Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-04-17 01:11:30 Lewy,dzięki za info,moze tak zrobię,zalezy ile to będzie kosztować.Dzis będe dzwonił i pytał o ceny.
Pzdr Grzesiek |
Darek_Krakow Lada 21072 Kraków | 2003-04-17 17:15:37 26 kwietnia mija termin badania technicznego mojej "staruszki". Co za tym idzie muszę wymienić drążki układu kierowniczego i linkę hamulca ręcznego, co wraz z robocizną i z ustawianiem zbierzności kosztować będzie 200zł + 100 za rejestrację + 50 za przełożenie opon. Nie mam więcej pytań, zdołowałó mnie to... |
Góral (M) Loża Szyderców Opel Meriva A Helmond | 2003-04-17 21:11:35 u mnie w do końca maja 800 na ubezpieczenie i do września 100 na przegląd. w między czasi ewakacje |
Piotr_Kraków SYMPATYCZNY GOŚĆ TOYOTA Avensis Wagon ... Kraków | 2003-04-17 21:52:06 A ja dziś zrobiłem w Samarce wszystkie "zaprawki" + malowanie rantu drzwi pasażera - jak to po zimie...
Nie wszystko wyszło tak jak bym sobie tego życzył , ale Ładniutka jest coraz bardziej ładniutka i mimo kilku malutkich mankamentów wygląda, a przede wszystkim jeździ doskonale! Nie bedę Wam pisał na co ile wydałem, bo są lepsi - no i zdradziłbym jednocześnie co zrobiłem . Ostatni spot w Krakowie troche mi pokrzyżował plany, ponieważ musiałem odłożyć na później "face-lifting" (?), żeby choć w dniu zlotu Koledzy z okolic Krakowa zauważyli zmianę |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-04-18 16:39:54 A ja wlasnie dzisiaj zamówiłem 4 czarne felgi 13' od poloneza. Do tego kupiłem klocki hamulcowe FOMAR. Ostatnio na takich przejechalem 30 tys. - to chyba zasluga hamowania silnikiem Klocki kosztowały 25 zl, a do tego kupiłem jeszcze takie tuleje do przekladni kierowniczej i bede to wymienial. |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-04-18 18:06:45 Na forum fso stanowczo FOMARy odradzają.
Pzdr Grzesiek p.s. zaraz jadę po gaśnicę |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-04-18 20:58:12 Moze w FSO one sie słabo sprawuja, ale u mnie chodziły ostatnio jak złoto. Nie piszczały i długo wytrzymały. Powiem ci Grzesiu jaki bedzie rezultat jak je zaloze i dotre. |
soop SYMPATYCZNY GOŚĆ PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2003-04-19 14:01:05 A ja przed chwila wrocilem ze smarowania przegubow. Robilem to juz po raz 3 (oryginaly po 15 zl, kto mial ten wie o co chodzi - ale 60 zl taniej na komplecie). Wkurzylem sie, bo ani WD 40, ani teflon, ani silikon, ani smar staly nie byl w stanie ich nasmarowac. Pomogl mi za to UNIWERSALNY OLEJ KUJAWSKI (powinni dopisac nowe zastosowanie na opakowaniu). I mam nadzieje ze bede mial gdzies na rok spokoj. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-04-19 19:32:24 A ja w ramach prezentu swiatecznego umyłem swoje autko i wyglada prawie jak ze zdjeć
To jeszcze nie koniec mycia, bo czeka mnie polerowanie i woskowanie. Do tego został mi cały środek do wysprzatania i bagaznik (ale tam jest chlew ) Pozatym w przyszlym tygodniu nowe klocki znajda swoje miejsce, naprawie przekladnie i zamontuje HURRRAAA letnie kapcie!!! |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-04-20 13:31:19 Ja tez wczoraj mialem dzien sprzatania mycia woskowania i polerowania ladzianki .A przy okazji Aco bedziesz robil Leszek z przekladnia? .Pozdrawiam |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-04-20 18:08:49 Juz ci odpowiadam.
W tej mniejszej przekladni po stronie gaźnika bede wymienial takie plastikowe tuleje i uszczelki, bo mi sie tam luzy zrobiły. Sheriffnt mi je tam wynalazł Mam nadzieje, ze jak to wymiene, to na nastepnym przgladzie nie beda mi sie czepac luzow w ukladzie kierowniczym. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2003-04-20 18:58:23 ] |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-04-20 22:28:46 Hm ja wymienilem kiedys te tuleje teflonowe bo strasznie mi rypiały .Ale mozna kupic tez wspornik (to chyba tak sie nazywa o ile sie nie myle) łożyskowany,co daje ten plus rze nie bedzie skrzypienia i powinna lzej kierownica chodzic.Wada jest jednak cena(nie ma rozy bez kolcow ).Pozdrawiam |
Perzan Przyjaciel LKP ST191L-DWMNKW Kraków | 2003-04-21 00:16:39 O ! Łożyskowany wspornik ? Brzmi nieźle. Osobiście zaryzykowałbym taki. Kilkakrotnie wymieniałem komplety naprawcze do tego wspornika, ale luzy na ośce tylko się nieco zmniejszały, a nie likwidowały. Raz szarpnąłem się na cały wspornik i ten też miał luzy.
Łożyskowany powinien dłużej wytrzymać i lżej się kręcić. Niestety nie dane mi było sprawdzić go w praktyce. Pozdro. |
Andrzej_Zamosc SYMPATYCZNY GOŚĆ Citroen Xantia/Traba ... Corby,Northants,UK | 2003-04-21 00:28:04 O ile pamietam cene,to zaplacilem kiedys za nowy wspornik 25-30 zl ,to byl ten z tulejkami.Nie mialem kasy na lozyskowany,bo byl 2x drozszy( >70zl). A teraz zmienilem same tulejki( cale 6.50 kosztowaly) i luzy zniknely |
maniek6210 SYMPATYCZNY GOŚĆ BMW E34 520i bialystok | 2003-04-21 10:18:36 Hej Leszku co do wspornika to się zgadza łożyskowany zdecydowanie lebszy.Założyłem go u siebie tydzień temu kierownica kręci jak ze wspomaganiem,a koszt 32zł. tj. niewielki. |