Jaka być może przyczyna zdzierania paska rozrządu??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przy okazji przy wczorajszej wymianie uszczelki pod głowica (winny był poprzedni mechanik majstrujący przy popychaczach ) mechanicy odkryli że w złym stanie jest pasek rozrządu i nie stwierdzili przyczyny. Poprzedni właściciel wymieniał go przy 100 tys a obecnie Toya ma 140 tys. Może jak go wymieniali przy tych 100 to uszkodzili ale czy wytrzymałby 40? Sam nie wiem...
  
 
hmmm wszystko zależy od firmy i "samego materiału" paska rozrządu, oryginalne wytrzymują nawet po 100-130kkm, a tandetne można nawet wymieniać,tak jak piszesz, po 40-60kkm
  
 
Wymień go na nowy porzadnej firmy a za jakiś czas prawdz stan paska. Jak bedzie sie działo z nim coś niedobrego to bedziemy szukać przyczyny
  
 
złe wyregulowanie rolek? przekoszone rolki?
ale rzeczywiście najpierw wymień i wtedy się zobaczy
  
 
Km1:
Sprecyzuj pojęcia: zdzieranie paska i zły stan paska.
Zdarty od zewnątrz, wewnątrz, z boku, zęby poleciały ? Zły stan bo zdarty, czy ogólnie zły bo popękany, czy co... ?
Pozdro.
  
 
Pasek był najzwyczajniej troche zdarty, jęśli dobrze pamiętam był zdarty od wewnątrz. Niee wiemy co poprzedni meches robił z tym pakiem dlatego wymienili go nowy i za jakiś czas pojedziemy do kontroli moze wtedy cos sie wyjaśni.
  
 
Może rolka napinacza albo pośrednia (o ile jest) mają już luzy i pasek nieco goni na boki ?
Pozdro.