Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-01-02 23:10:17 skoro buda jest tak zmaltretowana to moze lepiej kupic zwyklego kanta ze zdrowa blacha i przelozyc silnik ? taniej wyjdzie i mniej roboty skoro i tak musisz zmienic progi i robic lakier, cala zawieche z przodu robic, tapicerke masz zmaltretowana to moze serio lepiej potraktowac go jako material na przeszczep pamietaj w zdrowej budzie zdrowy duch |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-01-02 23:32:49 aż tak tragicznie nie jest
tylko progi są lekko ruszone, reszta jest zdrowa, co do tapicerki, to nie jest ona zniszczona, boczki są brązowe a chce czarne tylko uchwyty łoś pomalował na żółto i nakładki progowe (boszzz) stąd wymiana Co do lakieru... to jest mały problem jak bym kupił zdrową budę i tak bym ją też lakierował (mam drugiego potforka a oba mają być w jednym kolorze ) |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-01-03 09:59:37 tylko jest jeszcze jedno pytanmie - na co ktos to pomalowal? czy na tym aucie jest duzo szpachli itd... jak wyglada reszta podlogi... |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-01-03 10:23:55 reszta podłogi jest ok, lakier i tak idzie do wymiany wiec specjalnie się nie przejmuję, ale szpachli też nie ma.
A kolor? jest z palety lakierów MAN (mam nazwę lakieru i nr) |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-01-03 11:45:47
w sumie nie do końca bym sie zgodził bo sam zastanawiałem sie czy wydać 2000 na remont swojego poldasia czy zrobić przeszcep do inneg ale mi wyszło ze sie prawie nie opłaca pozatym jest kupa roboty bo zamieniam złoma na złoma a tak to bede miał wyremontowanego złoma bo przynajmniej nie bede musiał przekładac wszystkich elementów np hamulcow pozatym gdzie znajde bude poloneza bez sladów rdzy za 2000 |
Granturismo FSO 125p 2000DOHC Opalenica | 2004-01-03 11:46:44
Ostatecznie musi wszystko pasować, bo ja na takim rozwiązaniu jeżdżę! Rurę oczywiście trzeba skrócić, odpowiednio obrócić, dopasować dwururkę i gra |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-01-03 14:19:50 hmm...... już zdecydowałem
Zakładam kolektor 4-2-1 i rurę która będzie dorobiona od zera |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2004-01-03 20:05:01 A jednak kolega lubi kombinować (a czasami proste rozwiązania są bardzo udane), ale to już kolegi decyzja........... |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-01-03 20:11:46 na drugie mam kombinator
to u mnie normalne nie lubie prostych i popularnych rozwiązań Mam już fachowca który to do kupy poskłada W poniedziałek zakładam ganc nowiutkie zwieszenie i autko będzie już na chodzie |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2004-01-03 20:17:43 No to powodzenia w kombinowaniu |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-01-03 20:22:55 taaa pomysłów mam pod dostatkiem
Tylko mój mechanik się za głowę łapie jak co chwilę coś nowego wymyślam w obu moich autkach (ale zawsze się spisuje na 6 i mam wszystko założone jak powinno być ) |
barakuda Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2004-01-04 23:08:29 nie chcę żeby mnie źle zrozumiano ale dokładnie przemyśl czy warto wkładać gsi do dobrego dohc , dla mnie to nie ma sensu , bo poza brzmieniem nic więcej nie zyskasz |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2004-01-05 10:55:52 Kolektor rurowy z GSI to można sobie załozyć do 1,6 DOHC bo do 1,8 i 2.0 to go nie widzę. Nie wiem czy ktoś z was porównywał przekroje rur tych kolektorów bo ja tak i uważam przekrój kolektora GSI za porażkę. Nie wiem czy 4-2-1 zrekompensuje małą średnicę rury, a zakłądając taki kolektor do silnika, to chyba powinno byc lepiej a nie tak samo albo gorzej. Z resztą ten kolektor był liczony pod pojemność 1,6 a nie 2.0. Uważam że lepiiej popracować kamieniami szlifierskimi i wiertarką nad kolektorem żeliwnym od DOHC i go po prostu spasować z głowica i dwururką.
|