Pytanie laika ... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Ten silnik nie powinien na seryjnych częściach być kręcony więcej niż 6000 obr. i to chwilowo, bezpieczne obroty to 5600.Zespół OBRSO utalił graniczne obroty na wyczynowych częściach na 7000.Jest to silnik długoskokowy i prędkość liniowa tłoka w cylindrze jest tak wielka że przeciąża układ tłokowo-korbowy.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-01-03 23:44:17, Mruk pisze:
Witam!
Ten silnik nie powinien na seryjnych częściach być kręcony więcej niż 6000 obr. i to chwilowo, bezpieczne obroty to 5600.Zespół OBRSO utalił graniczne obroty na wyczynowych częściach na 7000.Jest to silnik długoskokowy i prędkość liniowa tłoka w cylindrze jest tak wielka że przeciąża układ tłokowo-korbowy.
Pozdrawiam



a to szkoda bo ładnie się wkręca
Trzeba będzie nad tym popracować
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów




Pojeździj, zapłać pół bańki za 100 kilometrów. Pogadamy z roczek...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-01-04 00:27:28, OLO pisze:
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów




Pojeździj, zapłać pół bańki za 100 kilometrów. Pogadamy z roczek...



Święte słowa. Gdyby nie muchozol już dawno bym autem nie jeździł, bo by siana nie starczyło.
  
 
A tak wogóle to polonez pojedize na wszystkim byle było węglowodorem (na rozpuszczalniku nitro mój poprzedni dzwonił zaworami, ale odpalał)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-01-04 00:27:28, OLO pisze:
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów




Pojeździj, zapłać pół bańki za 100 kilometrów. Pogadamy z roczek...



Spokojnie już mam jedno autko które przy mojej jeździe spala ok 10-13l/100km
Drugie mi różnicy nie zrobi
  
 
No tak. Czy czerstwy chleb ma 3 czy 4 dni to nie taka znowu różnica

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Wedle Morawskiego to nawet nasze stare poczciwe OHV ma użytkowy zakres obrotów do 5800,a dopuszczalny chwilowy do 6800,ale chyba lekko przecenił możliwości tej jednostki.
  
 
Cytat:
2004-01-04 09:33:39, Nabauab pisze:
Wedle Morawskiego to nawet nasze stare poczciwe OHV ma użytkowy zakres obrotów do 5800,a dopuszczalny chwilowy do 6800,ale chyba lekko przecenił możliwości tej jednostki.


Zarówno 5800 i 6800 uważam za predkości chwilowe, tylko że pierwsza predkoś to przy jeździe po drodze, np przyspieszanie, a druga prędkość teżchwilowa np, podczas ślizgania się, ale to i tak bardzo krótko i żadko uzywam tkich obrotów.
Podczas normalne jazdy 5500 jest chyba max. Oczywiście gażnik sie lepiej wkręca, np w DF z silnikiem AB na 2, obr 7200 były momentalnie po otwarciu sie drugiego przelotu
  
 
Cytat:
2004-01-04 00:27:28, OLO pisze:
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów




Pojeździj, zapłać pół bańki za 100 kilometrów. Pogadamy z roczek...



chyba w zimie podczas ciągniecia przyczepy

ja przeważnie wylatuje pierwszy ze świateł i spalanie miałem ok 9.5 litra na temat dynamiki jazdy z LPG nie bede sie wypowiadał bo pisalem na ten temat wiele razy
  
 
Cytat:
2004-01-04 09:33:39, Nabauab pisze:
Wedle Morawskiego to nawet nasze stare poczciwe OHV ma użytkowy zakres obrotów do 5800,a dopuszczalny chwilowy do 6800,ale chyba lekko przecenił możliwości tej jednostki.



Dzięki
  
 
Cytat:
2004-01-04 12:26:42, marko77 pisze:
Cytat:
2004-01-04 09:33:39, Nabauab pisze:
Wedle Morawskiego to nawet nasze stare poczciwe OHV ma użytkowy zakres obrotów do 5800,a dopuszczalny chwilowy do 6800,ale chyba lekko przecenił możliwości tej jednostki.



Dzięki


Ale Ty pytałeś o DOHC,a ja mówię,jak jest w tych zwykłych silnikach polonezowskich.
  
 
Jak widac nie robi mu to różnicy
  
 
Cytat:
2004-01-04 11:51:29, bodziot pisze:
Cytat:
2004-01-04 00:27:28, OLO pisze:
Cytat:
2004-01-03 22:10:39, marko77 pisze:
moment, chwila ... jakie LPG ?? Gaz to jest do zapalniczek i do kuchenek nie do samochodów




Pojeździj, zapłać pół bańki za 100 kilometrów. Pogadamy z roczek...



chyba w zimie podczas ciągniecia przyczepy

ja przeważnie wylatuje pierwszy ze świateł i spalanie miałem ok 9.5 litra na temat dynamiki jazdy z LPG nie bede sie wypowiadał bo pisalem na ten temat wiele razy


BodzioT,ale te 9.5 litra niedługo będzie kosztować 50 zł...
  
 
Cytat:
2004-01-04 15:42:45, Nabauab pisze:
Cytat:
2004-01-04 12:26:42, marko77 pisze:
Cytat:
2004-01-04 09:33:39, Nabauab pisze:
Wedle Morawskiego to nawet nasze stare poczciwe OHV ma użytkowy zakres obrotów do 5800,a dopuszczalny chwilowy do 6800,ale chyba lekko przecenił możliwości tej jednostki.



Dzięki


Ale Ty pytałeś o DOHC,a ja mówię,jak jest w tych zwykłych silnikach polonezowskich.



Wyczytałem na www, jest tak samo max 5800
  
 
Cytat:
2004-01-04 11:51:29, bodziot pisze:
ja przeważnie wylatuje pierwszy ze świateł i spalanie miałem ok


Jak Ci auto nie zgaśnie
Cytat:
9.5 litra na temat dynamiki jazdy z LPG nie bede sie wypowiadał bo pisalem na ten temat wiele razy


Nie chce mi sie szukać watku w którym pisałeś o spalaniu grubo ponad 15l benzyny. Zresztą chyba bez przyczyny nie nazywasz swojego auta żłopaczem ;]
  
 
Cytat:
2004-01-04 15:46:16, Nabauab pisze:
BodzioT,ale te 9.5 litra niedługo będzie kosztować 50 zł...



dlaczego 50zł?? 10l X 2,99 = 29,90zł - cena jak ma marketu . lub na Vpower 10l X 4,20 = 42,00 ale kto co lubi... tylko po co komu w seryjnymj silniku 99oktaowe paliwo , i tak nei wukorzysta jego właściwości - bo nei ma naczym
  
 
Cytat:
2004-01-04 15:56:17, Mokry pisze:
Nie chce mi sie szukać watku w którym pisałeś o spalaniu grubo ponad 15l benzyny. Zresztą chyba bez przyczyny nie nazywasz swojego auta żłopaczem ;]



tak 18.5 ale wymieniłem gaźnik na polonezowski bo ADF był nieszczelny i dawał za bogatą mieszankę i po tej czynności palił 9.5

a żlopaczem go nazwałem ze (prawie) nigdy mu nie załowałem paliwa wiec żlopał najleprzą benzynke do woli odwdzieczając sie rewelacyjna dynamika i nawet jego 17 letnie seruszko o rantach jak by miał 270 tyś i musiałem biedaka dobic aby padł a nowe mimo tego ze było w stanie przed agonalnym tez wyciskało z siebie 110 % normy tak aby zaden małopolski dresowóz nie miał szans

mój śp. dziadek mawiał ze biednego niestać na rzeczy tanie on musi kupowac rzeczy najleprze i jego przykazanie zdradziłem tylko raz wybierając blacharza i sami wiecie jak na tym wyszedłem
  
 
Ano dlatego,że akcyza wzrośnie.Podobno przez Niunię Europejską.
  
 
Cytat:
2004-01-04 16:39:31, polonezcaro pisze:

dlaczego 50zł?? 10l X 2,99 = 29,90zł - cena jak ma marketu .


W Krakowie 2,92 to kosztuje olej napędowy a benzynka po 3,5zł z hakiem na BP lpg od 1,55 do 1,61zł widziałem