Kłopoty z torem jazdy po wymianie swożni i amorków

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A więc tak coś mi stukało w zawieszeniu ok, pojechałem na zakład wymienili mi swożnie ( ponoć coś przy zworotnicach) i amorki ( dałem mu normalne olejowe krosno od trucka, takie miałem nówki) efekt jest taki że fakt jest cicho i zero luzów ale stał się super twardy i do tego ciężej kręcić kierą , najgorsze jest to że lata po drodze od koleiny do koleiny jak któreś koło dostanie doła to od razu zmienia tor jazdy czy to możliwe że amorki od trucka go tak zmieniły? wymieniono mi też drązek środkowy . Czy powinienem po tym wszystkim pojechać na geo czy nie trzeba.
Co do ciężej chodzącej kiery powiedziano mi że swożnie muszą się rozchodzić?! Ja mam takie wrażenie jakbym miał wóż do KJS-ów!
  
 
Ustaw zbieżność
  
 
Nie zbieżność a geometrię. I to obwiązkowo.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Po wymianie drążka czy końcówki ustawia się zbieżność a nie geometrię!
Chyba że grzebał przy wachaczach i zmieniłoy mu sie kąty pochylenia
  
 
Przecież pisze że grzebał przy wachaczach.
Właśnie zmieniał przeguby kulowe zwrotnicy - ta część która łączy wachacze ze zwrotnicą(zwane sworzniami kulowymi zwrotnicy, nie mylić ze sworzniem zwrotnicy, na którym osadzona jest piasta, a jest on elementem stanowiącym jedną całość ze zwrotnicą).
Więć jedź na GEOMETRIE.
GEOMETRIA składa się z:
- zbieżności (ustawianą dlugością końcówęk drążków),
- kątów pochylenia sworznia zwrotnicy ,
- kątów wyprzedzenia SZ,
- kątów pochylenia kół.
Punkt drugi i trzeci Ci się mógł zmienić, przy okazji mógł też pierwszy i czwarty. A więc cała GEOMETRIA a nie zbieżnosć.


  
 
Ja ostatnio też wymieniałem sworznie i nie było mowy o ustawianiu kąta pochylenia koła.Diagnosta stwierdził że jeśli coś się przestawiło to właśnie zbieżność
Jeżeli było ruszane górne mocowanie wachacza to jest to możliwe.