Wymiana slinika w poldzie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na poczatku witam poniewaz jestem tu nowy
Mam zamiar kupic poldka caro gdzies rocznik 99 tylko zaraz po zakupe chciabym zmienic slinik na mocniejszy Czy ktos moglby mi odpowiedziec na kilka pytana mianowicie jakie silniki wchodza od czego?? jakie wymiany sa konieczne po wlozeniu silnika?? jakie bylyby tego koszty??? o jeszcze jedno tylko zeby byl to silnik ktory mozna przerobic na LPG Czekam na wasze opinie
pozdrawiam
  
 
Podstawowa zasada: Jak sie popieści to sie zmieści!!

trudno powiedzieć jakie silniki wchodza bo troche tego dużo!!
np silniki Forda Fiata VW
co do reszty-wymiana mostu, skrzyni biegów, wału!!
co do cen zależy z jakich aut te części bedą pochodzić!!
no jeśli poniesie Cie fantazja i bedziesz wymieniał jeszcze hamulce to wyjdzie jeszcze drożej!!
a tak w ogóle to Witam


[ wiadomość edytowana przez: sc00by dnia 2003-11-07 18:54:37 ]
  
 
Witamy młodzika Ale dlaczego chcesz wymienić silnik ?? silniki z poldków przecież są dobre ja nie narzekam
  
 
hihi wsadz V6 2936cm ze scorpio i bedzie gitesa tak serio to 2000z argenty(fiata) lub 2000 z forda sierry a koszta?cholera wie
  
 
oj Sc00by i zaraz straszysz goscia.
Po pierwsze:
Najlepiej zapakować 2,0 DOHC Fiata ,bo ceny czesci sa porownywalne z tymi do FSO.Wymienic musisz skrzynie na fiatowska i pierwszą część wału.Most może zostać.W przypadku auta z WTRYSKIEM ,bo Caro + (czyli rocznik 99) byly na szprycy(wtrysku),to musisz wstawić silnik tez na szprycy,bo inaczej nikt ci tego nie zarejestruje ,no i kata musisz tez zostawic.Koszt takiego 2,0 do remontu to od 300 do 3000 ,zalezy jak trafisz.Ja mam dojscie do 1,6 DOHC (fiatowski 98KM za 600PLN).Oczywiscie zalozenie LPG to pikuś.
Po Drugie:
Jezeli chodzi o silnik FORDA ,tez 2,0 OHC
to gra jest nie warta świeczki.Musisz przerabiać przedni zawias na ten który był przy fabrycznych FSO FORD.Stabilizator i belka przednia sa inne,tunel jest szerszy,bo skrzynia jest ogromna.Jest innym wał ,drążek biegów jest pionowy.WIEC ODRADZAM.

Po Trzecie -silnik VW.
DAJE SKRZYNIE DOBREJ GORZAŁY TEMU KTO ZNAJDZIE KOŁNIERZ NA SKTZYNIE DO SILNIKA VW.Tego było tak mało,ze to serio trafić to jest C U D.a pozniej koszty czesci ci sie odwidzą


To tyle ,moim skromnym zdaniem.Faktem jest ,ze niby da sie umiescic w POLDONIE każdy silnik,ale to trzeba mieć sakiewke ze złotymi monetami.

Pozdrawiam
Jajcarz G.T.
  
 
qrde sory
  
 
dzieki jednym slowem da sie wlozyc jakies fajne silniczki musze sie porozgladac w jakich cenach stoja silniki
  
 
znam goscia ktory wlozyl do f125 silnik 2.0 z Argenty na wtrysku,ponoc usunol klamki i jeszcze pare pierdol,jak go obczaje to dam wam znac i moze jeszcze wrzucim jakies foto


[ wiadomość edytowana przez: alan28 dnia 2003-11-09 13:44:46 ]
  
 
cześć .
mam co prawda 125p ale rozwiązania komory chyba od lat sie nie zmieniają wiec:
co do silników polecam coś z rodziny DOHC fiata- najlepiej 2.0-a jeśli ma być na wtrysku to tylko 2.0 było z wtryskiem seryjnie(np.argenta)
co do przeróbek to możesz trafić nast. problemy:
-problem z łapami od silnika-2 rodzaje, a tylko jeden pasyje
-problem z wałem - podobno da się z dwóch zrobić jeden tzn. pierwsza część z dawcy a dróga z poloneza, ale u mnie ni jak sie to miało do żeczywistości i musiałem skracać seryjny wał
-tunel skrzyni jest wąski więc jest ciasno i trzeba tu i tam młotkiem go poprawić - choć niewiem jak jest w c+ trzeba też zwrócić uwage na skrzynie jakie mam wyjście drążka zmiany -pionowe czy skośne
to tak po krótce drobne problemy jakie mogą napotkać cie na drodze przekładki

p.s.
na allegro w dziale uszkodzone gość ma 2107 rozbitą z przodu właśnie z 2.0 i podobno skrzynia abartha wał też chyba by ci pasował ...
pozdro.
  
 
dobre na poszezenie tunelu jest wykozystanie podnosnika trapezowego+dwie deski.wkladamy to do tunelu i krecimy rozchodzi sie pieknie(robilem tak w moim 125)
  
 
a ja bym chipował GSI i pobawil sie troszke w silniku wypoleroać kanały, wymienić filtr na stożek, chip Vtech, sportowy układ wydechowy , wyciac kata, odciazyc kolo zamachowe most tylni od trucka i na pewno do jazdy po miescie i okolicach by wystarczyło
  
 
tak ale jak te zmiany zrobisz w 2.0 ......
  
 
jak zrobisdz je w 2.0 jest jeszcze lepszy wypasik)
  
 
jeszcze kolektor wydechowy z gsi i luzik
  
 
Cytat:
a ja bym chipował GSI i pobawil sie troszke w silniku wypoleroać kanały, wymienić filtr na stożek, chip Vtech, sportowy układ wydechowy , wyciac kata, odciazyc kolo zamachowe most tylni od trucka i na pewno do jazdy po miescie i okolicach by wystarczyło


zasadniczo popieram... a z drugiej strony to jak dopiero masz zamiar kupić Poloneza to poszukaj tego z 1.4 16V z Rovera. Co prawda to wiertarka ale dość mocny no i masz silnik wsadzany przez fabrykę a nie jakieś kombinacje
  
 
jezeli chodzi o tuning GSI,to chlopaki ,dajcie luz.Tam wal tez jest podparty w 3 miejscach,wiec szybko by zaczelo tłuc.
Jezeli chodzi o Plusa 1,4 ,to tego tez bylo malo.Chyba nawet na recepty
Polecam 2,0 na szprycy