Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szela Katowice | 2006-11-30 13:45:12 No nie wiem czy cena nie jest taka straszna-nowy w hurtowni kosztuje 300zl :/ ale udalo mi sie znalesc urzywke na allegro |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2006-12-07 21:29:26 A nie masz przypadkiem zatkanego odpowietrzenia? Zbiornik w Polonezie miał tylko jedną pojemność 45 litrów i powinny tyle mniej więcej wchodzić. |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2006-12-07 21:42:28 Najpierw zajrzyj pod podwozie i zobacz czy aby zbiornik nie oberwal i poprzez wgniecenie nie zmniejszyl swojej objetosci. To dosc powszechna przyczyna spadku pojemnosci... |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-12-07 21:46:50 Zbiornik jest caly i nie ma zadnych wgniecen. |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-12-08 10:00:51 Hmm, to trzeba bedzie zmienic plywak.
Dzieki |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-04-16 15:18:37 Zdjąłem wczoraj bak z auta i oto co było w środku:
- macie jakieś pojęcie co to może być? Było w baku, śmierdzi chemią, trochę skóra piecze jak się dotknie, nie jest to rdza, a jak przeschnie to się dalej lepi. Chciałbym ten bak jednak wykorzystać bo jest w niezłym stanie i z korkiem, ale nie wiem co to i jak się tej substancji ze środka pozbyć. |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2008-04-16 18:24:09 Co to jest nie wiem. Wiem że moim Fiacie coś podobnego zapychało kilkakrotnie filtr. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-08-18 00:27:31 Wyjąłem dziś zbiornik paliwa w moim Polonezie. Wygląda jakby ktoś chciał go "przerobić na balon" - chodzi o to, że wierzch, który powinien być przecież płaski jest wypukły tak, że przewody z czujnika oparły się o blachę nadwozia. Czego to może być efekt? |
DoliN Miłośnik FSO zdrapek JGA / KAT | 2009-10-01 22:04:02 [125p][ME][długi łącznik]
Ludzie, doradźcie coś w sprawie gumy łączącej wlew paliwa z bakiem... Całość się marszczy, wykrzywia i pęka... Sprawdzałem dzisiaj w sklepie, jest dostępne tylko rzemiosło po 20 zł. Zastanawiam się, co z tym zrobić, aby jakoś to wzmocnić. Może zastosować jakiś patent ze strzętu agd i dwie opaski zaciskowe? Przecież to bez sensu, żebym zmieniał ten łącznik co rok! (zwłaszcza, że w tym roku przejeździłem dosłownie tylko kilka dni :[ ) |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-10-01 22:30:52 Widzę parę możliwości:
1. Upolowanie nowej fabrycznej gumy na Allegro. 2. Zdobycie na złomowisku używanej ale w niezłym stanie. 3. Poszukanie w mieście sklepu z motoryzacyjnymi wyrobami gumowymi i kupienie tam rury na rozmiar - może będą mieli na metry... Miałem dokładnie to samo jak miałem 125p kombi - nowa rura rzemieślnicza nabrała konsystencji mniej więcej gąbki po chyba miesięcznym tkwieniu na swoim miejscu. |
DoliN Miłośnik FSO zdrapek JGA / KAT | 2009-10-02 17:02:40 Czy fabryczna guma ma jakieś szczególne oznaczenia które pozwolą mi je odróżnić od rzemiosła? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-10-08 03:07:05 Np. jest opisana jako fabryczna - jak ta... No ale na serio to jest na ogół z grubej solidnej gumy, często takiej zbrojonej. |
DoliN Miłośnik FSO zdrapek JGA / KAT | 2010-06-05 23:53:33 Nareszcie pogoda i zdrówki pozwoliły mi rozpocząć pracę. Łącznik, który dziś założyłem, jest faktycznie w porównaniu do tego poprzedniego zdecydowanie lepszej jakości. Jako, że robiłem to pierwszy raz, pojawiły się problemy. I tu mam pytanko: czy oryginalnie na tym łączniku powinny być założone opaski zaciskowe? Czy guma powinna trzymać się sama obu rurek? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-06-06 09:55:29 Owszem powinny być opaski. |