Jakiego Yarisa kupić? D4D czy 1.3? - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzieki Madzia

Szczerze powiem, ze gdyby nie to ze mam teraz pelno innych waznych wydatkow to pogonilbym Ave i zapomnial o tej marce. W listopadzie konczy sie gwarancja, wiec mam cicha nadzieje ze juz wszystko co moglo sie zepsuc sie zepsulo...

Pozdrawiam!
Pap
  
 
Narzekacie na te Toyotki a moja sprawuje się bez zarzutu od 80 tys. km
  
 
To tylko pogratulowac Oby takich jak najwiecej
  
 
PAP a nie ma w karcie gwarancyjnej zapisu regulującego maksymalną ilość poważnych awarii samochodu? Może od jakiejs ich liczby produkt jest wymieniany? Jeśli bowiem jest tak jak piszesz to ilość napraw dla takiej marki jak Toyota to skandal.

pozdr
  
 
A ja to oceniam nawet jako WYJĄTEK!!!

Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-04-15 22:25:51, Kafi pisze:
A ja to oceniam nawet jako WYJĄTEK!!!


To lubie!
  
 
Tak czy inaczej ja bym na pewno wybral D-4D ale tu jest warunek trzymac sie z dala od oleju z Orlenow lotosow itp.
Tankowac na BP Ultim. albo shell tudzież statoil i tyle, weszlismy juz niestety w ere masowki a nie jakosci
  
 
No wlasnie samochodu nie wymianiaja tylko naprawiaja do skutku - ale tak jest chyba z kazda marka. No nic, w serwisie sie dowiedzialem ze wsystko co sie psuje w Avensisie u mnie sie zepsulo, i kazda czesc mam nowa wiec powinno teraz dzialac dlugo i bezawaryjnie. Oby tak bylo...

A tankowac faktycznie warto na znanych markach, ja tankuje na BP i Esso - jest ok. Raz mi jakos dziwnie samochod pojechal na paliwie wyjatkowo zatankowanym z Jet i juz omijam ta stacje - chociaz to przeciez tez duzy koncern.

No i olej silnikowy trza lac dobry - tu opini tyle co ludzi. Ogolnie jednak naczytalem sie sporo o tym ze Castrole brudza silniki, co w skrajnych przypadkach moze doprowadzic do awarii silnika (jakis silnik VW mial ponoc z tym spory problem) - ale to takie gadanie laika, nie jestem specem od olei wiec nie ma co sie mna sugerowac - raczej przyjac to trzeba jako ciekawostke

Pozdrawiam!
Pap
  
 
Cytat:
(jakis silnik VW mial ponoc z tym spory problem)



Bo to był VW a nie Toyota dlatego miał problem!


Pozdro.
  
 
Sluchaj cie co wam powiem 80% usterek silnikowych jest przez nasze syfiaste paliwa, tych albo takich usterek nie amja samochody jezdzące w nimczech czy gdzies indziej, poza tym nigdy silniki w naszym kraju nie osiagają zalozonych przez konstruktorow przebiegow przez nasz paliwa, a baronowie paliwowi siedza i licza pieniazki
tak mi powiedzial rzeczoznawca techniki samochodowej, zresztą z pelnymi uprawnieniami do przeprowadzenia diagnoz ktory siedzi w temacie juz kilkanascie lat itp.

Wiec te silniki sa OK tyle ze tankujemy taki syf za sie w pale nie miesci zwlaszcza olej napedowy !
Dziwia was padajace pompowtryski itp w WV i pompy wtr. w dislach...mnie w sumie nie ....
  
 
Cytat:
2005-04-13 00:36:33, CarinaGTI pisze:
jeździłem wielokrotnie D4D, wyobraź sobei że to autko an serii, bez żadnych przeróbek ma 10s do 100km/h, a po boxie(ca. 89KM i 195Nm) odstawia 1.3 do 130km/h o 1.5 długości,


pamiętaj że 1.3 było wtedy na 16"
inaczej byłaby to dużo mniejsza różnica, no ale to było wyjątkowe 1.3

[ wiadomość edytowana przez: wwtcka dnia 2005-04-17 01:06:58 ]
  
 
Cytat:
2005-04-17 01:06:15, wwtcka pisze:
pamiętaj że 1.3 było wtedy na 16" inaczej byłaby to dużo mniejsza różnica, no ale to było wyjątkowe 1.3 [ wiadomość edytowana przez: wwtcka dnia 2005-04-17 01:06:58 ]


było/ czyżbyś juz sprzedał?? zielony pocisk poszedł w Polske??
no to powiem, ze tomeki miał prawie pełny baczek i 15"



[ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-04-17 14:09:30 ]