Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-06-24 15:00:00 Pozdrawiam, mam problem tego typu, ze moje autko POLONEZ CARO 1,5 GLE jak sie troszeczke zagrzeje to zanika prad w zaplonie i traci sie iskra i koniec jazdy, gdzie szukac przyczyny?? Dodam ze mam model z elektronicznym zaplonem. Moze ktos mial kiedys podobny problem
palasz@plusnet.pl |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-01-01 16:33:41 Ja bym stawiał na cewkę+wszystkie kable i kabelki idące do cewki. |
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2006-07-18 14:06:52 Wyciagam trupa.. ale mam podobny problem co w pierwszym poscie... Jak silnik sie troche zagrzeje to zanika iskra nagle i niespodziewanie. Czasem podczas jazdy gasnie, czasem jak sie zgasi silnik i zaraz po tym nie chce juz odpalic. Ale gdy troche postoi, ostygnie to znowu zapala. Raz przejedzie 500 m po odpaleniu na cieplo i stanie, a czasem i 50 km i dopiero, a czasem wcale. Zielony, swiece nowki (po wymianie jakby lepiej chodzil ale po 5 km powtorka z rozrywki byla), WNki nie maja przebic. Jak juz zapali silnik chodzi bez zarzutu do nastepnego zgasniecia ... Prosze o sugestie gdzie szukac przyczyny bo auto stoi sobie w drugim koncu miasta i brejdak czeka az zapali Silnik to 1.6 GLE na gazowni. |
automatic | 2006-07-18 14:10:31
|
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2006-07-18 14:12:03 No jeszcze wlasnie nie bo od wczoraj sie to zaczelo. Czy walnieta cewka moze dawac takie objawy? a moze modul? |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2006-07-18 21:25:26 Jeden z typowych objawów uszkodzonej cewki.
Sugeruję podmienić na próbę, żeby się upewnić, że to cewka. |
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2006-07-19 15:09:22 Chyba jednak nie cewka... wczoraj wieczorem odpalil normalnie tak jak zgasl bez grzebania, przejechal okolo 5 km i zgasl... podmiana cewki zaraz po zgasnienciu nie dala rezultatow... teraz juz nie pali wogole, proby prowadzone na 3 cewkach... |
automatic | 2006-07-19 15:45:47
|
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2006-07-19 15:49:02 I tak zrobie oczywiscie.. ale znajac ten samochod to pewnie zupelnie cos innego padlo |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2006-07-19 15:51:25
Identyczne objawy mialem jak padla cewka ale ta w aparacie zaplonowym |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-07-19 23:10:18 załóż abimexa, zapomnisz o problemach zapłonem. |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2006-07-20 00:30:23
A jak modul pojdzie sie kochac 150zl... RX, moze sprawdz jeszcze inne rzeczy: 1) Zdejmij kopulke, dokladnie wyczysc od srodka i drapnij czyms styki, to samo z palcem. 2) Przerwal mi sie tez kiedys czarny kabelek POD palcem rozdzielacza. Awarii nie bylo widac nawet po zdjeciu kopulki, ale jednak tam byla. |
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2006-07-20 13:01:42
Mam GLD wiec powoli zapominam, a GLE poprostu zostal w rodzinie i trzeba zeby jezdzil jakos
Od czyszczenia i wymiany zielonego zaczelismy walke. Dzis podmienilem modul i niestety nie zagadal Jak sparwdzic ta cewke w aparacie zaplonowym? Bo nowa kosztuje 60 zl i nie usmiecha mi sie kupowac jej jak to nie to. Myslalem, ze moze to problem z kostka stacyjki, ale tutaj prad dochodzi wszedzie jak nalezy... |
Cyneq Miłośnik FSO Wrocław | 2006-07-20 15:22:44
Jak już wziąłeś na podmiankę moduł, cewke i zielony to na 99% generator, a na 1% czary. Jak sprawdzić? Podłącz do woltomierza i kreć aparatem, powinna dawać zmeinne napięcie. Z reguły guzik z tego sprawdzanie, bo może jej odwalać tylko czasem. Ja chciałem zaoszczędzić na nowej, bo starą rozwaliłem mechanicznie Wziałem aparat ze szrotu za 20 zł. Za miesiąc i tak musiałem nowy generator kupić Jak chcesz zaoszczędzić, to załóż stykowca, załatw odpowiedni rezystor (gdzieś widziałem scheamat), i zmień odstęp w przerywaczu. Zagada z modułem i cewką z elektronika. Aha, shemat ma Elwood, który też tu zagląda czasem. |