak trochę prowizorka . Czemu kombinują jak oszukać immo jak by nie można było inaczej tego ogarnąć.
Żądam jeszcze raz pytanie do was forumowiczów czy ktoś posiada jakiś schemat instalacji immo lub dokładniej cewki immo. Był bym bardzo wdzięczny.
Każda sugestia z waszej strony mile widziana
  
 
w 1.4 benzyna jest petla czytajaca i komputer silnika z immo na plycie glownej prześlij zdjecie to powiem która kosc trzeba przelozyc ze starego kompa.
W tym modelu pompa paliwa jest wlaczana dopiero po wykryciu obrotow silnika przez czujnik walu.Poprzedni post dotyczyl 1.4 diesla.

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-08-14 12:49:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-08-14 12:52:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-08-14 12:55:28 ]