Jakiego Yarisa kupić? D4D czy 1.3? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-03-18 10:25:18, gosiek pisze:
Co do przyspieszeń spokojnie łykam Yarisa 1,3 oraz Corollę 1,4 (taka jak Jackala - i myslę ze 90 też go łyknie )



Jeśli to miał być przytyk, to pudło. Wiesz że się nie ścigam, albo bardzo żadko

Parametry spalania i Vmax mam podobne do Twojego auta (wiadomo że trochę w górę) i nie widzę powodów żeby przepłacać za diesla.
  
 
No na diabła to ona nie wygląda choc teraz Jackal chyba się pieni:
Cytat:
Co do przyspieszeń spokojnie łykam Yarisa 1,3 oraz Corollę 1,4 (taka jak Jackala - i myslę ze 90 też go łyknie



już nic nie chciałem pisać, ale ma rację

A nie pisałem


[ wiadomość edytowana przez: janmor dnia 2004-03-18 10:35:59 ]
  
 
Cytat:
Ja tez zawsze bylem fanem klekotow.
Ci co macie Corolki D4D napiszcie cos wiecej o spalaniu, awaryjnosci i osiagach, co? Chetnie poslucham.


Ja też już należę do tych, którzy pokochali diesel'e. Przejechałem dopiero 3,5kkm ale już wiem, że jeżeli w przyszłości będę szacował moje przebiegi roczne w okolicach 30kkm to zawsze będzie to silnik tego typu. Nie będę porównywał zalet i wad pomiędzy zasilaniem Pb(LPG) i ON bo są one powrzechnie znane, najważniejsze to zadecydować, które dla nas są najbardziej istotne i wybrać to co dla naszego konkretnego przypadku będzie lepsze.

Pozdrawiam Józek
  
 
Mini - pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, napęd dowolny,
LP Numer Pojazd ....................ET+RT ..ET .......ET+RT ..ET
21 582 ....Toyota Corolla .........18.314 .18.149 ...18.236 ..18.178
22 619 ....Toyota Corolla .........18.381 .18.137 ...18.518 ..18.036
27 655 ....TOYOTA COROLLA ...18.792 ..18.485 ...18.675 ..18.494
29 664 ....TOYOTA COROLLA ...18.867 ..18.329 ...18.867 ..18.297
A to Corolla taka jak moja tylko (3 drzwi)
12 206 ....Toyota Corolla .........17.194 ..17.09 ....17.365 ..17.254
  
 
Cytat:
2004-03-18 10:56:31, gosiek pisze:
Mini - pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, napęd dowolny,
LP Numer Pojazd ....................ET+RT ..ET .......ET+RT ..ET
21 582 ....Toyota Corolla .........18.314 .18.149 ...18.236 ..18.178
22 619 ....Toyota Corolla .........18.381 .18.137 ...18.518 ..18.036
27 655 ....TOYOTA COROLLA ...18.792 ..18.485 ...18.675 ..18.494
29 664 ....TOYOTA COROLLA ...18.867 ..18.329 ...18.867 ..18.297
A to Corolla taka jak moja tylko (3 drzwi)
12 206 ....Toyota Corolla .........17.194 ..17.09 ....17.365 ..17.254



Gosiek, ki diabeł ???
  
 
Cytat:
2004-03-18 10:25:18, gosiek pisze:

pozatym wygrana także z Ave 1,6 (starsza wersja) oraz 2,0 D4D (116) nie mówiąc już o Corolli 1,6




yaris 1.3 i corolla 1.4 ze sprawnym kierowcą w środku to sprawa dyskusyjna

wygrana z ave 1.6 mnie nie dziwi, z ave 2.0 d4d też nie - ave jest ciężka i wspomniane silniki są do niej po prostu za słabe


ale z corollą 1.6 - tu chyba poniosła Cię fantazja ... w każdej chwili mogę Cię sprowadzić na ziemię

[ wiadomość edytowana przez: bigman dnia 2004-03-18 11:44:41 ]
  
 
Cytat:
2004-03-18 10:25:18, gosiek pisze:
nie mówiąc już o Corolli 1,6



Powiedz mi gdzie to ziolo sprzedaja!? Jak masz cos jeszcze to podziel sie z innymi....niezlego daje kopa...jestem pod wrazeniem....
  
 
To nie Gosiek wygrała z Corollą 1.6, tylko jej brat. Wynika z tego że kierowca 1.6 nie wykorzystywał/nie umiał wykorzystać tego co oferuje silnik i skrzynia, bo znając Janooopa, wiem że on umie szybko mieszać drążkiem.

  
 
Cytat:
2004-03-18 11:26:10, Bigman pisze:
yaris 1.3 i corolla 1.4 ze sprawnym kierowcą w środku to sprawa dyskusyjna


Ciekawe - mój brat umie wykorzystać wszystkie atuty autka (ja jestem słabsza zdecydowanie) a i tak nie ma ze Mną szans - bo to z Nim się sprawdzałam.
Cytat:
2004-03-18 11:26:10, Bigman pisze:
Ale z corollą 1.6 - tu chyba poniosła Cię fantazja ... w każdej chwili mogę Cię sprowadzić na ziemię


Nie poniosła ludzie z klubu mogą zaświadczyć że 1,6 dostała - prawdą jest też że to mój brat ujeżdżał Grzechotnika.

Ale jak będą dobre warunki i miejsce to z przyjemnością go sprawdzę ponownie

Jackal ta tabelka to wyciag z czasów na Modlinie
  
 
Cytat:
2004-03-18 11:54:37, gosiek pisze:
Jackal ta tabelka to wyciag z czasów na Modlinie



Co to jet ET i RT ???
  
 
Cytat:
2004-03-18 12:13:31, jackal pisze:
Cytat:
2004-03-18 11:54:37, gosiek pisze:
Jackal ta tabelka to wyciag z czasów na Modlinie



Co to jet ET i RT ???


ET to czas przejazdu między linią startu a mety, a RT to czas reakcji zawodnika na zapalenie się zielonego światła
  
 
2004-03-18 11:54:37, gosiek pisze:
Cytat:
Ciekawe - mój brat umie wykorzystać wszystkie atuty autka (ja jestem słabsza zdecydowanie) a i tak nie ma ze Mną szans - bo to z Nim się sprawdzałam.



napisałem, ze sprawa jest dyskusyjna bo trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników - w autach klasy yarisa każdy kilogram ma wpływ na osiągi Jaś ma zaimplementowany niezły a przy okazji bardzo ciężki kombajn muzyczny sam też ułomkiem nie jest

miałem przyjemność popalić z Nim gumki - jak wiesz mam yarisa 1.0 jednak nie dostałem takich batów jakich można by się spodziewać (różnica mocy i momentu) na 400m zostałem 1,5 długości z tyłu - winna była właśnie znacznie większa masa jego auta


Cytat:
Nie poniosła ludzie z klubu mogą zaświadczyć że 1,6 dostała - prawdą jest też że to mój brat ujeżdżał Grzechotnika.


gdzie to było? ile dostała? kto siedział za sterami 1.6? ile ton cementu miał w bagażniku? czy wyścig zakładał kręcenie do 3k rpm?

wiem co potrafią nowe diesle jednak nie podzielam entuzjazmu ich właścicieli - do silników benzynowych o tej samej mocy jeszcze sporo im brakuje


Cytat:
Ale jak będą dobre warunki i miejsce to z przyjemnością go sprawdzę ponownie


OK - muszę tylko zmienić opony na letnie bo szkoda ździerać mi zimówek, wolałbym również nie ścigać się na FR

skoro chcesz sprawdzać to jak rozumiem sama usiądziesz za sterami ...
  
 
Taka prawda że od corolki dostaję. A z corollką 1.6 przy agresywniejszym kierowcu bym się bardziej męczył ale nie wiem czy jest to odrazu przegrana
  
 
Cytat:
2004-03-18 12:27:19, gosiek pisze:
Jackal ta tabelka to wyciag z czasów na Modlinie



podaj dokładne źródło najlepiej URL
na http://www.sss.org.pl niestety nie podają wersji silnikowych i opisu modyfikacji

pamiętaj, że my tu rozmawiamy o samochodach fabrycznych o nie podkręconych wynalazkach z wyścigów na 400m
  
 
Moim zdaniem silniki diesla w małych autach to teraz taka europejska moda. Ja mam 1.3 i to jest to. W mieście pali 7...7,5 ale ja lubię cisnąć.
Zaletą D4D jest to, że jest podatny na chiptuning. Nie wiem ile to da w yarisie ale w RAV4 to ze 116 KM robią prawie 150 Km (a moment rośnie kosmicznie). Tylko drobiazg: do Ravki to taki bajer w ASO kosztuje 6500 zł. Do yarisa chyba tego nie oferują.
Poza tym skrzynia biegów w yarsie jest zestopniowania na długo i myślę, że w sprintach na światłach 1.4 D4D dostnie łomot nawet od 1.0.
Bierz 1.3 Sol - będziesz zadowolony
  
 
a ato wyniki które znalażłem z zeszłego sezonu:

A067 Tomasz Makowiecki Toyota Corolla MINI PLUS 16.979 PÓŁFINAŁ
http://www.sss.org.pl/wyniki_all.php

556 Leszczyński Wojciech Toyota Corolla MINI PLUS 16.704 16.333 ELIMINACJE I
556 Leszczyński Wojciech Toyota Corolla MINI PLUS 16.761 16.328 ELIMINACJE II
206 Kempa Artur Toyota Corolla DIESEL 17.194 17.09 ELIMINACJE I
206 Kempa Artur Toyota Corolla DIESEL 17.365 17.254 ELIMINACJE II

http://www.sss.org.pl/wyniki_all0609.php
  
 
Ja jeżdzę Yarkiem 1.3 i jest to szybki w miarę samochód. Ale Nie wim jak jest z dislem. Jeździłem wcześniej ibizą i wiem doskonale że tam miałem disla dużo osób się łapało. Disle mają straszny moment co pozwala szybko wystzrelić natomiast trzeba szybko zmieniać biegi bo krótka skrzynia.
  
 
Cytat:
2004-03-18 13:06:35, Bigman pisze:
a ato wyniki które znalażłem z zeszłego sezonu:

A067 Tomasz Makowiecki Toyota Corolla MINI PLUS 16.979 PÓŁFINAŁ
http://www.sss.org.pl/wyniki_all.php

556 Leszczyński Wojciech Toyota Corolla MINI PLUS 16.704 16.333 ELIMINACJE I
556 Leszczyński Wojciech Toyota Corolla MINI PLUS 16.761 16.328 ELIMINACJE II
206 Kempa Artur Toyota Corolla DIESEL 17.194 17.09 ELIMINACJE I
206 Kempa Artur Toyota Corolla DIESEL 17.365 17.254 ELIMINACJE II

http://www.sss.org.pl/wyniki_all0609.php



Bigman tylko klasa Mini Plus - pojemność silnika do 1550 cm, z jednym doładowaniem, napęd dowolny, (czyli dodatkowe Turbo lub Nitro)
  
 
Cytat:
2004-03-18 13:34:41, gosiek pisze:
Bigman tylko klasa Mini Plus - pojemność silnika do 1550 cm, z jednym doładowaniem, napęd dowolny, (czyli dodatkowe Turbo lub Nitro)



no i ...
  
 
Dyskusja ciekawa ale chyba za mocno odeszliscie od tematu