No i kupa po odpaleniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zmontowałem dziś silnik do końca. nalałem paliwka i odpaliłem. auto zaskoczyło ładnie. po nagrzaniu silnika zaczyna przerywać na jednym garze. po pomiarze kompresji okazało się że na 3 mam bardzo mało. nalałem oleju do cylindra i dalej mało. po ostudzeniu i pomiarze na wszystkich mam 13. kurna normalnie ręce mi opadły.

  
 
nie zalamuj sie
  
 
ciekawe


ale jak pisał mój przedmówca ni załamu sie to pewnie jakaś pierdułka
  
 
za maly luz na tym cylindrze pewnie masz i ci zaworu nie domyka po nagrzaniu, jak silnik wystygnie zawor sie domyka i cisnienie jest... nic innego nie przychodzi mi do glowy :/
  
 
mam nadzieję że tak jest i regulacja zaworów pomoże. gorzej jak będzie to uszczelka pod głowicą lub jakieś inne draństwo.
  
 
Jakie luzy zaworów ustawiłeś?
  
 
nie ustawiałem bo nie mam szczelinomierza. w poniedziałek ustawia człowiek który ma sprzęt i płytki regulacyjne. chyba dałem ciała i zamieniłem którąś ze szklanek.
  
 
Cytat:
2004-02-07 23:25:53, rogacek pisze:
nie ustawiałem bo nie mam szczelinomierza. w poniedziałek ustawia człowiek który ma sprzęt i płytki regulacyjne. chyba dałem ciała i zamieniłem którąś ze szklanek.



jesli dobrze pamietam luzy zmieniają ci sie za każrym razem jak rozbierzesz rozrzad (inna grubość uszcelki)
  
 
bodziot zawory sie rozregulowuja po zdjeciu glowicy tylko w ohv...
w ohc/dohc masz wszystkie ustrojstwa od rozrzadu w glowicy wiec jak zdejmiesz cala z walkami itd to nie ma problemow z regulacja...
  
 
po zdjęciu głowicy z głowiczkami razem to nie mam możliwości zeby się przestawiły ale po zdjęciu samych głowiczek to raczej mają duże prawo się przestawić bo zmienia się uszczelkę i zawsze będzie jakaś różnica
  
 
Cytat:
2004-02-08 20:18:42, bodziot pisze:
jesli dobrze pamietam luzy zmieniają ci sie za każrym razem jak rozbierzesz rozrzad (inna grubość uszcelki)



to przeciez napisałem ze jak rozbierzesz rozrzad czyli rozkrecisz głowiczki

ja po wymianie uszczelek musiałem wymienić 4 płytki a za moment musze i tak sprawdzić bo sie zawory ułozyły i cos delikatnie zazeły klepać a nie chce aby sie znów popaliły


[ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2004-02-09 10:40:22 ]
  
 
po ustawieniu luzów na zaworach jest OK kompresja jest i silnik ładnie pracuje.