DLACZEGO INNA INSTRUKCJA???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
DLaczego w instrukcji Corolli jest są podane dwa sposoby uruchamiania silnika??!!! Jeden dla NIEMIEC, drugi dla POZOSTAŁYCH KRAJÓW???
  
 
Cytat:
2004-02-15 12:09:32, kcezar pisze:
DLaczego w instrukcji Corolli jest są podane dwa sposoby uruchamiania silnika??!!! Jeden dla NIEMIEC, drugi dla POZOSTAŁYCH KRAJÓW???


Może dla Niemców trzeba bardziiej łopatologicznie wytłumaczyć
  
 
Cytat:
2004-02-15 12:09:32, kcezar pisze:
DLaczego w instrukcji Corolli jest są podane dwa sposoby uruchamiania silnika??!!! Jeden dla NIEMIEC, drugi dla POZOSTAŁYCH KRAJÓW???



Chodzi o prace silnika na postoju ? Nie wolno rozgrzewac silnika na postoju - taki przepisy maja.
  
 
u nas zwalecaja jazdę po ok. 10 sek... Ostrzegają aby autko nie pracowało na jałowym dłuzej niz 20 min i , ze zima (temp. ponizej 0)odrobinę trzeba odczekać zanim ruszymy, a oni pewnie musza ruszać zanim komp posprawdza obwody wszystkie
  
 
W Mitsubishi pozwalają ruszać od razu, ale po kilku sekundach trzeba sprawdzić czy odpowiednie kontrolki pogasły.
  
 
Niemcy mają bardzo rygorystyczne przepisy na ten temat i to pewnie dla tego. Pare sekund zawsze warto poczekać.
  
 
Tmw ma rację

Inni zresztą też, to samo dotyczy wszystkich marek sprzedających auta w Reichu.