Dysza biegu jałowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy aby wyczyścić dyszę biegu jałowego w FSO 1500 (rok 1990;silnik "poloneza" z zaworem elektromagnetycznym odcinającym paliwo), muszę wykręcić zawór elektromagnesu?
Może inaczej?
Na benzynie jechać można tylko na ssaniu- na gazie OK.
Sądzę że to dysza biegu jałowego jest zapchana, stąd moje pytanie
  
 
jak jeździ tylko na ssaniu to nie (a raczej nie tylko) bieg jałowy ale głowna dysza I przelotu raczej się zapchała.
A co do pytania to tak - trzeba wykręcić elektrozawór.
Dysza I przelotu jest po tej samej stronie gaźnika tylko niżej, klucz chyba 13.
  
 
Sprawdź czy działa elektrozawór!! miałem kiedyś taki przypadek w porszaku (126p)!! rozbebesiłem gaźnik na części pierwsze a tm czyściutko!! złożyłem i dalej to samo!! więc sprawdziłem czy działa elektrozawór. Nie dzaiłał ale na szczęście zauważyłem że kabelek maił przerwę i nie kupiłem elektrozaworu który by póxniej w pudełku leżał!!
Pozdrawiam
  
 
cze.
Dysza biegu jałowego działa głównie tylko na wolnych obrotach.
Dysze elektroniczne wykreca sie kluczem 13 jest ona rozbieralna tzn. sama końcówka powinna dac sie sciągnąć, już sie spotkałem z tym ze mechanik nie umiał ustawic biegu jałowego i ucinał końcówke dej dyszy- GŁUPOTA poto ona jest aby działała.
Najlepszy sposób na naprawe gaźnika to:
1) wyciągnąć go z auta , porozbierac
2) wrzucic na jakis dłuzszy czas do ropy, wydmuchac wszystko sprezonym powietrzem wyszczuscic w miedzy czasie dysze kanały itp.
3) pozakładac wszytko do kupy i musi śmigać!!!
MIŁEJ PRACY.

WYCHOWANI NA POLSKICH FIATACH!!!
  
 
dziekuję za podpowiedzi, dyszę doło się wykręcić bez problemów i po czyszczeniu jest OK.
Dzięki