Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2003-12-19 14:21:32 Tak jak w temacie.W serwisie zawsze mi przeleją mimo usilnych próśb z mojej strony,aby tego niezrobili.Teraz musze umawiać się na specjalny termin gdzieś za dwa tygodnie i powiedzieli,że mi go troche spuszczą.Powiedziałem,żeby się wypchali(bo niemam czasu).Partacze ci w ASO,nawet oleju nieumieją wlać.To już mnie wkurza powoli,bo na każdej wymianie mi wleją za dużo.Jak filtr zaciągnie,to oni jeszcze butelkę szybko wleją(1L) i ma być ok.,ale pacany niewiedzą,że jak ten olej spłynie to ile go będzie.Moje pytanko brzmi,czy pare mm przelania zaszkodzi silnikowi(po 10tyś ten sam stan będzie,dlatego mnie to denerwuje).Rano odnosze wrażeniem,że głośniej chodzi.Słychać cykanie zaworów(ale to chyba normalne)przez około 1 minute.Olej to oczywiście 5W-50 Mobila.Silnik przejeżdza 15tyś km na zbyt wysokim stanie.Jakieś 3 mm. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2003-12-19 14:46:22
Niby Valvoline lepszy od Mobil?Sprawdzałeś to choćby na swoim silniku?
Sądzisz,że kilka mm powyżej max,może zaszkodzić uszczelniaczą? |
Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2003-12-19 14:56:36
To była kryptoreklama Ja u siebie zalewam ten olej i silniczek pracuje bardzo ładnie. Ale o olejach jest inny temat. Poczytaj
Może zaszkodzić, lepiej mieć mniej niż wiecej. 3/4 na bagnecie to jest optymalna ilość. |
Crit | 2003-12-19 14:58:06 Icemanowi chodziło o bardzo konkretny olej, gdzie faktycznie jest taki efekt że zaworki milkną napewno nie chodziło o to że Mobil gorszy od Valvoline tylko że Valvoline Racing 10w-60 lepszy od Mobil 5w-50 co do tego konkretnego przykładu potwierdza to coraz większa grupa userów, samo przelewanie zawsze zaszkodzi silnikowi i jak jest go zbyt niski poziom również, jak sprawdzać poprawnie już napisano
Więc peace Panowie bez awantury o oleje |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2003-12-19 15:01:52 widze negatywne opinie,więc jak najszybciej ten olej spuszcze z pół litra najwyżej potem doleje |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2003-12-20 20:33:10 Witam.
Z tego co ja wiem to najlepiej olej lać "do połowy". Na srodku pomiędzy min i max. Wszytskie samochody w mojej rodzinie są tak traktowane i w żadnym silnk nie padł Wiadomo - za mało oleju - tragedia. Za dużo - dostają uszczelniacze (zwiększa się ciśnienie oleju?). Pozdrawiam |
KrzysioVW [H] W-wa | 2003-12-20 23:44:52 No cóż....
po coś jednak na bagnecie jest oznaczenie "MIN" i "MAX" wiec powinno sie stosować do zaleceń producenta.... A w serwisie pracują tylko bezmyśle robole... Im nie płacą za to że stworzą nowy silnik... Im płacą za to żeby zmienili klocki i inne pierdoły (a ze nie robią tego dla siebie, to i sie nie patyczkują, tylko robią robote "na odczep się") I dla tego wszystkie wymiany serwisowe robie sam - bo nie wierze w sasrane ASO - bo w czym niby oni są lepszi ode mnie? W fatruszku z logo producenta? |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2003-12-21 01:09:45 Pojechałem do znajomego mechanika i odessał mi pół litra oleju(nic niepłaciłem,bo znajomy,a w ASO napewno coś by policzyli),a potem kapke dolałem i jest na około 0.75 wysokości pomiędzy min.,a max.Tak jest ok. i tak zostanie do samego końca.Odsysarka do oleji.Wkłada wąż w miejsce po bagnecie i wyciąga olej jak się przeleje. |
CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-21 01:46:20 No i gitesik |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2003-12-21 14:58:12 |