Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
doogas LPG User VW Corrado VR6 Gdynia | 2004-01-27 11:14:55 10L na sekwencyjnym wtrysku z 1.6 ? to nie za dużo ? |
kasjan Carina warszawa | 2004-01-27 12:06:36 byc moze,
a co moze byc mniej? |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-01-27 20:58:30 Niedawno udalo mi sie spalic na trasie,majac dobry gaz z BP, 8.5l/100km.Nie jechalem szybciej niz 110km/h i kilkadziesiat km po A4 rowne 200km/h.Silnik ladnie pracowal na tym gazie.Gorszy gaz daje mi srednie 9.5l.Instalacja II gen.Mixer robilem sam,dynamika porownywalna z benzyna. |
klausz LPG User Vectra B X20XEV mała miejscowość pod Opolem | 2004-02-08 17:38:16 Witam.
Ja na sekwencyjnym w Vectrze 2.0 16v jeżdzę już prawie 8tyś i jest w miarę OK. Wtrysk to Emma Gas zakładany we Wrocku. Co do tego przełanczania z paliwa na gaz przy zimnym silniku to u mnie to też występuje, ale już to rozgryzłem,a le nic nie zaradziłem (na razie), a mianowicie: - są 2 czujniki temperatury, jeden w parowniku a drugi na listwie wtryskiwaczy i to właśnie ten drugi odpowiedzialny jest za całe zamieszanie. Kupiłem termometr samochodowy i kabelek z czujnikiem poprowadziłem i przykleiłem na listwę. Okazało się że jak temperatura jest ponad 10-12 stopni to instalacja się bez problemu przełączy a jak mniej to albo auto gasnie albo szarpnie...instalacja jest włoskiej produkcji, więc raczej nie mają tam takich niskich temperatur jak u Nas; Dzieje się tak że temperatura parownika jest już optymalna, ale listwy wtrskiwaczy za mała i komputer LPG nie włączy instalacji(powinna być jakaś regulacja). Czasami po kilku sekundach od przełączenia trochę poszarpie lub jest " mułowaty", gdyż chyba chodzi na "pół gwizdka", a gdy listwa dostanie ciepłego gazu to po chwili jest OK. To jeszcze nic, latem w upałach jest podobnie. Założyłem ją we wrześniu, ale było wtedy jeszcze kilka dni ciepłych i okazuje się że gdy temperatura listwy wzrośnie powyżej jakiejś wartości (nie wiem dokładnie, ale napewno powyżej 60 stopni) to cały układ się wyłączy i włączy dopiero jak temeratra spadnie. W czasie jazdy to raczej nie występuje, ale miałem kilka przypadków np. w korku albo przy wyłączonym gorącym silniku itp. Chodzi o to że gdy jest przewiew powietrza od maską to jest ok, ale gdy stajemy to temperatura pod maską szybko wzrasta i wtedy zadzałają czujniki. To są moje osobiste spostrzerzenia, z którymi nie byłem jeszcze w zakładzie (dużo podrózuję). Może ktoś wie jak to rozwiązać, czy może tak już musi być. Pozdrawiam Klaudiusz |
Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2004-02-12 13:11:56 A możeby tak zrobić nawiew ciepłego powietrza z nad kolektora wydechowego. Na lato demontować. |
OGI OPEL CORSA C 1.2 W-WA Ursynów | 2004-03-04 06:44:04 Mam zamiar zagazować Corse 1,2 robię sporo kilosów więc chyba warto.
Zastanawiam się nad dwiema instalacjami: 1) to Bigas za 4300 z 2 letnią gwarancję lub 60 000 kilometrów 2) to Vento (chiba) za 3800 z roczną gwarancją Co polecacie |
3 e60, Traxxas VXL Warszawa | 2004-03-04 23:22:06 Mam sekwencyjny wtrysk włoskiej firmy Zavoli z listwą Matrix. Przejechałem dopiero 1200km. Niepokojące spostrzeżenia:
1. Pierwsze przełączenie na zimnym silniku (temperatura przełączenia ustawiona na 30 stopni): - z reguły się nie udaje, gaśnie lub chodzi nierówno jakby palił na 3 cylindrach, póżniej się uspokaja i wszystko wraca do normy 2. Jeżdżę ofensywnie i przy niektórych manewrach potrafi zgasnąć (nie zawsze): - przy wrzucaniu na luz z dużej prędkości lub podczas redukowania na niższy bieg przed ostrym zakrętem (skrzyżowaniem). macie jakieś pomysły co trzeba poprawić pozdro 3 |
klausz LPG User Vectra B X20XEV mała miejscowość pod Opolem | 2004-03-16 21:20:19 Za kilkanaście dni jade do gazowników na przegląd instalacji i przedstawię im Wasze sugestie (instalka na gwarancji więc nie chcę samemu tam za dużo robić.
croma1 dzięki za podpowiedz, pewnie tak zrobię. Jednak zauważyłem jeszcze tak, że jak przełączy się na granicy temp. tj w granicach 8-10 stopni (powyżej już to raczej nie występuje) to przez krótki okres listwa bardzo głośno pracuje-słychać stuki wtryskiwaczy. Z drugiej jednak strony jak następowało przełączanie w zimie to w momencie gdy zawór na butli "tyknął" to auto gasło. Wynika z tego, że albo czujnik nie załączył listwy, albo jak sugeruje croma1 i inni, gas zgromadzony w węzu doprowadzającym do listwy jest za zimny (nie ogrzany przez parownik) i to powoduje problemy, np. z gumkami. Pozdrawiam |