DZIAŁ ---- DIESEL - Strona 17

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-04-08 16:37:27, Slawekp pisze:
Sprawdź elektrozawór przy pompie. I oczywiście ten 30A bezpiecznik bo on jest odpowiedzielny za przekaźnik świec i elektrozawór [ wiadomość edytowana przez: Slawekp dnia 2006-04-08 16:42:38 ]


Gdzie ten bezpiecznik?
  
 
Cytat:
2006-04-09 12:15:48, Paladinus pisze:
Gdzie ten bezpiecznik?



Jedyny 30A.
Jeżeli dobrze pamiętam to niebieski
  
 
Dobry - chociaż wg. opisu w książce to jest tylko od świec. Muszę wydłubać ten cholerny elektrozawór i chyba nie obejdzie się bez wyjmowania chłodnicy... bo nie ma jak założyć na niego klucz nasadkowy, a płaskim nie mam pola manewru ;/ Z drugiej strony zastanawiam się czy nie oddać tego do warsztatu, żeby mi przy okazji zregenerowali pompę, bo już wcześniej ciekła.
Jadę do serwisu dowiedzieć się jakie to koszta.


[ wiadomość edytowana przez: Paladinus dnia 2006-04-10 14:00:31 ]
  
 
taka regeneracja to chyba dosc droga sprawa a tak swoja droga to pompa tez mogla pasc juz calkiem i teraz nie mozesz zapialic.
  
 
Właśnie dlatego myślę żeby to dać do warsztatu... bo ja się narobię z zaworkiem i się okaże, że dupa ;/
  
 
i mnie dopadła awaria pompy wtryskowej.
Ale już wiem gdzie tkwi przyczyna, cieknie przy uszczelce filrta. Problem w tym że nie mogę odkręcić jednej śrubki /wyjechany łeb na klucz T-30/, ale dam rade, mam sposoba tylko dzisiaj zrobiło sie za ciemno /garażu nie mam/.
Jutro rozwale tę upierdliwą śrubke.
Zdjęcia robię to Scoodiemu do gazetki podrzuce.
Pozdrowionka
Sławek
  
 
witam na razie sobie tylko czytyałem ale ostatnio znalazlem coś takiego
co o tym sądzicie
  
 
o ile dobrze pamietam to tam byl problem z rozdzielaczem po nagrzaniu trza bylo troche pochlechtac silnikiem aby zapalil. Jestem ciekawy jak to dziala.
  
 
Też zastanawiałem się nad kupieniem tego wynalazku. Trochę strach.
Ciekaw jestem opini.
  
 
witam
jestem ciekaw waszej opini na temat wygłuszenia maski w VB czy to coś daje w ogóle, bo jeżdżę teraz bez a jest do kupienia za 50 zł
  
 
zawsze to ciszej a 50 dych to nie aż tak dużo
ja bym założył
  
 
Ja po dzwonku przez jakis czas jedzilem bez bo mi sie ze starej niechcialo przelozyc, az wkoncu sie szarpnolem i przelozylem jest slyszalna roznica, teraz jest ciszej i to o wiele
  
 
Witam, chciałby się Was poradzić co mógłbym zrobić z silnikiem 16D OHC w swojej Aśce, aby zyskać na mocy i prędkości. Proszę o porady.
  
 
Cytat:
2007-02-25 14:24:56, Koooza pisze:
Witam, chciałby się Was poradzić co mógłbym zrobić z silnikiem 16D OHC w swojej Aśce, aby zyskać na mocy i prędkości. Proszę o porady.



Ja proponuję nic nie zmieniaj.
Jeżeli przy prędkości 110-120 spokojnie sobie "mruczy" /5 bieg/ to nie szukaj nic więcej, no chyba że chcesz w rajdach startować.
Dla wiadomości spalanie w granicach 5,5 w mieście, na trasie przy ww prędkościach do 6,2 dochodzi.
  
 
Witam, mam problem, w trakcie wyprzedzania nagle silnik stracił moc , i wszedł w tryb awaryjny, podjechałem do znajomego mechanika, który sprawdził , że padł zawór sterowania turbiną, on sprytnie zamienił mi go z zaworem sterującym klapami dymowymi , i przez chwile było wszystko ok, ale znacznie stracił na dynamice, teraz znalazłem taki zawór na allegro, w cenie 170zł, a u mnie w oplu taki wg numeru VIN kosztuje 580zł, i teraz mam pytanie, czy zawór z allegro (link poniżej) będzie odpowiedni, czy lepiej nie ryzykować i wg zasady płać i placz kupić ten w oplu. Jeszce mam pytanie bo wpadłem do kolesia na komputer i wyrzucił mi takie błedy P0105 - czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego-usterka oraz P1100 bez opsiu usterki, czy ktoś może mi doradzić co robić, pzodarwaim WOjtek
PS Opel astra DTI 16V 2,0 2000r
link http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=194589829
  
 
bład P1100 to (LOKALIZACJA BŁEDU) MASS AIR FLOW (MAF) SENSOR / MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE (MAP) SENSOR - IMPLAUSIBLE SIGNAL CZYLI CZUJNIK CISNIENIA ABSOLUTNEGO NA DOLOCIE (PRZYCZYNA) INTAKE SYSTEM - AIR LEAK, BLOCKED HOSE CZYLI układ dolotowy - przeciek powietrza (lewe powitrze), zablokowany wąż. mozesz miec uszkodzona przeplywke a objawy na to wskazuja.
  
 
Ja proponuję nic nie zmieniaj.
Jeżeli przy prędkości 110-120 spokojnie sobie "mruczy" /5 bieg/ to nie szukaj nic więcej, no chyba że chcesz w rajdach startować.
Dla wiadomości spalanie w granicach 5,5 w mieście, na trasie przy ww prędkościach do 6,2 dochodzi.

Ja mam skrzynie 4-biegową i mi przy 110-120 już nie mruczy :/
Ale niestety z tego silnika się dużo nie wycisnie. Zwykły wolnossący powoli ale wiecznie i oszczędnie jeżdżący dieselek.
Ale na prostej do 160 się buja, a z solidnej górki nawet prawie 170 2 razy sie udało wycisnąć. Ale taka jazda tym autem nie ma sensu to tylko taka ciekawostka.
  
 
witam
tytulem wstepu: 2.0 DTL
teraz tak: wczoraj rano odpalilem auto, pochodzil 3 sekundy, zgasl i od tego czasu w ogole sie juz go nie da odpalic.
zauwazylem, ze po przekreceniu kluczyka w ogole nie slychac pompy (tego charakterystycznego bzyczenia), odpialem wezyk sprzed filtru paliwa i przy kreceniu w ogole nie podaje ropy.
jak to jest z tymi pompami? jest pompa wtryskowa, to jasne, ale czy przy baku jest tez pompa paliwa? co sie moglo stac? przygotowywac sie na najgorsze?
czy padla pompa wtryskowa? czy moze jest to jakis elektrozawor sterujacy nia? czy podpiecie pod komputer wyjasni sprawe?
zaznaczam, ze nie leje do baku byle czego, bo tylko na BP ultimate zalwewam.

prosze o pomoc

pozdrawiam i szerokosci
  
 
witam mam astre 95r 1.7d i chce wmontowac do niej akumulator 86ah i prad rozruchu 76amper moze byc czy za wiele nie popale czegos???
  
 
sorki nie tu miało to byc