Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Petersen Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-12-04 22:46:29 Panowie-nie robcie mi tego, zbliza sie weekend i chcialbym sie tym wszystkim zajac a z Waszej strony zero odzewu |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-12-04 23:14:02 Polecam zakup literatury - autor Trzeciak wydawnictwo Auto, koszt 75 zl. Jest to najlepszy sposob zapoznania sie z nowo zakupionym autem |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-12-04 23:22:41 zalatw sobie serwisowke do tego silnika tak dla lepszego poznania go
nie zwlekaj z paskiem !!! max to 100 tys. km lepiej wczesniej powiedzmy 70 tys. na kazdym polozeniu przelacznika wycieraczek chodza z ta sama predkoscia ?? ktory rok poloneza ?? nie przegrzej go wtedy uszczelka zadko siada, nasz rover ma 178 tys. i uszczelka nie byla zmieniana, mimo ze nawet kilka razy temp. zlapal, bo korek od zbirniczka chlodnicy byl nie zakrecony olej tak jak juz bylo napisane to najlepiej syntetyk, ale zalezy co bylo wlane, szklanki i kanaliki olejowe beda bardziej zadowlone z syntetyka kierownica, mozesz dokrecic srube z drugiej strony kolumny,ale dostep do niej jest po zdjeciu oslon stacyjki (kolumny kierowniczej) |
Petersen Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-12-05 09:55:42 u mnie tez cyka - to wtryski cykaja (tak mysle), po przelaczeniu na gas cykanie ustepuje |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-12-05 10:41:32 1. Olej co najmniej 10W/40. Ja polecam syntetyk 5W/40. Sam jezdzilem na 0W/40. Nie bierze wcale powyzej 4 l. Wystarcza cztery w zupelnosci. Road - skad masz te dane? Miales Roverka? :-O Z ta uszczelka to tez przesada - wszystko zalezy od przeszlosci samochodu.
2. Co 70-80 tys. dla sw. spokoju. 3.- 4. Z lewej strony kolumny pod okragla zaslepka jest nakretka ktora nalezy dokrecic kluczem nasadowym. 5. Klocki ok 80-100 PLN 6. - Pozdrawiam Adamus |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-12-05 15:06:07 Wymienialem dwa razy olej (splywal grawitacyjnie z goracego silnika) i zawsze wchodzilo nieco ponizej 4 litrow Ale moze u mnie byla inna grawitacja
Pozdrawiam Adamus |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-12-05 15:12:23 Zgadzam sie z Adamusem u mnie zawsze jak wymieniam oleje czy w fiacie czy Polonezie idzie 4 literki. |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-12-05 15:17:44 Nie wiem czy zauwarzyles Amino ale rozmawiamy o Roverku a nie o Fiacie
Wyjdzie na to ze Marek nie potrafi nalac oleju a Morawski bredzi |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-12-05 15:21:34 Macie problemy |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-12-05 15:23:53 W roverku wchodzi prawie tyle samo co w zwyklym 1,6 Poloneza
no moze 100 g mniej |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-12-05 15:27:18
PAS |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2003-12-06 17:13:54 Jak ktos leje mniej niz 4l oleju do roverka to nie daje mu duzej zywotnosci u nie 4l to troszke wiecej niz minimum czyli na styk!!! ja serwisuje mojego roverka sam juz 140tys. a wogole ma 185tys. to chyba znaczy ze robie to dobrze . Pasek max 70tys. nie warto ryzykowac |
Petersen Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-12-07 19:21:39 Juz powoli zaczynam zalowac ze kupilem tego poloneza-nowe usterki :
- nie wiem co sie dzieje ze na benzynie nie ma wcale wolnych obrotow, trzesie buda przy ok 2500 obr, zapala dobrze ale wydaje sie jakby chodzi la nie na wszystkich garach, jak juz wkrece go powyzej 3000 to idzie jak dzieji, a na gazie idzie idealnie - nie wiem co sie dzieje z alarmem, na poczatku zaczely sie nie zamykac drzwi pasazera, teraz juz i kierowcy sie nie zamykaja, moze to przez pogode byc ze silowniki zamarzaja? - dmuchawa dziala slabo nawet na najwyzszym biegu, jak jezdze po miescie to jeszcze grzeje cieplym powietrzem niezle ale za miastem juz jest chlodno Powiedzcie co robic bo juz rece mi opadaja |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-12-07 22:23:19
Jeżeli chodzi o te przerywanie to mi to wygląda na przewody WN i musiałbyś się nimi zainteresować. Co do alarmu to nie mam pojęcia, ale zwróć uwagę na siłowniki oraz nasmaruj prowadnice, gdyż robi się zimno i mogą chodzić coraz ciężej. Jeżeli chodzi o słabe grzanie na trasie to wydaje mi się, że jest to problem termostatu. Wymienisz go (koszt niewielki i roboty na 20 minut) i wszystko powinno spisywać się dobrze. Nie lękaj się kłopotów. Zawsze, gdy kupujemy używane auto musimy się liczyć, że na początku możemy mieć problemy, gdyż poprzedni właściciel czegoś nie dopilnował i to jest często normalne. |