Warszawa 1957 Wielki powrót

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i udalo się po dlugich staraniach........ zapraszam wszystkich od poniedzialku do lektury Motoru. Na czterech stronach znajduje się pewien artykul, dzięki któremu jak za sprawą wechikulu czasu przeniesiecie się do roku 1957, kedy to redakcja Motoru przeprowadzila pierwsze Badanie drogowe Warszawy. Prezentowany w numerze tekst jest wiernym przedrukiem tego sprzed 47 laty, Obciętym jedynie trochę ze szczególowych danych technicznych, które poprostu byly bardzo szczególowe i dlugie. Dodatkowo tekst jest opatrzony komentarzem autora po 47 latach. zapraszam do lektury

Dla zainteresowanych mogę puscić pelną wersję

  
 
czemu zaczeli od twojej warszawki??/
  
 
Jestem zainteresowany pełną wersją
  
 
o!!!
a w motorze z tego tygodnia byl bardzo ciekawy artykul o tym jak latwo wymienic zarowke reflektorow w nowoczesnych samochodach.
  
 
Cytat:
2004-11-06 18:11:39, PACAN pisze:
o!!! a w motorze z tego tygodnia byl bardzo ciekawy artykul o tym jak latwo wymienic zarowke reflektorow w nowoczesnych samochodach.


1. Jedź do serwisu.
2. Gotowe.
  
 
No to trzeba będzie kupić
  
 
czekam z niecierpliwoscia!
  
 
Cytat:
2004-11-06 18:11:39, PACAN pisze:
o!!! a w motorze z tego tygodnia byl bardzo ciekawy artykul o tym jak latwo wymienic zarowke reflektorow w nowoczesnych samochodach.


No to nic dziwnego ze obcinaja dane techniczne Warszawy
  
 
Spoko...

będzie co czytać....

a ponadto od zeszłego tygodnia kupujac motor można auto wygrać.......

nie ma to jak konkurenxcja z AŚ
  
 
Cytat:
2004-11-06 17:52:04, Robi200 pisze:
Dla zainteresowanych mogę puscić pelną wersję


To ja poprosze pelna wersje - adres mailowy w profilu
  
 
Cytat:
2004-11-06 18:26:54, road_runner pisze:
No to nic dziwnego ze obcinaja dane techniczne Warszawy


pelne dane warszawy zajmują w WORDZIE prawie 3 strony czcionką 12, więc w gazecie to bylaby ponad strona, byly tam dane typu

Luz zaworów (w nawisach wielkość na gorącym silniku) Zawór ssący 0,23 (020), wydechowy 0,28 (0,25)
Otwarcie zaworu ssącego 9° przed gmp
Zamknięcie zaworu ssącego 51° do dmp
Otwarcie zaworu wydechowego 47 przed gmp
  
 
też bym z checia zobaczył całość adres w profilu , dzieki :]
  
 
Jezeli można to i ja bym prosil adres: kubek82@gazeta.pl[addsig]
  
 
poczytałem juz, bardzo ciekawe-ja w ogóle lubie czytac takie historyczne teksty ale największe wrażenie zrobiły na mnie czasy rozpędzania gabloty wtedy to trzeba było mieć cierpliwość ... na 3 biegu od 45 do 80km/h w 25 s (!).
  
 
Cytat:
2004-11-06 19:02:12, pablo_fso pisze:
poczytałem juz,


Do mnie jeszcze nie dotarlo
  
 
dzięki za text!!!

BArdzo ciekaway !! lubie takie artykuły, bardziej do mnie przemawiają!!

jeszcze raz dzięki!!
  
 
Jak ktoś już wejdzie w posiadanie w/w materiału to może by zarzucił na klubowe FTP...
  
 
ja też bym prosił na maila w profilu
  
 
rowniez poprosze!
  
 
Cytat:
2004-11-06 17:52:04, Robi200 pisze:
No i udalo się po dlugich staraniach........


Brawo Robi

Cytat:
Dla zainteresowanych mogę puscić pelną wersję


Jeżeli tylko nie byłoby sprzeczności z prawem autorskim to bardzo chętnie pełną wersję widziałbym w dziale Publikacje naszej strony