Regulacja przerwy w wycieraczkach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nabylem dzis droga kupna ksiazeczke do cariny e sobolewskiego
przegladam ja sobie i zastanowila mnie jedna rzecz.
otoz na stronie 28 jest ladny rysunek na ktorym widac wajche od sterowania wycieraczkami.
wg opisu powinien sie tam znajdowac "pierscien regulacji czasu przerwy podczas pracy przerywanej wycieraczki".
a u mnie ni ma

czy ten gadzet pojawil sie dopiero po modernizacji z '96r?
czy gdzies moge to regulowac?

ps. moja carinka - '94 rok. (wer. japonska)

  
 
ja mam wersje japońską również rocznik 93 i mam, zależne było od wypasu, podejrzewam że w GLi było na standarcie-tak sądze
  
 
a to az taki luksus jest?
  
 
'93 Japan też posiadam regulację
Pozdro.
  
 
cholera

w instrukcji od carinki tez jest o dwoch wersjach:


ja mam niestety ta po lewej
czy ktos sie moze zabieral za to i wie jak w miare bezbolesnie dorobic regulacje czasu?
  
 
Ja mam taki pierscionek w Suprze . mzna nastawic 4 przerwy czasowe pomiedzy wahnieciami, w tym modelu zawsze w standardzie
  
 
regulacje pracy można sobie zrobić kupić dźwigienke ale nie wiem czy przypadkiem silniczek ciut się nie różni...
  
 
no wlasnie tez sie zastanawiam czy wystarczy sama zmiana wajchy :|
  
 
Hmmm... patrząc na TEN rysunek, wydaje mi się że powinno wystarczyć. Przekaźnik wycieraczek chyba nie jest zintegrowany z wyłącznikiem ani też nie siedzi w kolumnie. Przynajmniej mam taką cichą nadzieję
Pozdro.
  
 
Nie wystarczy zmiana "wajchy", te przełaczniki były montowane w zaleznosci chyba od tego który japonczyk je zakładal Ogolnie pomieszanie z poplątaniem i lepiej dać sobie spokój, pozdrowionka
  
 
jak dla mnie również silniczek jest ten sam co w wersji bez regulacji-Są cztery "prace robocze":
1. spryskiwacz
2. czasowy (czyli można poprzez new wajche ustawiać)
3. normalny czyli 1 na 1s.
4. szybki 2 na 1s.
Spróbować można posiłkując się elektrykiem przedstawiając mu rysuneczek
serwisSJ próbowałeś montażu??
  
 
Nie, nie próbowałem. W modelu z regulacją masz dodatkową "elektronike" na płytce znajdujacej sie na pajączku - czyli miedzy dzwignią swiateł a wycieraczek. Czy tylko to wystarczy wymienic nie wiem, ale raczej tylko to
  
 
chyba kiedys widzialem taki uklad sterujacy przerywaniem w zestawach do samodzielnego spawania typu "sof electronics" czy jakos tak... jak mi sie gwarancja skonczy to sie moze tym zajme... no wlasnie jak to zrobic w yarku? chyba tylko regulacja gdzies obok... czy sa wersje z regulacja przerwania?
g.