Uszczelka pod glowica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I stalo sie uszczelka pod glowica mi padła ale coz spoxik, tzra wymiebnic -mam dodatkowe pytanko -jak bede mial glowiczke na raczkach co mozna dodatkowo porobic, przepolerowac kanaly itp itd. bylbym wdzieczny, zamierzam wymienic wszystkie uszczelki, plus uszczelanicze zaworow plus komplet pierscienie plus moze uszcz wlakow rozrzadu plus... na cos jeszcze mam zworicc uwage?? pozdr
  
 
termostat, pasek rozrządu ,mnie takaka wymiana [ wraz zwymianą płynów] kosztowała 5000 ciekawe ile u ciebie ?
  
 
Cytat:


termostat, pasek rozrządu ,mnie takaka wymiana [ wraz zwymianą płynów] kosztowała 5000 ciekawe ile u ciebie ?




Ladnie Cie skroili za taka robote.Ja podobnie jak Konrad musialem robic remoncik glowicy i za czesci zaplacilem 470zl(pierscienie,prowadnice,uszczelka,uszczelniacze,zimmeringi).Czesci bralem w JapanCars,tylko za uszczelke dalem wiecej bo nie chcialem tej najtanszej i pilnowalem momentow dokrecania zeby jej nie wydmuchalo.Jaj na razie wszystko chodzi.
  
 
tylko ja mam v6 i 2 głowice
  
 
A to co innego,wyrazy wspolczucia(z powodu kosztow,nie silnika)silnika to tylko pozazdroscic.
  
 
daj głowicę do henricha. kabały i te inne zrobi ci na cacy
  
 
Cytat:
daj głowicę do henricha. kabały i te inne zrobi ci na cacy


Daje w srode, przy pomyslnych wiatrach w niedziele zaprezentuje sioe w calej okazalosci bede umiarkowanym tempem popedzał
  
 
CarinaGTI i Ciebie widze spotkalo nieszczescie... AVe ciagnie klubowe auta... najpierw on, pozniej Ty, i jeszcze Crit :>
  
 
no właśnie u mnie kończy się łożysko docisku sprzęgła, do tego w piatek mam przegląd po 30k i jak usłyszałem przez telefon ile mam zapłacić, to teraz od 2 godzin wiszę na telefonie i załatwiam części i olej na własną ręke.
Ale zalewam Valvoline Racing 10W-60 i bedzie cacy do tego płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1 nareszcie groza zagotowania będzie mniejsza hi hi
  
 
jak nie fatum ostatnich stłuczek to teraz fatum "nietypowych" spraw z toykami wrrrrr, no ale cóż jak plaga to plaga
  
 
to ja też muszę dołączyć. dziś auto stawiam na warsztat. zdejmuję głowicę, klocki, geometria,wycieki z rozrządu.
  
 
jak bedzie na wierzchu to dam fotki co robilem i jak wyglada 3S-GE od środeczka
  
 
Crit ile ci krzyknęli za przegąd z materiałami
  
 
I jednak pesymistyczne prognozy sie sprawdzily-trza blok dac do planowania (( wymieniam wszystko jak leci bo drugi raz juz nie chce zagladac do srodka
  
 
mam skromne pytanko- wpadlem (moze na glupi pomysł ale) chce machnac szprejem specajnym blok-czarny czy srebrny kolor?? mi sie wydaje ze lepszy bylby czarny kolorek, poki jest na wierzchu heh
  
 
Jżeli juz to tylko na czarno, ale ja na twoim miejscu zostawił bym tak jak jest tylk pożądnie go umył i bedzie fajnie wygladał. Najwyżej góre silnika maluj.

Crit gratuluje wyboru oleju, jest niesamowity i silniczek na nim fajnie pracuje.
  
 
a teraz tremat brania oleju u mnie-wczesniej bral 1l na 3500km przy sredniej dynamicznej jezdzie , oazalo sie ze pierscienie bylyu juz kaputt i uszczelniacze zaworkow, tłoki stan bdb podobnie cylindry prowadnice zaworow i same zawory wydechowe i ssace, zobaczymy ajk teraz bedzie z teamtem oleju
  
 
3S-GE głowica
  
 
mam w celicy dokładnie ten sam silnik, robiłem to samo we wrześniu... planowanie głowicy ... wszystkie uszczelki itp.. i od tego czasu jak mi mechanik złożył grata (a to był partacz sie okazało) mam big problem... - opisałem do w poście:

"3SGE - zapala mi się kontrolka przy 2000rpm !! HELP !!"

proszę o pomoc...
  
 
Ja wspolczuje mechanikom grzebania przy 3SGE bo dojscie jest takie fantastyczne ze tylko sie pociac.Moze dlatego cos jest niedopiete lub niepodlaczone.Jak sie zapomni o prawidlowej kolejnosci skladania to potem sa problemy i podwojna robota.Sam rozbieralem silnik i namordowalem sie troche.Ciezko jest dojsc do kolektora ssacego i rurek podcisnienia za kolektorem,jak cos nie jest dopiete to moze dlatego szwankuje.