Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-01-14 09:00:59 Spróbuj poczytać mój wątek o tu być może miałem podobny problem choć nigdy sie nie dowiedziałem... Ale też kontrolka mi dawała znać i w pewnym momencie stało się to czego się obawiasz
|
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-14 14:04:15 Kasiunia:
masz na mysli chyba komputer pokladowy sterujacy wtryskiem. Slowo "modul" kojarzy sie na tym forum bardziej z gaznikowym modulem elektronicznego zaplonu. Ja tylko tak gwoli jasnosci Komputer jest od tego aby nie padal ot tak sobie. Moze sie to zdarzyc, ale zdarza sie to na tyle zadko, ze nie polecam wozic zapasowego w bagazniku Pozdrawiam Adamus |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-01-14 15:03:34 Ja słuszałem że moduły zapłonowe w gli padają z powodu za wysokiego napięcia gdy padnie regulator napięcia. Gdy mi napięcie skoczyło do 17V samochód poprostu zgasł, z zapłonem występują również problemy po zalaniu modułu wodą (kałuża itp) po wytarciu z wody wszystko wraca do normy (wszystkie moje obserwacje dotyczą abimexa) |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-01-14 15:07:08 Jojo:
O jakim module mowisz? Komputer w GLI jest za schowkiem. Zalac woda go ciezko... Adamus |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-01-14 15:10:28
ok. Kompa masz za schowkiem , a moduł masz razem z cewkami a dokładniej pod nimi |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-01-14 16:50:23 Moduł dokładnie jak pisze Jojek jest pod cewkami
Ja miałem pad modułu-chodził tylko na dwa cylindry.Jechać mozna ale co to jest za jazda nie muszę nikomu mówić.Przy okazji wypaliłem kata benzyną która się tam zbierała. |