Alufelgi - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bo 195/65 wygladaja prawie jak w zuku
  
 
ahas, dzieki kilerek.
  
 
przy takim rozmiarze grubosc opony to 126.75mm - troche duzo
  
 
Witam wszystkich.
Mam zamiar założyć do swojego DFa alumy z oponami. Rozmiar felg 7"x15 ET30 opony 195/50/15. Mają niestety rozstaw śrub 4x100. Mam szerokie zawieszenie Lucasa przód i tył wiec z tyłu mieszczą sie w nadkolach idealnie, przodu nie sprawdzalem.
Mam problem - pierścień centrujący w feldze jest mniejszy od tego w piaście więc nie wiem czy uda się ją równo założyć. Myślałem żeby dać dystans (nakładkę na tarczę z wąskiego mostu) i wtedy felga oprze sie na tym dystansie zamiast na pierścieniu centrującym piasty. Czy takie rozwiązanie z pływającymi śrubami zda egzamin i będzie bezpieczne? Jak myślicie?

Druga sprawa - gdzie najaniej kupie takie pływające śruby i jakiej powinny być długości??

Pozdrawiam

Jonny.Tulipan
  
 
Felga musi opierać się na pierścieniu centrującym. Oddajesz felgi np do tokarza, a on rozwierca otwór na 58 mm. Wtedy będzie pasowało.
Co do śrub- są w sumie drogie - ok 10 - 15 zł za sztukę.
  
 
A co do kombinacji to nie wiem czy się opłaca.
Ja do dzisiaj nie wiem czemu jeden z moich Fiatowskich alusów wyprzedził mnie na zakręcie?
Na pewno nie będę nigdy zakładał 4x100. Czeczun ma świętą rację "Felga musi opierać się na pierścieniu centrującym" inaczej żebyś nie wiem jak się starał będzie "biło".
  
 
podstawa to spasowanie otworu centujacego,
  
 
Witam,

Mam niepowtarzalną okazję zamienić dosc wyswiechtane klasyczne felgi w moim Poldku na alusy, o
TAKIE.

Czy sa jakies ewentualne przeciwwskazania co do tego typu felg? Zwlaszcza uzywanych...

Z gory dzieki za odpowiedz.

TomaszS

[ wiadomość edytowana przez: TomaszS dnia 2004-08-20 16:38:28 ]
  
 
Chodzi Ci o te trójramienne?
  
 
Alusy warto, ale akurat na takich moim zdaniem poldi średni wygląda.
  
 
Racja
  
 
Z fabrycznych to chyba byly najbrzydsze
  
 
Te alu z wyglądu są nieciekawe...
  
 
Ja posiadam podobne tylko nowszy wzór (również fabryczne) i mi się właśnie bardziej takie podobają niż np. fabryczne 5 ramienne itd. Ale jeden lubi to a drugi tamto itd. (temat rzeka).
Zakładają takie felgi trzeba tylko zastosować dłuższe śruby niż śruby od stalowych felg.
Moje wyglądają tak jak na tym przykładowo Poldku: <<< KLIK>>>
  
 
I właśnie te Tip Topy mi się podobaja co ma DLUGI, słyszałem że w Piszu na rynku 1 sztuka nowa chodzi po 150 zł, ale niestety nie miałem okazji tego sprawdzić i czy dokłądnie te, dowiedziałem się tylko że nowe i do Poloneza.
  
 
Na tej str. można takie kupić nowe ale już bez znaczka FSO itd.
Kliknij najpierw OFERTA następnie FSO <<< KLIK >>>
  
 
Moim bardzo skromnym zdaniem Poldek najlepiej wygląda na ATSach Classic Najlepiej 7 calowy
Większość fabrycznie przygotowywanych Polonezów począwszy od 1979 roku jeździło na takowych (oczywiście o różnej szerokości).

Powiem więcej, widziałem Caro na takich felgach i wyglądało wręcz rewelacyjnie

A co do fabrycznych alusków to powiem tyle, dla mnie wyglądają średnio, bez względu jaki to model i mają dodatni offset.

Ale to kwestia gustu

Poprawiłem literówki, bo się tego nie da czytać

[ wiadomość edytowana przez: eFeSOwiec dnia 2004-08-20 18:33:55 ]
  
 
Wszystko zależy za jakie pieniądze i w jakim stanie - zwróć uwagę czy czasami nie mają pęknięć,
warto również mieć 2-gi komplet kół na zimę - chociaż ja niestety jeżdżę cały rok na alusach, ale skuktiem tego jest raz na 2 lata renowacja ich

moje wyglądają tak i mi się bardzo podobają KLIK, KLIK >>>
  
 
A mi podobają się moje stalówki
  
 
Daniel, można spotkać plusy na szarych stalówkach z małymi czarnymi fabrycznymi kołpaczkami Prezentują się wyśmienicie