Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2003-04-18 23:54:10 Kumpel ma Caro Plusa z 97 i kiedyś też przyrysował w kilku miejscach i jest OK. Owszem trochę go bierze , ale biorąc pod uwagę to że stoi pod chmurką , naprawde jest nieźle w sumie 2 czy 3 nieduże ogniska korozji. Ja mam z 96 roku , od nowości garażowany i też leci . Więc raczej prawidłowość co dwa lata odpada. A i jeszcze jedno Grzech ma takiego samego Carusa jak ja, ten sam rocznik i kolor i go radza praktucznie nie bierze a stoi pod chmurką. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-04-19 00:17:46
Dodm jeszcze, że jak przyrąbałem w Matiza to na tej blszce pod przednim światłem odpadł lakier i została goła blacha. Przez ponad pół roku nie pojawiła się na niej nawet śladowa ilość rdzy - naprawdę byłem zdziwiony. |
Maciej_Wisniewski Polonez (zabawka) Łódź | 2003-04-19 09:09:05 ALe ta teoria tyczy się zwykłych caro a nie plusów Plusy mają standardowo ocynk do wyskości bocznej listwy |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-04-19 14:22:33
|
Maciej_Wisniewski Polonez (zabawka) Łódź | 2003-04-19 15:12:58 Co do ocynku a może były robione jakieś wspawki z blachy ocynkowanej a jeśli nie to ten cały DF kombi jest UNIKATEM na skale światową |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-04-19 17:15:55
Mój kumpel miał DF właśnie z 85 roku i twierdził że jest ocynkowany.Faktem jest że niekorodował wcale Z tym że ten koleś twierdził że ocynk był robiony specjalnie,nie wiem gdzie,jak i kiedy,na życzenie poprzedniego właściciela. Może Adamus będzie mógł coś więcej powiedzieć |
keen Miłośnik FSO Passat 94'; Komar 81 ... Ostrowiec Świętorzyski | 2003-04-19 23:50:08 Jeśli idzie o korozje w caro to jest to normalne. Jest to samochód ekologiczny ulegający biorozpadowi. Raczej blachy nie były w żaden dodatkowy sposób zabezpieczane (ocynk itp.)
Co do Df to może specjalnie na zamówienie niektóre modele (np . dla pogotowia) były w ocynku. Mogło to dotyczyć wybranych partii tak, że niektóre karetki są a niektóre nie. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-04-20 01:41:37
|
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-04-20 12:03:02 Karetka Secret Service |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-22 09:19:47 Ludzie, spokojnie - to ze DF jeszcze nie skorodowal to nie znaczy ze jest ocynkowany! Znam sporo takich przypadkow, ale zawdzieczaja to glownie:
1. przypadkowemu zbiegowi okolicznosci w fabryce - ktos dobrze zabezpieczyl blache w hucie, w FSO golebie akurat nie narobily na te blachy, tylko na inne, woda z dachu hali nie nakapala na blache, w lakierni tez sie przylozyli itd. (tak ongis bywalo) 2. dbaniu wlascicieli - garaz, konserwacja, nie jezdzenie w zimie itd Jezeli chodzi o ocynk, to pojawil sie on w 1995 roku (po wakacjach) w Polonezach na niektorych elementach najbardziej narazonych na korozje, np. blotniki. W zdecydowanej wiekszosci byl to ocynk jednostronny. Czy w Plusie zaczeto cynkowac wiecej elementow - tego nie wiem. Na pewno nie dotyczylo to dachu i slupkow, na ktorych laczeniach wychodza "wykwity". Jakosc Plusa wynika z modernizacji lakierni na potrzeby Lanosa - Polonez od jesieni 1997 roku byl prawie tak samo zabezpieczany jak Lanos, ktory ma przeciez 6 lat gwarancji na perforacje. Wiec jak ktos mowi, ze Koreanczycy nic nie zrobili dla Poloneza to nie jest to prawda. Pozdrawiam Adamus |