Problemy z temperaturą silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć . Mam taki problem silnik przez pierwsze 15 min jazdy ma duże wachania temperatury .Silnik rozgrzewa siędo 120 stopni a potem nagle spada do 50 i znów rośnie do 120 poczym spada gwałtownie.A nagrzewnica do ogrzewania samochodu jet w tym czasie zimna.Po 15 min temperatura wszystko wraca do normy i temp jest już ok.
  
 
zepsuty termometr??
  
 
Jak nagrzewnica jest zimna to raczej nie rozgrzewa się do 120 st. Prawdopodobne czujnik temp poszedł się czesać
  
 
Chce jeszcze dodać że reduktor z gazu mi zamarza i muszę długo jechać na benzynie. Adam
  
 
Nie znam się na zasilaniu LPG ale wydaje mi się że jak zamarznie reduktor to płyn się zatrzymuje i chodzi jakby na kródkim obiegu i dlatego tem tak wzrasta a jak odtaje to dostakj się zimny płyn do silnika i tem gwałtownie spada. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić
  
 
Jeśli LPG tak działa to Bandzior rzeczywiście moze mieć rację... Ja sie na LPG nie znam ale wiem jak działa mój wskaźnik poziomu paliwa... Wiec proponuje zerknąć na wskazówkę i czujnik... To może być taka mała pierdoła tylko. W końcu przy takich nagłych wahaniach temperatury chyba zaczęłoby coś pękać w końcu a tego nie chcemy...
  
 
Słuchaj to jest jakiś ewenement żeby ci reduktor o tej porze roku zamarzał!!! Takie rzeczy się zdarzają zimą gdy są mrozy ale nie teraz wiosną!! Sama ciecz która stoi w obiegu bez pracy silnika w temperaturze dodatniej jest wystarczająca do tego żeby zamienić ciekły gaz w postać lotną!! A to że ci tak temperatura skacze to ja bym obstawiał na ten czujnik!!
  
 
ja tez mysle ze to czujnik....ale z tym zamarzaniem gazu to faktycznie jakas niesamowita sprawa...o tej porze roku?....no ale "wszytsko sie moze zdarzyc"

pozdro
  
 
Cytat:
z tym zamarzaniem gazu to faktycznie jakas niesamowita sprawa...o tej porze roku?