Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2004-10-14 21:21:05 Uuuu - sprawdz niesmiertelne klapki nad nagrzewnicą - ew. je wyreguluj.
|
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-10-14 22:19:05 W zeszłym tygodniu przechodziłem czyszczenie nagrzewnicy. Samo czyszczenie to 1 dzień roboty (przynajmniej w moim przypadku). Zacząłem od płukania wodą, później odrdzewiacz do czajników, następnie coś do WC , później ocet, po każdym wynalazku woda i zawsze leciała syfiasta. Mimo tych zabiegów można było zauwać przy n-tym płukaniu jakiś syf . Dlatego wlałem 2 litry octu do układu chłodzenia i tak sobie prawie tydzień jeżdżę (woda już jest nie brązowa a brunatna czyli coś tam czyści). Dodatkowo wypatroszyłem oryginalny zawór nagrzewnicy (w dziurę która powstała wkręciłem śrubę żeby nie ciekło) i założyłem zawór kulowy w komorze silnika. Teraz na 100% mam przepływ przez nagrzewnicę i koniec problemów z przeciekami przez zawór. Teraz kalpki ale trochę to napisałem tu |
dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-10-15 21:27:06
Te lopatki sprawdzalem juz pol roku wczesniej i chodza jak masrzenie (sa rowniez szczelne itp) |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-24 16:25:23 witam mam pytanie ktora nagrzewnica do DF'a jest lepsza a moze ogolnie ktora lepsza ta co na zdjeciu czy taka o rzadziej rozmieszczonych zeberkach??? Nie potrafie znalezc zdjecia tej z rzadszymi zeberkami. Moze ktos mial ta na zdjeciach zamontowana i sie podzieli wrazeniami. pozdrawiam
|
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-24 16:30:38 ta z geściej upchanymi zeberkami, wtedy jest większa powieszchnia grzania. Logiczne nie |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-24 16:38:12 no niby wieksza powierzchnia i powinno lepiej grzac ale...... zas mniejszy przepływ powietrza chyba i gorzej moze byc latem ale zawsze sie moge mylic. pozdrawiam |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-24 17:35:49 Jacek_s wielkie dzieki to wlasnie chcialem uslyszec w poniedzialek biore sie chyba do roboty i w srode dam znac co i jak. pozdrawiam
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-09-26 17:06:41
Na fotkach jest nagrzewnica w wersji eksportowej - bardzo dobrze grzeje i stawia dużo mniejszy opór powietrzu niż standart, mimo większej ilosci żeberek. Tak samo jest skonstruowana nagrzewnica w Ładzie. |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-26 19:19:49 Grzech nie wiedzialem ze takie cudo posiadam i niewiedzialem tez ze byly inne nagrzewnice w wersji eksportowej bo nagrzewnica pochodzi z fiacika 125p wersja C. Na tej fotce jest ta stara nagrzewnica. wogole sie cala rozpadala ale lutownica troche nerwow i wyglada jak wyglada. Aha daje tez fotki jak to wszystko w srodku wyglada bez nagrzewnicy moze komus sie kiedys przyda. POZDRAWIAM wszystkich aha i dam znac czy rzeczywiscie lepiej grzeje.
|
lukaszenty6 CARO 1.6 GLE zduńska wola | 2005-09-26 19:24:34 masz dwa silniki czy tylko dwa obrotki? |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-26 19:31:37 niop mam dwa silniczki jeden dziala do 3000Rpm drugi powyzej 3000))) nie no no mam podlaczone 2 obrotki bo nie dawno zmienilem zegary i nie chcialem miec dziury po kwadratowym obrotku a tak wogole to obrotki te minimalnie inaczej wskazuja. POZdrowka
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-09-27 00:17:37 Nagrzewnica w wersji "eksportowej" ma konstrukcję taką jak jest w Ładzie - fot 1:
, a standartowa taką - fot 2: |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-09-27 14:33:56 Grzech jestem po zmontowaniu wszystkiego do kupy i pierwsze wrazenia sa takie: cos lepiej grzeje ale mam wrazenie jakby slabiej dmuchalo ale dokładniej sie dowiem jutro jak bede w trasie...POZDRAWIAM |
kgorka Fiat 125p Gierałtowice | 2005-10-02 10:54:15 A wiec po kilku dniowych testach jest efekt bardzo pozytywny)) Grzeje elegancko bez porownania z standardowa!!!! POLECAM i pozdrawiam |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2005-11-13 22:41:45 Mam takie problem, otóz w moim DF-ie zauwazyłem ostatnio ze nie działa mi prawidłowo ogrzewanie.
Silnik nagrzewa sie, zaczyna leciec letnie powietrze,po pewnym czasie przestaje i leci zimne.Po nastepnych paru kilometrach,przy nawiewie na nogi ciepłe leci od strony pasarzera, a od kierowcy zimne.Powrót z nagrzewnicy jest zimny. I teraz pytanie:zapowietrza sie(raczej mało prawdopodobne), czy zabiłe sie osadem? Moze ktos miał podobne perypetie? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-11-14 03:09:03 1. Klasyka.
2. Zatkało się. 3. Istnieje jeszcze możliwość że klapki Ci się nie otwierają całkiem. |