Ukl.chlodzenia - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W dohc kolektor nie ma podgrzewania?
  
 
Jest, ale sa przelotowe kanaly do glowicy
  
 
Czyli w sumie lepiej ale parownika nie ma gdzie wpiąć
  
 
MIałem pod kolektor w OHV, teraz (DOHC) sie wpiąłem pod nagrzewnicę. Szczerze mówiac nie widze dużej różnicy ani w pracy gazowni, ani w grzaniu.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ja poprzednio też miałem wpięty pod nagrzewnicę
  
 
Panowie już pisałem na ten temat ale znowu to samo.
Wymieniłem termostat, grzał się po 5 km i było cieplutko w aucie ale jak temperatura spadnie poniżej 0 to już kaplica, zimno w aucie jak cholera.Napewno to bedzie nagrzewnica-Mozecie mi napisać jak szybko i skutecznie ją wyciągnąć?
Pozdrawiam
  
 
A jak pokazuje wskaźnik temp?
Nagrzewnica nagle nie przestanie przecież grzać,chyba że leci z niej jak z kranu?
  
 
Jest w polowie, tylko na postoju leci letnie powietrze, a nagrzewnica chyba od nowości nie była czyszczona-czyli 25lat
  
 
Koledzy - chcialem zmieniac nagrzewnice bo nie mam prawie ogrzewania ale mysle o jednej dziwnej rzeczy. Moj termostat ustawia mi temp. silnika gdzies na 80 stopni. jednak kiedy zagrzeje sie silnik do 90 stopni (kiedys tak mialem) to nagrzewnica grzeje ok. Co zrobic ? czy zmienic termostat ? na jaki ?
  
 
Na tzw.zimowy czyli 87 stopni.Kurde,a do DF są tylko 82*C właśnie taki dzis kupiłem.
  
 
To chyba nie jest wina termostatu, bo u mnie leci letnie powietrze już jak silnik ma ok 60 stopni, a gorące przy 85 stopniach. Tu raczej stawiam na nagrzewnicę, ewentualnie o taki zaworek ( otiwerający dopływ płynu do nagrzewnicy) - może się po prostu do końca nie otwierać.
Może po prostu niedrożną masz tą rurkę, która biegnie od obudowy termostatu, wzdłuż silnika od stronu dolotu, do nagrzewnicy.


[ wiadomość edytowana przez: wiciu dnia 2004-01-05 19:46:55 ]
  
 
Nagrzewnica tez na pewno jest troche zamulona ale w sumie gdyby silnik mial te 87 stopni to by na razie wystarczylo. grzalaby lepiej niz teraz. widze to jak stoje w korku i troche sie silnik podgrzeje. Natomiast zaworek mialem wymieniany niedawno. Dodatkowo wydaje mi sie ze kiedy moj silnik ma 87 lepiej pracuje. to jest 1,5 GLE i pamietam ze w nowym modelu mial wlasnie zawsze kolo 90 stopni. Potem zmieniali mi termostat i mam teraz okolo 80
  
 
Witam ponownie.
Wyjołem nagrzewnice, wyczyśiłem ja, jest nowy zaworek, termostat, płyn,-wąż wchodzący do nagżewnicy jest gorący a ten wychodzący jest zimny, co tam może być jescze zapchane że nie ma obiegu. Może ta rurka metalowa co wchodzi do pompy??
  
 
ta rurka metalowa może byc zapchana
  
 
Cytat:
2004-01-06 16:22:42, Russo pisze:
Witam ponownie.
Wyjołem nagrzewnice, wyczyśiłem ja, jest nowy zaworek, termostat, płyn,-wąż wchodzący do nagżewnicy jest gorący a ten wychodzący jest zimny, co tam może być jescze zapchane że nie ma obiegu. Może ta rurka metalowa co wchodzi do pompy??


Jeżeli cała reszta jest drożna i zaworek działa sprawnie (to podstawa) to chyba jedynym wyjściem jest rurka metalowa...

Pozdrawiam
  
 
Zaworek jest gorący i już leci cieplejsze powietrze niż przed czyszczeniem nagrzewnicy ale ta rurka wychodząca jest zimna, płyn chyba stoi w nagrzewnicy i dalej nie chce lecieć.
  
 
Chcialem kupic ten termostat na 87 stopni do mojego Poldolota 1,5 GLE ale .... w sklepie dowiedzialem sie ze sa tylko na 82 stopnie do gaznikowcow i na 85 stopni do wtryskow. To czy w ogoel istnieja te na 87 stopni ?
  
 
Kup na 88. Beda twierdzic ze to jest do Plusa ale pasuje do wszystkich silnikow. Ja jestem z takiego bardzo zadowolony.
  
 
tyle ze w sklepach (a bylem az w 3 twierdza ze maja tylko na 85 stopni do PLUSA i nic wiecej
  
 
Słabo szukasz-ja tez słabo szukałem i w efekcie mam 85 st