Straszny hałas

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesć chłopaki
Mam od pewnego czasy taki objaw od 50 - do 70 km /h strasznie coś hałasuje i całe autu się trżesie i na biegu i na luzie i to samo od 80 - 100 potem troche lepiej. Co to może być .
Ps ale to jest straszny hałas i wstrząsy jakby się miał rozlecieć
aha jeżeli był już taki wątek to przepraszam ale wpisywałem w wyszukiwarkę hałas hałasy i nic nie znalazła
  
 
Cytat:
2004-02-21 16:00:43, rekrut pisze:
wyszukiwarkę hałas hałasy i nic nie znalazła


bo jedyna sprawną wyszukiwarke ma GDA

a jakie to sa hałasy?? z przodu samochodu, z tyłu, koła przy toczeniu, podpora wału, most?? skrzynia, łożyska... nic inego już nei ma - no oprócz silnika
albo lożyska na polośkach z tyłu.... tzn w moście
  
 
hałas dobiega z tyłu ale trzęsie całym autem tak mocno że jak patrzę w lusterko wsteczne to auta z tyłu mi się zamazują, nawet szyby dzwonią od tego wstrząsu
aha i to jest obojetnie czy jade na biegu czy nie

[ wiadomość edytowana przez: rekrut dnia 2004-02-21 18:00:18 ]
  
 
Wał napędowy.

A jeżeli chodzi o wyszukiwarkę ja też nigdy nic nie znalazłem,nawet jak szukam swoich tematów.
  
 
ale jak myślicie jaki to koszt naprawy ?
  
 
Cytat:
2004-02-21 16:06:39, polonezcaro pisze:
bo jedyna sprawną wyszukiwarke ma GDA


heh dobre jeżeli chodzi o podobny problem to oczywiscie jest całkiem świerzy temacik o tym klik, klik

w tym przypadku stawiam na krzyżaki lub tylne stabilizatory
  
 
Jakie stabilizatory
  
 
Cytat:
2004-02-21 18:36:26, danield pisze:
Jakie stabilizatory


Stabilizatory wału - dwie "kości" w których potrafią się wybić gumy
  
 
I tak nie wiem co masz na myśli sorki
  
 
i chyba sie nie dziwię że nie wiesz, przejęzyczyłem sie - miało być mostu, stabilizator mostu (a fachowo drążek reakcyjny),
u siebie wymieniałem obydwa i naprawdę odczuwa się różnice, szczególnie przejeżdżając przez nierówności gdzie tył budy "latał" jak chciał
  
 
a jakby to był most to nie wiecie ile może wyniesć koszt naprawy
  
 
I wszystko jasne

Zobacz jak wyglądaja krzyzaki i gumy na drążkach reakcyjnych i być może będzie poytrzebne wyważanie wału-to powinno usunąć przyczyny drgań
  
 
oki dzieki w środe jade na kanał i sprawdze to
  
 
Cytat:
2004-02-21 18:52:12, GDA pisze:
i chyba sie nie dziwię że nie wiesz, przejęzyczyłem sie - miało być mostu, stabilizator mostu (a fachowo drążek reakcyjny),
u siebie wymieniałem obydwa i naprawdę odczuwa się różnice, szczególnie przejeżdżając przez nierówności gdzie tył budy "latał" jak chciał




GDA - drązek reakcyjny (-ki) a drazek stabilizatora to zupełnie dwie różne rzeczy. Zarówno w przednim jak i w tylnym zawiasie!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Tia,bo Fiat/Pold to takie bestie,że potrafia miec i z przodu i z tyłu (PN Kombi) zarówno jedno i drugie co sie często nie zdarza w innych autkach
Co do opisanych objawów: 100% wał napędowy-krzyzaki lub wyważenie.
  
 
NO NO...witam w klubie!
To się zaczyna robić niezła afera! Jak ktoś wyleczy swoją budę z drgań niech podzieli się wiadomością jak tego dokonał!
PZDR
Maciej
  
 
Panowie Dzięki za rady mieliście racje to krzyżak wału poleciał.
Matko jaka teraz cisza nic nie drży rewelacja
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-02-23 09:08:17, mack_murarz pisze:
NO NO...witam w klubie!
To się zaczyna robić niezła afera! Jak ktoś wyleczy swoją budę z drgań niech podzieli się wiadomością jak tego dokonał!
PZDR
Maciej



Dokladnie tez Napisze jak zdola uzunac sie te dziadowskie stuki/ drgania lub i drgania i stuki
  
 
Dodam jeszcze ze :
-luz ma 1 drazek reakcyjny
- kola z zimowkami
i to te czesci Podejzewam o drgania.

[ wiadomość edytowana przez: SirVader dnia 2004-03-10 12:17:22 ]