1300 vs 1500 co lepsze pod modyfikacje? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może zdjęcia przydadzą się na wzór




Wychodzi więc, że jedyna opcja to wziąć dwa zwykłe koła i iść do tokarza, żeby spróbował je jakoś tak sprytnie rozciąć żeby zrobić z nich jedno regulowane?

[ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2018-08-29 09:52:11 ]
  
 
Świątek życzy sobie 1k plus materiał
  
 
Cytat:
2018-08-28 10:22:39, Ciumciok pisze:
Wałek mam nowy, obstawiam ze jest to oryginał. Ma to być zabawka 😅


Wałek jest seria, czy jakiś tuningowy? A jeśli tuningowy, to jakie ma czasy i wznios?
  
 
Cytat:
2018-08-29 10:39:22, SzokoLada pisze:
Świątek życzy sobie 1k plus materiał



Za koło to już trochę cena zaporowa...
Mam regulowane koło pod łańcuch jednorzędowy i ono ma regulację 360*
Część przykręcana do wałka z częścią z zębami spasowana jest na stożek dociskany podkładkami śrub po obwodzie.
Z jednego tego wystrugać się nie da, ale z dwóch dałoby radę - każde z lekkim nadwymiarem żeby było na wcisk. Tak tylko rozmyślam, podszedł bym z tym do tokarza i spytał jaką on by miał na to koncepcję