Układ wydechowy we Fiacie 2.0 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-01-02 19:59:42, marko77 pisze:
pytań mam całe mnóstwo
np: jakie sprężyny wcisnąć?? (...) Jakie amorki?? (...) Jak wzmocnić hamulce?? (...)


Witaj na naszym forum,
proponuje zrobić sobie dużą kawę, Wyszukiwarkę "pod myszkę" i do dzieła - kilka godzin masz z głowy, wiele ciekawych tematów znajdziesz na naszym forum
  
 
skoro buda jest tak zmaltretowana to moze lepiej kupic zwyklego kanta ze zdrowa blacha i przelozyc silnik ? taniej wyjdzie i mniej roboty skoro i tak musisz zmienic progi i robic lakier, cala zawieche z przodu robic, tapicerke masz zmaltretowana to moze serio lepiej potraktowac go jako material na przeszczep pamietaj w zdrowej budzie zdrowy duch
  
 
aż tak tragicznie nie jest
tylko progi są lekko ruszone, reszta jest zdrowa, co do tapicerki, to nie jest ona zniszczona, boczki są brązowe a chce czarne
tylko uchwyty łoś pomalował na żółto i nakładki progowe (boszzz) stąd wymiana
Co do lakieru... to jest mały problem jak bym kupił zdrową budę i tak bym ją też lakierował (mam drugiego potforka a oba mają być w jednym kolorze )
  
 
tylko jest jeszcze jedno pytanmie - na co ktos to pomalowal? czy na tym aucie jest duzo szpachli itd... jak wyglada reszta podlogi...
  
 
reszta podłogi jest ok, lakier i tak idzie do wymiany wiec specjalnie się nie przejmuję, ale szpachli też nie ma.
A kolor? jest z palety lakierów MAN (mam nazwę lakieru i nr)
  
 
Cytat:
2004-01-02 23:10:17, nikusss pisze:
skoro buda jest tak zmaltretowana to moze lepiej kupic zwyklego kanta ze zdrowa blacha i przelozyc silnik ? taniej wyjdzie i mniej roboty skoro i tak musisz zmienic progi i robic lakier, cala zawieche z przodu robic, tapicerke masz zmaltretowana to moze serio lepiej potraktowac go jako material na przeszczep pamietaj w zdrowej budzie zdrowy duch



w sumie nie do końca bym sie zgodził

bo sam zastanawiałem sie czy wydać 2000 na remont swojego poldasia czy zrobić przeszcep do inneg ale mi wyszło ze sie prawie nie opłaca pozatym jest kupa roboty bo zamieniam złoma na złoma a tak to bede miał wyremontowanego złoma bo przynajmniej nie bede musiał przekładac wszystkich elementów np hamulcow

pozatym gdzie znajde bude poloneza bez sladów rdzy za 2000
  
 
Cytat:
Granturismo - czy twierdzisz że jeśli załozy sie portki 132 to reszta od starego wydechu (rura+I+II) bedzie pasowała?
Ja próbowałem - srednica wyjścia portek jest większa, końcówka portek wychodzi pod innym katem. Co do samej długosci rury polonezowskiej portki-I tłumik to też nie jestem pewny.



Ostatecznie musi wszystko pasować, bo ja na takim rozwiązaniu jeżdżę! Rurę oczywiście trzeba skrócić, odpowiednio obrócić, dopasować dwururkę i gra
  
 
hmm...... już zdecydowałem
Zakładam kolektor 4-2-1 i rurę która będzie dorobiona od zera
  
 
A jednak kolega lubi kombinować (a czasami proste rozwiązania są bardzo udane), ale to już kolegi decyzja...........
  
 
na drugie mam kombinator
to u mnie normalne nie lubie prostych i popularnych rozwiązań
Mam już fachowca który to do kupy poskłada
W poniedziałek zakładam ganc nowiutkie zwieszenie i autko będzie już na chodzie
  
 
No to powodzenia w kombinowaniu
  
 
taaa pomysłów mam pod dostatkiem
Tylko mój mechanik się za głowę łapie jak co chwilę coś nowego wymyślam w obu moich autkach (ale zawsze się spisuje na 6 i mam wszystko założone jak powinno być )
  
 
nie chcę żeby mnie źle zrozumiano ale dokładnie przemyśl czy warto wkładać gsi do dobrego dohc , dla mnie to nie ma sensu , bo poza brzmieniem nic więcej nie zyskasz
  
 
Kolektor rurowy z GSI to można sobie załozyć do 1,6 DOHC bo do 1,8 i 2.0 to go nie widzę. Nie wiem czy ktoś z was porównywał przekroje rur tych kolektorów bo ja tak i uważam przekrój kolektora GSI za porażkę. Nie wiem czy 4-2-1 zrekompensuje małą średnicę rury, a zakłądając taki kolektor do silnika, to chyba powinno byc lepiej a nie tak samo albo gorzej. Z resztą ten kolektor był liczony pod pojemność 1,6 a nie 2.0. Uważam że lepiiej popracować kamieniami szlifierskimi i wiertarką nad kolektorem żeliwnym od DOHC i go po prostu spasować z głowica i dwururką.