[Amortyzatory] - fabryczne i wymiana na lepsze - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pierwsze co zrobilem przed pierwszym testem to sprawdzilem cisnienie w kolach 1.9 tyl przednie 2.0

co do tych gum to maja przynajmniej 4 lata i nie podoba mi sie tam mocowanie tych amorkow na tych gumach ma ktos foto jak powinno to wygladac bo obawiam sie ze cos tam zle zrobilem bo w gumie jest taka tulejka i opiera sie ona na amorku a jak wkrece gume do karoseri i przykrece amorek to wystaje ta tulejka nad gume, pozniej to dokrece i wyglada to jak taki grzybek ze praktycznie ten gorny kapturek opiera sie na tulejce a nie dotyka gumy moge jutro foto zrobic i pokazac

tesatopwalem auto na 2 stacjach i na kazdej wyniki wyszły słabe ponizej minimalnych

Andree
  
 


Żywotność tulei stalowo-gumowych i gumowych wynosi do 5 lat.


  
 
wiec wymienie te tuleje
z amortyzatorami były dołączone takie okragle blaszki moze mi ktos powiedziec po co to ? czy one sa do cociskania gumy z gory ? pod nakretka ?

co z sprezynami czy tak slabe wyniki moga byc przyczaja zmeczonych sprezyn ?
czy wymiana sprezyc cos da ?

Andree

  
 
spręzyny nie mają nic do tego
te podkładki należy włożyć pod nakrętkę
  
 
jakie amortyzatory polecacie na przód do poloneza caro 1994 rok?

Czy są inne rodzaje amortyzatorów w "szerokim zawieszeniu", czy są takie same jak w "borkach"?
  
 
Przeczytaj wątek od początku.
  
 
Mam pytanie. Amorki przdnie wymieniając wyciągamy i wkładamy górą. - Czy to znaczy, że tę rurkę co widać na fotce trzeba najpierw wybić, czy też to tak przejdzie przez otwór?

fotka:
  
 
Przechodzi.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
hej
potrzebuje średnice zewnętrzną rury amorka i długość skoku...
  
 
Mam jakies amorki z poloneza traka mozna je do fiata założyć?? fiacinka ma 70 tys przebiegu Skąd mam wiedzieć ze amortyzator jest do bani??
  
 
Cytat:
2007-09-08 00:44:23, faownik81 pisze:
... Skąd mam wiedzieć ze amortyzator jest do bani??



ale amortyzator luzem czy na samochodzie?
  
 
Mam 2 wolne amorki od poldolota traka i nie wiem czy będą lepsze od tych co mam w fiacinie -nie wymieniałem od nowosici 73 tys km zrobiłem.
  
 
Mam pytanie o amoty do trucka ,chodzi mi o przednie czy róznią sie od zwykłego plusa i jakie najlepiej kupić : gazowe,olejowe? ewentualnie jakiej firmy
  
 
Cytat:
2010-01-20 16:32:54, draiwer5 pisze:
Mam pytanie o amory do trucka ,chodzi mi o przednie czy róznią sie od zwykłego plusa i jakie najlepiej kupić : gazowe,olejowe? ewentualnie jakiej firmy

  
 
Cytat:
2010-01-20 16:32:54, draiwer5 pisze:
Mam pytanie o amoty do trucka ,chodzi mi o przednie czy róznią sie od zwykłego plusa i jakie najlepiej kupić : gazowe,olejowe? ewentualnie jakiej firmy



wymiary takie same, różnią się charakterystyką.
  
 
Cytat:
2010-01-20 17:33:55, leon pisze:
wymiary takie same, różnią się charakterystyką.

Pomogłeś rzeczywieście , możesz napisać coś więcej?
  
 
W Plusie są nieco twardsze. Dokładnie to jest taka kolejność twardości:

Polonez wąski>Polonez szeroki starsze modele> Truck> Polonez szeroki nowsze modele i Plus. Możesz spróbować kupić Delphi Duocontrol - zdecydowanie poprawiają prowadzenie auta.
  
 
Każde gazówki, byle markowe utwardzą zawieszenie i poprawią prowadzenie auta.
Ludzie chwalą DuoControl, ja mam w 125p amortyzatory Delphi Gas-Performance, dedykowane do Fiata 132. O ile przód jest w sam raz, to z tyłu wraz z trójpiórowymi resorami zrobiło się zdecydowanie za twardo - efekt taczki.
Grzech - jesteś pewien, że Plus ma twardsze amorki niż szeroki Caro?
  
 
A ma twardsze? Bo w żadnej mądrej książce nic o tym nie jest napisane.