TOYOTA WRC??? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-03-04 13:20:11, Iceman pisze:

Co do tego kto wygrywa i pakowania kasy w F1 od dawna już wiadomio ze F1 jest wymierająca dyscypliną od momentu jak poszło do wiadomości ze z wyścigami ma nie wiele wspólnego , mam nadzieje ze to sie zmieni po zmianie zarządu.



Mógłbyś szerzej napisać dlaczego nie ma to wiele wspólnego z wyścigami? Nie interesowałem się nigdy "tym" aspektem F1 i nie bardzo wiem co masz na myśli.

Poza tym w tym roku może być jeszcze ciekawiej bo zmieniły się przepisy i trzeba jeździć na jednym silniku cały weekend. Może to zaowocować większą trwałością "cywilnych" silników za parę(naście) lat.
  
 
Cytat:
2004-03-04 14:01:51, piotrr pisze:
Mógłbyś szerzej napisać dlaczego nie ma to wiele wspólnego z wyścigami? Nie interesowałem się nigdy "tym" aspektem F1 i nie bardzo wiem co masz na myśli.



Już nie raz zdarzało się, że kierownictwo stajni kazało przyhamować swemu drugiemu kierowcy w stajni tuż przed metą, żeby przepuścić lidera i faworyta, aby zwiększyć jego udział w zdobyciu mistrzostrwa. W 2003 Ferrari zatrzymało Barichello, żeby Schumacher mógł wygrać i zgarnąć więcej punktów (których dramatycznie potrzebował). Swoją drogą to samo było w WRC u Citroena.

Poza tym popatrz na byłych mistrzów (np. Hill, Villenueve), którzy po zmianie staini "nagle" przestawali być tacy fantastyczni i wypadali gorzej od debiutantów.

Cytat:
Poza tym w tym roku może być jeszcze ciekawiej bo zmieniły się przepisy i trzeba jeździć na jednym silniku cały weekend. Może to zaowocować większą trwałością "cywilnych" silników za parę(naście) lat.



Toyota ma nowy silnik, o którym mówi "ma ok. 900 KM" (z 3 litrów!!!), a jak będzie zobaczymy. Oficjalnie Toyota utrzymuje, że planem na ten rok jest miejsce w pierwszej 5-ce konstruktorów (rok temu 8 miejsce - ostatnie wśród teamów fabrycznych) oraz zdobycie mistrzostwa w roku 2005. Nie widzę przeciwskazań


[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2004-03-04 14:15:39 ]
  
 
O samochodach rajdowych i wielu innych ciekawych rzeczy z nimi związanych (w tym WRC) poczytacie T U T A J
  
 

Niestety wiekszość nowych technologi trafia do zwykłych samochodów trafia włąsnie z F1, głównie dla tego ze WRC nie stosuje takich rozwiązań, bo dla nich ważniejsza od nowości jest niezawodność. [/quote]

nie moge się z tobą zgodzić.
wiele rozwiązań jak choćby uszczelnienia, konstrukcje łozysk i układów chłodzenia przenosi sie z WRC do auit cywilnych.Tam po każdym rajdzie samochód rozbierany jest co do jednej śrubki i jak znajdą ziarenko piasku tam gdzie nie powinno być to przekonstruowują element.
  
 
Być może, w końcu ze sportu i wyścigów różne elelementy przechodzą do aut cywilnych. Czy to ważne czy z WRC czy z F1?

Nie zmienia to jednak faktu, że Toyota ma inne priorytety, postawiła na F1, a przy obecnych beznadziejnych miejscach w kolejnych wyścigach, raczej widać że nie uda się szybko zdobyć mistrzostwa konstruktorów i zająć np. znów WRC.
  
 
Cytat:
2004-04-08 17:01:13, jackal pisze:
i zająć np. znów WRC.




I oto chodzi, ja tam wolę WRC

I może w Paryż - Dakar wzięli by udział