[Artykuł] Escort Mk7 GTi - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem tu nowy. Zainteresował mnie post Robota odnośnie GTi.

Posiadam Essiego Kombi 97 rok z silnikiem RKC. Kupiony w Polsce w 2010. Nie ma na nim żadnych emblematów GTi, progów oraz tylnej lotki. Posiada białe tercze, kierownica skórzana, mieszki i inne skórzane, welurowe fotele ale dużo bardziej większe boczki od pozostałych wersji - mocno wyprofilowane. Posiadał również Alu 15 ala cosworth.

Przez te lata dość mocno w niego wpakowałem kasy. Niestety ostatnio silnik padł i się zastanawiam czy go robić. Koszt ok 2500 tysia.

Może ktoś na forum coś poradzi. Dzieki

Pozdrawiam
  
 
Nie remontuj, kup używany. To trwałe silniki i na pewno dostaniesz coś co jeszcze pojeździ.
  
 
Cytat:
2021-08-31 11:19:53, Seba pisze:
Nie remontuj, kup używany. To trwałe silniki i na pewno dostaniesz coś co jeszcze pojeździ.



Tylko używke RKC ciężko trafić. A i tak 500 a nawet 700 trzeba dać plus przekładka 1500 to i tak tyle samo wyjdzie.
  
 
Silnik możesz sam z kumplami przełożyć, wyjęcie zajmuje trzy godziny. Silnika na prawdę nie ma potrzeby remontować, to są pancerniaki.