Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-14 13:11:44
Oczywiscie - otoz pierwsze kierunkowskazy nie byly rozbieralne, nie mialy dwoch widocznych wkretow. Po przepaleniu wymienialo sie caly kierunek. Oczywiscie w polskich warunkach bylo to nie do przyjecia i od 1982 roku lampa kierunkowskazu jest rozbieralna za cene wygladu (strasza dwa wkrety). Anmimo: Co wygralem? Pozdrawiam Adamus |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-01-14 13:16:48 BRAWO Adamus!! Odpowiedz jak najbardziej pozytywna.
Wygrał PAN Talon na piłke i balon!!! |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-01-14 13:18:53 Nie do końca rozumiem adamus-przecież i tak żarówę da się wyciągnąć "od dupy strony" czyli od wewnątrz błotnika... |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-14 14:24:19 kaovietz:
Mowimy o nierozbieralnym kierunku bocznym pierwszych Poldkow. Niestety nie mialem przyjemnosci zmieniac zarowki w nim W moim byly juz rozbieralne. Pozdrowka Adamus |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-01-14 14:40:39 Wiem adamus o czym mowa,tylko zastanawiam sie po diabla robili srubki,skoro mozna wyjac zarowke "od tylu" kierunka.Domyslam sie,ze nierozbieralne mialy wklejana obsadke zarowki... |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-14 17:20:16 Kosa131:
Tak, kierunki przyszly z Wloch na licencji. Stosowane byly w 131, 132 i pewnie w paru innych Fiatach. Tyle, ze w komunistycznym kraju wiecznych brakow wymienianie calej lampy, bylo nie tyle "niegospodarne", co nie mozliwe z racji braku lamp w sklepach. Polak potrafi, wiec wprowadzono ochydne wkreciki Pozdrawiam Adamus |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-01-14 17:54:01
A mi sie wydaje ze wkreciki zastosowano ze wzgledu na problemy z zaopatrzeniem w klej, bo w polskich oprawki i tak dalo sie wyciagnac, w wloskich zas stanowily one intergralna czesc lampki. |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-14 18:29:46 osobiście szukam obecnie DF-a, rocznik 1971-72 (ewentualnie młodszy) koniecznie z biegami w podłodze, wiec jakby ktos mial jakis namiar na takie auto, gdzies widzial ogłoszenie w gazecie albo cos takiego to bardzo prosze o info. kazda informacja sie przyda.
i od razu pytanie do klubowiczow z krakowa: czy ktos moze przypadkiem widzial na zywo tego DF-a: Komis Samochodowy Rybitwy i wie cos wiecej na jego temat? |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-01-14 18:45:32
Bylo '73 do wziecia z ladna blacha tylko pomalowane pedzlem i z przednimi blotnikami od MRa w szczecinie za 600zl. Moge jutro podjechac i zobaczyc czy jescze stoi. Typowy klasyk- kolumna kierownicza nielamana, silnik 1300, klamki- skalpele, czerwona tapicerka |
pudel Miłośnik FSO Mazda RX-7 FC Kraków | 2004-01-15 00:25:27
Fiata z komisu przez ostatnie 2 lata widywałem prawie codziennie, tzn stał sobie koło bloku, właściciel, starszy pan jeździł nim bardzo rzadko, w zimie nigdy( jak dozorczyni odsnieżała chodnik to cały snieg lądował na fiaciku) Blacharka jest w kiepskim stanie, ale kompletna, środek nawet nie zniszczony, widziałem jak auto zapala po dłuższym postoju, nie miał problemów. Z tego co opowiadał mi kolega, to ten fiat miał tylko jednego właściciela i to by sie zgadzało bo w komisie jest napisane że są do niego wszystkie papiery, łącznie z fakturą zakupu. Najciekawsze jest to że temu właścicielowi było chyba bardzo trudno rozstać się z autem, ponieważ po tygodniu jak go oddał do komisu, auto znowu wróciło pod blok, tym razem juz tylko na około miesiąc, teraz znów stoi w komisie. |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-15 11:16:38
dzieki kosa za info. juz sobie zapisalem ze cos takiego jest w szczecinie. na razie bede szukal czegos w oklicach Wa-wy i Gdańska, żebym mógł na żywo obejrzeć. co do blach: no wlasnie chodzi mi o to zeby blachy i podluznice byly jak najzdrowsze bo z reszta mechaniki sobie poradze. szkoda ze blotniki od MR-a. biegi w podłodze?
pudel, jak źle jest z tą blacharką? [ wiadomość edytowana przez: lechu dnia 2004-01-15 11:31:30 ] |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-15 11:17:44 pytanie do wszystkich: czy wszystkie PF-y od końca 1971 miały już biegi w podłodze, czy może produkowano równocześnie oba rodzaje?
|
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-15 11:42:04 Wajcha w podlodze pojawila sie juz w 1971 r. glownie w eksportowych Fiatach 125p.
Od lipca 1972 dźwignia zmiany biegów w podłodze we wszystkich samochodach. Pozdrawiam Adamus |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-15 12:05:35
dzięki za rzeczowe info adamus. pozdr |
pudel Miłośnik FSO Mazda RX-7 FC Kraków | 2004-01-15 12:34:51 No blacha to najsłabszy punkt tego auta, ale wydaje mi sie że auto generalnie można odbudować. Lakier zczarniał od długiego stania pod chmurką, auto miało chyba też jakieś drobne stłuczki bo szpachla też jest Teraz mi ciężko opisać bo go nie widze, a jak go widywałem to nie zwracałem na to aż takiej uwagi. Pozdrawiam |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2004-01-15 12:57:37
rozumiem, dzieki. wysle maila do tego komisu i moze sie czegos wiecej dowiem. |
profil-usunięty | 2004-01-17 21:39:07 No i juz sie udalo... Borewicz zawitał do 100licy. Jakie to autko? I do tańca i do różańca.... Pelen opis Borewika wkrótce Grabulka. Dzięki Anmimo za wszelkie wysilki jakie w niego wlozyles. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-01-18 01:16:19 coś mi chrupie w garazu... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |