Polonez Coupe i DF Long - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
o przegląd się nie martwie - moge zarejestrować indyjskiego słonia jako przyczepa

a poldek 3 d jest moim zdaniem brzydki......to po pierwsze - a po drugie on kosztuje prawie 5 tys zł
  
 
Piszą koledzy, że zbudowano 30 coupet. Los ilu z nich jest znany ?
  
 
Tomku,jeśli tak stawiasz sprawę pozostaje tylko trzymać kciuki.Powodzenia i czekamy na efekty!
A Poldek 3D faktycznie jest brzydki
  
 
OK, że jest brzydki... ale ja wolałbym jeździć brzydkim oryginałem a nie przerabianym "słoniem indyjskim" .

A co do ceny to koleś po prostu się z małym na mózgi pozamieniał.
  
 
3D jest brzydki - jakiś taki nieforemny. Cope ma piękną linie
Należe raczej do ludzi pier[bip]niętych i potrafie spędzić pare godzin polerując jedną śrubke - tak wiec moja coupe nie będzie nedzną podróbą a niemal w 100% odwzorowanym oryginałem

Mam nadzieje że najpóźniej we wrześniu rozpoczne prace. Do września musze nazbierać plastików, zderzaków, błotniki przednie z mr87, przód z mr87, maske progi z trucka i z normalnego poldka - orak pare metrów kwadratowych blachy na podłoge

Najważniejesze jednak ukończyć nowe mieszkanko poloneza.
Zobaczycie - 2 lata i przyjade na Wasz zlot piękny Polonezem Coupe
  
 
Cytat:
Należe raczej do ludzi pier[bip]niętych i potrafie spędzić pare godzin polerując jedną śrubke...



też cierpię na taką przypadłość
Mimo wszystko życzę powodzenia w budowie Coupe...

Pozdrawiam
  
 
Tomek, to tak jak z robieniem rzeczy niemożliwych - wszyszcy w otoczeniu problemu wiedzą, że jest nie wykonalny, aż trafia się ten jeden niedoinformowany, który po prostu go robi.

Zaczynam mieć coraz większą motywację do przebudowy mojego garażu, zrobieniu tam porządku na fest i urządzenia sobie takiej dzikiej dziupli do dlubania wiekami...
 
 
Przepraszam, bo nie rozumiem jaki Wy widzicie problem z zarejestrowaniem takiego cuda Były robione fabrycznie więc jeżeli Tomek się postara i zrobi to dokładnie to po prostu pojedzie na przegląd polonezem Coupe-w dowodzie nie ma wpisanej ilości drzwi a żaden diagnosta się nie zorientuje po numerach nadwozia, że to nie oryginał. Jeżeli się mylę, to mnie naprostujcie

P.S. Nie zapomnij o fotelach z tego trucka



[ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2004-01-20 16:49:25 ]
  
 
30 szt. ciekawe skad takie dokladne dane???

Lampki w desce i nad tylna kanapa i odblaskowe na drzwiach mialy seryjne Polonezy do poczatku lat 80-tych. Brazowa decha tez zdarzala sie w wersjach 5d.
Podziwiam zapal kolegi i zycze... zeby nie wygasl.

Apropos diagnosty - kiedy bylem na przegladzie podszedl do samochodu, spojrzal z politowaniem i mina pt. "z taka przerobka to juz przegiales facio!" i zaczal dopiep....c sie do wszystkiego co sie dalo. Ale o barkujacych drzwiach slowa nie wspomnial! Dopiero jak zaczalem mu mowic, ze to oryginal, to tylko kiwal glowa, jak lekarz psychiatra

Pozdrawia
Adamus
  
 
3-drzwiówka mi się nie podoba,ale ze względu na jej rzadkosć chciałbym ją mieć .Dane z 30 sztukami też mnie zaintrygowały .A 3-drzwiowy Plus nie wzbudza u mnie pozytywnych uczuć.
  
 
A oglądaliście V-Max był jakiś czas temu materiał o wynalazkach FSO OBR i był pokazany polonez 3 dzwiowy i z przodu miał znaczek z napisem ,,polski"

A nie lepiej obsadzić 125p kombi na podwoziu od nivy?
  
 
polski to byla nazwa handlowa polonezow i fso na rynki zachodnie fo tym jak Polski Fiat 125p stal sie FSO 1500

  
 
Cytat:
2004-01-20 10:08:35, adamus pisze:
(...) kiedy bylem na przegladzie podszedl do samochodu, spojrzal z politowaniem i mina pt. "z taka przerobka to juz przegiales facio!" i zaczal dopiep....c sie do wszystkiego co sie dalo. Ale o barkujacych drzwiach slowa nie wspomnial! (...)


no niezły "tjjjunink" Adamus zrobiłeś

Trojan1000 - prototypowy Polonez 3-D przywieziony przez włochów też był znakowany takim znaczkiem - FOTO, Adamus mi tłumaczył skąd taka nazwa ale myślę że najlepiej sam jeszcze raz przedstawi (nie chce czegoś przekręcić)
  
 
"Polski" - znaczki z takimi napisami mialy prototypy Polonezow, ktore powstaly we Wloszech i przyjechaly do nas, jeden z nich stoi do dzis w Norblinie (w wersji 3d). Wtedy nazwa Polonez byla jeszcze nie znana.
Inna sprawa jest to, ze po uruchomieniu produkcji i rozpoczeciu eksportu Francuzom nie pasowala nazwa "Polonez", wiec zmieniona ja rowniez na FSO Polski. Samochody tam sprzedawane mialy wlasnie takie oznaczenia przez kilka lat.
Pozdrawiam
Adamus

  
 
Szczerze mówiąc Plus 3D nie robi na mnie dużego wrażenia ,ale może być ciekawy. A co powiecie na Atu 2D ( nie Plus ) . bo ja już od kilku tygodni przemyślam wszystkie za i przeciw coby takie cudo sobie wyrzeźbić. Knuję bardzo ostro i wydaje się to dość realne w przeciągu jakichś dwóch lat ( jak pozwolą fundusze ) ale jestem dobrej myśli.
  
 
czemu nei mozna wysyłać posta częściej niż 30 sek??? BUU

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Wiatm,
tak czytam i widze że jesteś bardzo uparty ale to dobrze, plan jest piękny tylko czy do wykonania, życze powodzenia i wytrwałości w pracy.

Tak naprawde chciałem sie tylko dopytać o jedną rzecz, a mianowicie o te seryjnie przydymiane szyby. Ostatnio widziałem u siebie w Łomży poloneza, na pierwszy rzut oka jak seryjny, ale te szyby nie dały mi spokoju, polonez był modelem MR ładny biały kolorek,nawet zadbany, pytanie:czy cywilne polonezy także mogły mieć takowe przydymiane szyby czy posiadły je tylko służboowki robione na zamoowienie?, jak ktoś coś wie to niech mnie oświeci

Chrostek


[ wiadomość edytowana przez: chrostek dnia 2004-01-22 13:30:04 ]
  
 
O Krajanin !!!
  
 
niewiem czy to była odpowiedz na mooj post ale nie ważne,
  
 
Nie to bylo stwierdzenie.

A odpowiedzi na pewno udzieli Adamus.