Syrena znowu w RMC - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-01-30 22:53:26, BIAŁY pisze:
Kolego Trojan sorry że się czepię ale jak patrzę na twoją ortografię to mi się słabo robi.



Jestem dyslektykiem, dysgrafem i dysortografem na raz więc możecie wobec mnie zastosować taryfe ulgową i wybaczyć mi te błędy, a po za tym jestem krasomówcą jak Wałęsa.
  
 
Cytat:
2004-01-30 23:01:43, Nabauab pisze:
Cytat:
2004-01-30 10:42:58, GDA pisze:
Juz wszystko wiadomo :

Włocławianin Tomasz Osterloff wystartuje w piątek, jako jedyny reprezentant Polski, w siódmym Rajdzie Monte Carlo samochodów historycznych. Pojedzie Syreną 104, która ostatnio brała udział w tej imprezie 40 lat temu....




Zaraz,nie zebym się czepiał,ale syrena 104 weszła do produkcji w 66r dopiero.



Pismaki nie rozróżniają modeli chyba
  
 
Cytat:
2004-01-30 23:49:58, Trojan1000 pisze:
Cytat:
2004-01-30 22:53:26, BIAŁY pisze:
Kolego Trojan sorry że się czepię ale jak patrzę na twoją ortografię to mi się słabo robi.



Jestem dyslektykiem, dysgrafem i dysortografem na raz więc możecie wobec mnie zastosować taryfe ulgową i wybaczyć mi te błędy, a po za tym jestem krasomówcą jak Wałęsa.



ja tez jestem podobnie wybrakowany i jakoś sie staram a pozatym to nie zwalnia cie z sprawdzanie tego co piszesz

a co do syrenki to trzymam kciuki any wygrała swoją klase i była w 1 30 bo na tak słabe autko to bedzie extra miejsce
  
 
Po pierwszym etapie zaloga Syreny zajmuje 271 miejsce w klasyfikacji ogolnej i 24 w swojej klasie.
WYNIKI

BTW Co prawda Polskie Fiaty nie startuja w tej imprezie, ale na liscie znalazlem 2 wloskie Fiaty 125s:
Zaloga nr 285 : 54 miejsce w klasyfikacji generalnej, 4 miejsce w grupie
Zaloga nr 343 : 185 miejsce w klasyfikacji generalnej, 19 miejsce w grupie
  
 
Ważne żeby 104-ka dojechała do mety
  
 
Powinien wystawtować fiat 125p w wersji Acropolis lub Monte carlo, wtedy polska załoga miała by sanse zająć wysokie miejsce.

Czy pierwsze modele polonezów też mogą startować?
  
 
Cytat:
2004-02-01 16:14:47, Trojan1000 pisze:

Czy pierwsze modele polonezów też mogą startować?



  
 
Syrenka super sprawa też widziałem w TVN Turbo i w Teleexpresie i też tak jak wy sie zdziwiłem dopiero po przeczytaniu krótkiego arytkułu w Fakcie bodaj, oświeciło mnie ta syrenka co była w teleexpresie to była treningowa a ta właściwa to była na Tvn poprostu gość chciał se potrenować troche a że jego była jeszcze w przygotowaniu to porzyczył od znajomego i ot cały problem rozwiązany
  
 
Cytat:
2004-02-01 16:14:47, Trojan1000 pisze:
Powinien wystawtować fiat 125p w wersji Acropolis lub Monte carlo, wtedy polska załoga miała by sanse zająć wysokie miejsce.

Czy pierwsze modele polonezów też mogą startować?


Lista samochodow, ktore mogly wziac udzial w 7e RMC Historique 2004
W imprezie moga brac udzial tylko wozy, ktore kiedys wystartowaly w prawdzimym RMC. Nic mi nie wiadomo o startach polonezow w RMC . Syrena 104 tez nie startowala
Polskie Fiaty 125p startowaly w MonteCarlo z polskimi silnikami 1300/1500 w klasie II (Voitures de Tourisme Speciales - seryjne z dopuszczalnymi przerobkami). Wersje z silnikami 1.6 i 1.8 opracowano po pierwszych sukcesach rajdowych. Startowano na nich w RMC w drugiej polowie lat '70 jednak bez sukcesow (delikatnie rzecz ujmujac - zaden nie osiagnal mety).

Do MonteCarlo jechal tez kiedys PF 126p kierowany przez Sobieslawa Zasade. Byl to jednak wyjazd testowo-reklamowy (pojazd nie byl na liscie startowej).
  
 
Po 9 etapach polska zaloga zajmuje 280 miejsce w klasyfikacji generalnej i 29 w swojej klasie.
Niestety na zdjeciach z rajdu nie znalazlem Syreny. Jest za to Fiat 125s
  
 
Rajd kończy sie jutro

Włocławska załoga weźmie także udział w finałowym etapie wokół Monte Carlo, rozgrywanym w nocy z wtorku na środę. Tego etapu obawiają się wszyscy, którzy po raz pierwszy biorą udział w rajdzie: jazda wąskimi, górskimi drogami przy oświetleniu z reflektorów zabytkowych pojazdów nie należy do najłatwiejszych.

W środę wieczorem odbędzie się uroczyste rozdanie nagród w salach klubu sportowego Monte Carlo i gala z towarzystwem księcia Monako Rainiera III, na której wszyscy zawodnicy muszą stawić się w smokingach.


wiecej >>>
  
 
Miejsce co prawda zajęli dalekie ale dali rade i dojechali mimo przeszkód do mety.
Teraz jeszcze honorowa rundka w nocy i do domu
  
 
Cytat:
2004-02-01 20:32:36, inSynier pisze:
Cytat:
2004-02-01 16:14:47, Trojan1000 pisze:
Powinien wystawtować fiat 125p w wersji Acropolis lub Monte carlo, wtedy polska załoga miała by sanse zająć wysokie miejsce.

Czy pierwsze modele polonezów też mogą startować?


Lista samochodow, ktore mogly wziac udzial w 7e RMC Historique 2004
W imprezie moga brac udzial tylko wozy, ktore kiedys wystartowaly w prawdzimym RMC. Nic mi nie wiadomo o startach polonezow w RMC .




"W 47 Rajdzie Monte Carlo w 1979 roku startowały polskie ekipy na nowo homologowanych (od 1.01.1979) samochodach Polonez 2000 grupy 4. Pojechały trzy załogi (łącznie startowało 233 załogi), które w komplecie ukończyły I etap dojazdowy ( Andrzej Jaroszewicz - Ryszard Żyszkowski - 51 miejsce, Władysław Groblewski -Jacek Różański - 60 miejsce, Adam Smorawiński - Longin Bielak - w seryjnym Polonezie 2000 - 134 miejsce). Do drugiego etapu dopuszczono 100 załóg. Na trzecim etapie, na przedostatnim odcinku specjalnym, załoga Jaroszewicz - Żyszkowski uderzyła w kamień uszkodziła przednie zawieszenie i straciła 20 pozycję. Usterkę prowizorycznie naprawiono i załoga ukończyła rajd na 53 miejscu. Załoga Groblewski - Różański zajęła 51 lokatę. Było to, jak by nie patrzeć, dużym sukcesem, jak na debiut w grupie 4 - samochodów najwyższego wyczynu."
  
 
Zaloga Syreny zajela ostatecznie 259 w klasyfikacji generalnej i 23 w swojej klasie
Co do startu polonezow - moj blad, wystarcczylo troche poszukac...
Ma ktos wiecej informacji na temat tego startu? Na stronie z wynikami rajdow >>TU<< polonezy 2000 sa ujete tylko w klasyfikacji generalnej, nie ma natomiast podanych miejsc w grupie i klasie, czasow ani numerow startowych.
  
 
Jedyna polska załoga startująca w 7. Rajdzie Monte Carlo Samochodów Historycznych dotarła szczęśliwie do mety. Leciwa Syrenka 104 została sklasyfikowana na 250.

więcej >>>


  
 
A czy ktoś ma jakieś informacje jakie samochody zostały za Syrenką?

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-02-05 11:31:59, michal_k pisze:
A czy ktoś ma jakieś informacje jakie samochody zostały za Syrenką?

Pozdrawiam



Miejsce Nr 	Zaloga 					Samochod 			Grupa/Kalsa

startowy
----------------------------------------------------------------------------------------------
259 33 OSTERLOFF Tomasz/PEDA Maciej FSO Syrena 104 III 1
260 36 CHAMBON Frederic/ROYOL Jean-Charles BMW 2002 Turbo IV 3
261 313 VAUDOIT Marc/VAURE Philippe Peugeot 403 I 2
262 124 MITJA Albert/BORRELL Sergio Alfa Roméo 2000 GTV III 3
263 100 FORGEARD Philippe/PIPAT Dominique Porsche 356 C II 2
264 230 RAVON Xavier/MALECOT Jean François Porsche 356 B I 2
265 263 HUYGHE DE MAHENGE Yves/PERRONE Marc Alpine Renault A 110 1300 G III 1
266 169 VISSAULT Regis/VISSAULT Anne Marie Peugeot 404 III 3
267 61 DE BARBIGLI Roland/CHRISTIAENS François Austin Mini Cooper S II 1
268 102 OSSARD Olivier/OSSARD Olivier MG C GT III 4
269 141 HALE Jon/HALE June MG C GT III 4
270 195 DE MONTREMY Manuel/ROUSSILLE Christian Panhard Dyna X 86 I 1
271 137 EFSTATHIOU Steve/GEORGIOU Georg MG A I 2
272 231 DURAND Christian/DURAND G./GENIES Y. Citroën 11 BL I 3
273 133 KAHN Michel/TRESOLDI Maurizio Alfa Roméo Giulia GTA 1600 II 2
274 340 GRAS Paul/GRAS Yvonne-Marie Citroën SM III 4
275 106 DUTHEIL Bernard/DUBLANCHE Michel Ford Mustang 289 GT II 4
276 215 |PRUDHOMME Philippe/PRUDHOMME Bernard Citroën 11 BL I 3

Informacje pochodza z oficjalnej strony rajdu (odnosnik w mojej sygnaturce), nie mam pojecia dlaczego PAP podaje wyzsza pozycje
Najwazniejsze, ze dojechala
Zalogi, ktore nie dotarly do mety
  
 
W najnowszym Automobiliscie nr 48 (3/2004) jest 3 stronicowa relacja ze startu polskiej zalogi w RMC Historique 2004 autorstwa jednego z uczestnikow - Pana Macieja Pedy.

W aktualnym numerze jest jeszcze jedna atrakcja: obszerny (5 stron ) artykul o starcie PF 125p w rajdzie East African Safari 1974.
  
 
Zgadza się. Zwłaszca polecam ten opis Safari, piszą w nim m.in. że Fiaty z silnikiem 1600 DOHC były przewidziane do seryjnej produkcji jako model luksusowy.